>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Sezon 2020 - NEWSY

Status
Zamknięty.
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi


Oficjalnie:

Grand Prix Bahrajnu (20-22 marca) oraz Grand Prix Wietnamu (3-5 kwietnia) zostają przełożone. Rozważana będzie możliwość rozegrania tych wyścigów w późniejszym terminie.


Pod znakiem zapytania stoją oczywiście także kolejne wyścigi, zaplanowane na maj: Holandia, Hiszpania i Monako. Organizatorzy tego ostatniego poinformowali, że prace związane z przygotowaniem toru ulicznego są prowadzone w normalnym trybie. Sytuacja jest jednak na tyle poważna i dynamiczna, że być może nie odbędą się także trzy pierwsze europejskie rundy tego sezonu.
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi


Wirus pokonał rewolucję: zmiany techniczne na sezon 2021 zostały odroczone i wejdą w życie w sezonie 2022. To rozsądne posunięcie, zwłaszcza że przepisy dotyczące ograniczeń budżetowych zaczną działać już w sezonie 2021. Mało tego – rozważane jest zaostrzenie limitu, który obecnie ma wynosić 175 milionów dolarów (przy 20 rundach w sezonie).

W sezonie 2021 zespołu będą korzystały z tegorocznych nadwozi, możliwe jest także zamrożenie rozwoju innych komponentów (czyli w efekcie przeniesienie tegorocznych rozwiązań). Dzięki temu będzie można znacznie skrócić zimową przerwę i rozegrać część odwołanych wyścigów nawet w styczniu.

Jeśli chodzi o tegoroczny kalendarz, to bardzo poważnie rozważa się skrócenie wyścigowych weekendów do dwóch dni (czyli przyspieszenie zmian szykowanych wcześniej na 2021) – aby ułatwić rozegranie większej liczby rund w drugiej połowie roku.
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi


Przenosimy się do świata wirtualnego: F1 organizuje oficjalne wyścigi online, w miejsce odwołanych/przełożonych Grand Prix. W zawodach wezmą udział kierowcy z prawdziwej stawki oraz zaproszeni goście.

Wirtualne wyścigi będą rozgrywane w terminie każdej „prawdziwej” Grand Prix – zatem w najbliższą niedzielę odbędą się zawody na torze Sakhir w Bahrajnie. Początek zmagań o 21:00 czasu polskiego, transmisja na oficjalnych kanałach F1 na YT, FB i Twitch. Wyścig odbędzie się na dystansie 50%, czyli 28 okrążeń.

W użyciu będzie oficjalna gra F1 2019, a wyrównaniu szans sprzyjać mają jednakowe osiągi i ustawienia samochodów, ograniczone uszkodzenia oraz możliwość korzystania z ABS i kontroli trakcji.

Podczas „wolnych” weekendów odbywać się będą wyścigi pokazowe z udziałem prawdziwych kierowców F1 oraz graczy z całego świata.

 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Pierwszy w historii F1 wirtualny wyscig zakonczyl sie mega wtopa. To nie mialo nic wspolnego z jakimkolwiek poziomem przynajmniej polprofesjonalnym. To byla totalna amatorka i wizerunkowa klapa. Najwiekszym posmiewiskiem byl wystep Lando Norrisa, ktorego tuz przed startem wyscigu wywalilo z serwera i praktycznie przez cala rozgrywke za niego w wyscigu bral udzial bot. Najlepsza probka tego jest start do wyscigu i Herbert wychodzacy na prowadzenie po chamskim scieciu szykany przy akompaniamencie kilku wypadkow.

Skrot ????

https://www.youtube.com/watch?v=QwcRDOjgfkE
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
W niedzielnym wirtualnym wyścigu w grze F1 2019 organizowanym bezpośrednio przez F1 na pewno wezmą udział Charles Leclerc, Alex Albon, George Russell, Lando Norris, Nicholas Latifi i Antonio Giovinazzi. Wyścig odbędzie się na torze w Australii. Wyścig złożony z 28 okrążeń (50% normalnego Grand Prix) odbędzie się o godzinie 22 naszego czasu w niedzielę.

