>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Sezon 2018 - NEWSY

RBR1one 560,9K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Porownanie najlepszych czasow z testow poszczegolnych zespolow wzgledem poprzedniego sezonu:
 
RBR1one 560,9K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
W 2018 roku w F1 będzie nowy samochód bezpieczeństwa - Mercedes-AMG GT R. Nowy model ma 585 KM i osiąga prędkość 318 km/h. To najszybszy samochód bezpieczeństwa w historii Formuły 1.
 
RBR1one 560,9K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Od 2018 roku w Formule 1 pojawi się istotna zmiana w regulaminie sportowym. Jeżeli wyścig zostanie przerwany czerwona flagą, to rywalizacja zostanie wznowiona z pól startowych, a nie za samochodem bezpieczeństwa jak dotychczas.
 
D 559

dobryx

Użytkownik
Od 2018 roku w Formule 1 pojawi się istotna zmiana w regulaminie sportowym. Jeżeli wyścig zostanie przerwany czerwona flagą, to rywalizacja zostanie wznowiona z pól startowych, a nie za samochodem bezpieczeństwa jak dotychczas.
#Dobrazmiana
 
szczypior1983 182

szczypior1983

Użytkownik
Za nami dopiero jeden wyścig ale chyba rośnie nam czarny koń tego sezonu (a przynajmniej na jego początku). Force India i McLaren chcą śledztwa w sprawie relacji pomiędzy Haasem a Ferrari. Sam Alonso nazwał bolid Haasa repliką Ferrari. Zobaczymy jak to będzie wyglądać po pierwszych treningach w Bahrajnie ale dobrze wiedzieć że rywale aż tak boją się Haasa ????
978913355959361536
 
heros123 1K

heros123

Użytkownik
Replika repliką, ale pamiętajmy, że w tamtym sezonie Haas też zaczął sezon świetnie, a później było już gorzej. Zobaczymy jak będzie w tym sezonie, jeśli sytuacja się powtórzy to się nie zdziwię, ale jeśli utrzymają poziom przez kilkanaście wyścigów to brawa dla nich, bo abstrahując od tego, że silnik i nadwozie w dużej części biorą od Ferrari to trzeba pamiętać, że to jest bardzo młody zespół. Ja poczekam kilka wyścigów i zobaczę jak oni się będą spisywać w dalszej części sezonu.
 
Otrzymane punkty reputacji: +49
RBR1one 560,9K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Haas z bardzo wysokiego pułapu zaczal ale raczej tego trendu nie utrzyma do konca sezonu. Za maly zespol i za maly budzet. Przypominam ze Haas praktycznie w calosci finansowany jest przez Gene&#39;a Haasa i sposorow ten zespol raczej nie ma. Wystarczy spojrzec sobie na ich malowanie na bolidzie ktore praktycznie nie zawiera żadnych reklam. W tym sezonie ich sytuacja finansowa jest nieco lepsza bo jest to pierwszy sezon kiedy dostali wyplate od FOM za ilosc lat w stawce. Raczej podejrzewam ze rozwijac samochodu az tak mocno jak konkurencja z Renault i McLarena nie beda dlatego gdzies max od polowy sezonu powinni sie sukcesywnie osuwac w klasyfikacji.
 
szczypior1983 182

szczypior1983

Użytkownik
Zobaczymy jak to będzie ale jak na najmłodszy zespół w stawce to na prawdę radzą sobie świetnie.
A najcięższy okres pod wzgledem finansowym dla zespołu to początek sezonu bo wtedy bardzo często zaczyna brakować kasy na koncie. Siano od FOM dostają w ratach aż do listopada. Jeśli ktoś nie ma właściciela który jest w stanie poratować kasą z własnej kieszeni to jest ciężko związać koniec z końcem. Macie przykład Force India. Stracili sponsora Diageo. Vijay Mallya też jest praktycznie bankrutem. Ten rok będzie bardzo ciężko im przetrwać.
Bez konkretnego inwestora i sporej grupy sponsorów ciężko takim zespołom spiąć budżet.
 
jarni 113

jarni

Użytkownik
Zespòł Force India jest bardzo zbulwersowany wynikami zespołu Haas. Uwazaja, ze Hass nie ma prawa osiagac takich wynikòw bo nie ma takiego zaplecza, a tu bęc w Melbourne mieli tempo lepsze od Red Bulla.
Ograniczenie budżetòw, ktore jest obecnie forsowane to chyba jedyny sposòb na uratowanie Kròlewskiej Serii Wyscigowej. W Moto GP robia wszystko zeby uniknac monotonii. W F1 wręcz odwrotnie.
 
szczypior1983 182

szczypior1983

Użytkownik
Słowo &quot;forsowane&quot; chyba nie jest do końca dobrym słowem. Liberty Media może zbierać opinie, analizować, rozmawiać, dyskutować ale koniec końców jak postanowią tak zrobią i tyle. To jest ich produkt i to oni o wszystkim decydują bez względu na słowa (sprzeciw) innych. Pokazali już to np. rezygnując z grid girls. Wystarczyło że Sharon Maffei podczas ostatniego COTA zobaczyła &quot;to&quot; na własne oczy powiedziała mężusiowi że jej się to nie podoba i koniec. Były grid girls i nie ma grid girls.
Dobre jest to iż widać że oni na prawdę chcą coś zmienic/usprawnić (co oczywiście dużej ilość osób się nie będzie się podobać).
Axel maskotka F1, spółka F1 Experiences na czele z Keithem Brucem pomysły Rossa Brawna itp. To jest temat rzeka i można by było o tym niezły referat napisać ale póki co pozostaje nam tylko czekać na rozwój wydarzeń.
 
szczypior1983 182

szczypior1983

Użytkownik
Dopiero teraz doczytałem że póki co każdy z kierowców, który wygrywał w tym sezonie miał na głowie nowa fryzurę:p
No i mała rada dla panów od red bulli
990912479856381952
 
RBR1one 560,9K

RBR1one

ModTeam
Członek Załogi
Obyś miał rację bo takie wyścigi to esencja F1 aczkolwiek tam jest troszkę inna bajka. Kontrakt mają jeszcze na 2 lata a do czerwca mają zdecydować czy chcą przedłużyć o kolejne 5.
Chcą podobno obniżenia opłaty licencyjnej.
Moim zdaniem po prostu graja na to zeby obnizyc ta oplate licencyjna i tylko tyle. Nie od dzis wiadomo ze pieniadze jakie trzeba zaplacic za to aby dane GP bylo w kalendarzu sa horrendalnie wysokie. Po za tym nie ma co wpadac w panike tym bardziej na cos na co wplywu nie mamy zadnego :headbang:
Zobaczcie co Magnussen wyprawial na torze podczas GP Azerbejdżanu:
https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/4/video-f1-gasly-magnussen-dangerous-azerbaijan.html
 
Do góry Bottom