 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Wyścig o Grand Prix Francji nie odbędzie się w tym sezonie. Organizatorzy poinformowali, że w związku z decyzjami podejmowanymi przez francuski rząd ich runda nie może być rozegrana. Jasno oświadczają, że ich wysiłki skupią się teraz na przyszłorocznej edycji wyścigu, planowanej na lato 2021 roku.

Jednocześnie organizatorzy Grand Prix Wielkiej Brytanii informują, że w tej chwili ich wyścig nie jest odwołany, ale jeśli się odbędzie, to bez udziału publiczności.

Aktualnie najbardziej optymistycznym scenariuszem jest inauguracja sezonu na Red Bull Ringu – w Austrii mogą odbyć się nawet dwa wyścigi (5 i 12 lipca). Byłyby to zawody bez udziału publiczności czy dziennikarzy, z maksymalnie okrojonym składem osobowym w padoku. Później w grę wchodzi podwójna lub nawet potrójna runda na Silverstone. Ale to ten optymistyczny scenariusz...

Chase Carey: Celem na ten sezon rozegranie 15-18 wyścigów, początek sezonu w Austrii. Od lipca do początku września wyścigi w Europie, potem Azja i obie Ameryki. Finał w grudniu – Bahrajn i Abu Zabi.

Screenshot 2020-04-27 18-48-45.jpg
 
D 42,2K

daayvit

Użytkownik
Sebastian Vettel nie przedłuży umowy z Ferrari i po sezonie 2020 rozstanie się z włoską stajnią - podaje oficjalnie agencja AFP. Informację potwierdziło Ferrari i sam kierowca.
 
Otrzymane punkty reputacji: +27
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Patrząc na to co piszą w ostatnich godzinach hiszpańskie i włoskie media to Ferrari potwierdzi umowę z Carlosem Sainzem od sezonu 2021 jeszcze w tym tygodniu. Możliwe, że nawet jutro.

Franco Nugnes na łamach włoskiego motorsportu napisał, że w ciągu 48 godzin Ferrari powinno potwierdzić przejście do zespołu Carlosa Sainza. Podobno wszystkie najważniejsze kwestie z obecnym kierowcą McLarena zostały już ustalone i brakuje tylko formalności. 25-letni Hiszpan ma na koncie ponad 100 wyścigów F1, a w Brazylii 2019 zdobył swoje pierwsze podium w karierze.

Podobno za wyborem Sainza stoją również pieniądze – Hiszpan byłby zdecydowanie tańszą opcją niż m.in. Daniel Ricciardo.
 
Otrzymane punkty reputacji: +5
J 316

jarekrk

Użytkownik
tańszą < lepszą.
A Mclaren podpisuje Daniela, to oni mogą sobie pozwolić na droższego zawodnika niż Ferrari? Dziwny ruch.

Teraz do Renault znów wróci Nico?
Vettel odpada z F1 czy do RB?
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Oficjalne: Daniel Ricciardo kierowcą McLarena w sezonie 2021, razem z Lando Norrisem. Australiczyk podpisał wieloletnią umowę z ekipą, która od 2021 roku przesiada się na silniki Mercedesa.

Oficjalne: Carlos Sainz nowym kierowcą Ferrari, umowa na lata 2021-2022. Razem z Charles'em Leclerkiem stworzy najmłodszy duet Scuderii od 50 lat.
 
Otrzymane punkty reputacji: +5
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Rozpoczal sie wlasnie w F1 tak zwany "silly season". Kilku kierowcow zostalo juz potwierdzonych przez zespoly. Na ten moment teoretycznie tylko Ferrari i McLaren maja potwierdzonych obu kierowcow na sezon 2021. Przedstawie tutaj krotko moje przemyslenia odnosnie skladu innych ekip.

Racing Point:
Zaczne od moim zdaniem najprostszego rozwiazania jakim jest wg mnie pozostanie Strolla w Racing point, ktore to od przyszlego sezonu bedzie startowalo pod nazwa Aston Martin. Partnerem Strolla bedzie Perez, ktory ma dlugoletnia umowe.

Red Bull:
Tutaj tez sprawa raczej prosta. Verstappen podpisal niedawno wieloletni kontrakt wiec on jest pewny swojego miejsca. Obok niego jesli nie bedzie zawodzil w tym sezonie powinien utrzymac sie Albon. Red Bull stawia tylko i wylacznie na kierowcow ze swojej akademii wiec nikt z zewnatrz tutaj sie nie pojawi.

Mercedes:
Byly plotki laczace Hamiltona z Ferrari jednak teraz ta droga zostala calkowicie zamknieta. Red Bull tez odpada z powodow, ktore wymienilem wyzej. Wg mnie Hamilton nie ma wyjscia i zostanie w Mercedesie, ktory to zreszta gwarantuje mu w kazdym sezonie topowy samochod. Obok Hamiltona standardowo postawia na Bottasa jeszcze przynajmniej na jeden rok. W 2021 roku konstrukcje bolidow beda takie same jak w roku 2020 wiec potrzebny bedzie kierowca, ktory dobrze zna obecne auto. Sensacji raczej nie bedzie i jeszcze minimum jeden rok Bottas zostanie w Mercedesie.

Renault:
Tutaj na 2021 potwierdzonego mamy Ocona. Drugi fotel jest spora niewiadoma. Przymierzanych jest do niego kilku kierowcow miedzy innymi Vettela, Alonso czy Guanyu Zhou. Wg mnie Vettel nie bedzie chcial "wozic sie" w niekonkurencyjnym bolidzie dlatego wielce prawdopodobne jest to, ze odejdzie po tym sezonie z F1. Alonso i Renault doskonale sie wzajemnie znaja wiec jesli Alonso chce wrocic do stawki to tylko do francuskiej ekipy. Ja jednak stawiam, ze jesli w tym roku Guanyu Zhou zdobedzie brakujace punkty do superlicencji to wlasnie on dostanie fotel kierowcy. To byłby pierwszy kierowca z Chin w F1, co oznaczałoby ogromne zainteresowanie w tym kraju i napływ sponsorów a takze marketingowy strzal w 10.

AlphaTauri:
Jesli obaj kierowcy utrzymaja forme z poprzedniego sezonu to zarowno Gasly jak i Kwiat powinni utrzymac posady na 2021. Akademia mlodych kierowcow Red Bulla ostatnio przezywa spory kryzys i nie widac za bardzo nowych kandydatow wiec z uwagi na dobra znajomosc obecnego auta powinien zostac utrzymany obecny sklad.

Alfa Romeo:
Tutaj ciezko cokolwiek wytypowac. W grze powinni byc mlodzi zawodnicy akademii Ferrari a wiec Mick Schumacher i Robert Shwartzman. Obaj nie maja jeszcze superlicencji i obaj beda starali sie ja w tym sezonie zdobyc. Ferrari ma prawo do obsadzenia w jednym fotelu Alfy Romeo swojego kierowcy. Walka zatem powinna sie rozstrzygnac miedzy Schumacherem, Shwartzmanem i Giovinazzim. W drugim fotelu albo jeszcze jeden rok pojedzi Raikkonen albo zgodnie z wczesniejsza decyzja odejdzie na emeryture. Wg mnie w grze o drugi fotel bedzie tez Robert Kubica. Zakladajac odejscie Kimiego z F1 oraz to ze RK dobrze zna team oraz ze stoja za nim pieniadze Orlenu to calkiem optymistycznie mozna zakladac to, ze Robert otrzyma fotel kierowcy.

Haas:
Ten zespol nie lubi eksperymentow w kwestii kierowcow wiec jeszcze na jeden rok jesli nie beda sie blaznic obecni kierowcy mozna zakladac, ze Grosjean i Magnussen utrzymaja swoje fotele.

Williams:
Tutaj sytuacja finasowa jest bardzo trudna wiec zespol bedzie liczyl na pieniadze od kierowcy, ktory przyjdzie. Wg mnie Russel z uwagi na to, ze nie ma dla niego miejsca w innych zespolach zostanie jeszcze na jeden sezon w Williamsie a drugi fotel zajmie jakis paydriver. Jaki? Tutaj nawet nie bede strzelal..

Moje przewidywania w skladach kierowcow na 2021:

Mercedes:
Hamilton - Bottas
Ferrari: Leclerc - Sainz
Red Bull: Verstappen - Albon
McLaren: Ricciardo - Norris
Renault: Ocon - Guanyu Zhou/Alonso
AlphaTauri: Gasly - Kwiat
Alfa Romeo: Raikkonen/Kubica - Schumacher/Shwartzman/Giovinazzi
Haas: Grosjean - Magnussen
Williams: Russel - jakis paydriver



97450193_1722501744573467_4055989057883209728_o.jpg
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
A jak skomentujesz przejście Sainza do Ferrari?
Ferrari lubi miec jasny podzial w zespole na kierowce numer 1 i 2. Obecny sklad kierowcow jest dla szefostwa zespolu mocno problematyczny o czym moglismy sie przekonac w sezonie 2019. Ferrari stanelo przed wyborem miedzy dwoma kierowcami z obecnej stawki a wiec chodzi o Sainza i Ricciardo. Ricciardo ma obecnie bardzo wysoki kontrakt w Renault na poziomie 20 mln wiec pewnie nie chcial sie zgodzic na az tak drastyczna obnizke na jaka zapewne musialby sie zgodzic w Ferrari. Chodzi o to, ze Ferrari chce aby to Leclerc byl liderem zespolu i to na niego teraz beda mocno stawiac. Leclerc ma kontrakt w wysokosci 10 mln wiec zawodnik, ktory ma byc numerem 2 nie moze przychodzic do zespolu i zarabiac wiecej niz kierowca numer 1. Poza tym Australijczyk jest mily, fajny i bezkonfliktowy ale na pewno nie zgodzilby sie z miejsca na bycie numerem 2. Sainz jest opcja tansza i nie bedzie mial problemu aby byc numerem 2 w nowym zespole. Wg mnie jest kierowca dobrym ale mocno przereklamowanym i nie zasluguje na miejsce w takim zespole jak Ferrari. Zobaczymy jak poradzi sobie w nowych realiach ale uwazam, ze bedzie odstawal od Leclerc aczkolwiek zapewni zespolowi stabilnosc wewnatrz i solidne punkty w wyscigach. To Leclerc ma byc przyszlym mistrzem swiata a Sainz ma mu w tym pomoc.
 
J 316

jarekrk

Użytkownik
Yeah rusza F1!!!
wstępny kalendarz na sezon jest dostępny np na ich FB.
Rozpisane jest na razie 8 wyścigów w EU.
start 3-5 lipca GP Austrii!!!
 
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Oficjalne: Formuła 1 wraca do akcji w pierwszy weekend lipca, w Austrii. Potwierdzono właśnie europejską część kalendarza sezonu 2020, harmonogram dalszej części zmagań poznamy później.

Czeka nas osiem wyścigów w dwa miesiące, dwa zestawy po 3 wyścigi z rzędu. Po dwie rundy odbędą na Red Bull Ringu i Silverstone, pod nazwami GP Styrii i GP 70-lecia.

Oto europejska część kalendarza:
• 5 lipca – GP Austrii
• 12 lipca – GP Styrii (Red Bull Ring)
• 19 lipca – GP Węgier
• 2 sierpnia – GP Wielkiej Brytanii
• 9 sierpnia – GP 70-lecia (Silverstone)
• 16 sierpnia – GP Hiszpanii
• 30 sierpnia – GP Belgii
• 6 września – GP Włoch


101438488_1742277885929186_8655534689823490048_o.jpg
 
Otrzymane punkty reputacji: +60
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Charles Leclerc przejechał bolidem Ferrari SF1000 z fabryki zespołu na tor Fiorano. To pierwszy taki pokazowy przejazd we współczesnych czasach.

 
Otrzymane punkty reputacji: +60
RBR1one 583,2K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
W tym sezonie F1 nie będzie doboru mieszanek opon Pirelli przez zespoły. FIA wczoraj zatwierdziła następujący, standardowy dobór opon na suchą nawierzchnię na weekend wyścigowy:

2x mieszanka twarda
3x mieszanka średnia
8x mieszanka miękka.
 
Otrzymane punkty reputacji: +5
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom