Prezentacje bolidów na sezon 2015:
Tegoroczne bolidy nie mogą mieć tak długich oraz wystających końcówek nosów jak zeszłoroczne ze względu na zmianę przepisów technicznych.
1.
Williams FW37
Nowy Williams przyciąga wzrok znacznie krótszą końcówką nosa, co było spodziewane wobec zmiany przepisów
F1. Uwagę zwraca również smuklejsza aerodynamika samochodu w porównaniu do poprzedniego auta teamu z Grove.
2.
Mclaren-Honda MP4/30
Po 23 latach przerwy McLaren wraca do współpracy z Hondą!
Model MP4-30 ma długi, nisko schodzący nos bez wypustki, a tylne skrzydło pozbawione jest centralnego wspornika.
3.
Lotus E23 Hybrid
Tegoroczny model zostanie wyposażony w
silnik Mercedesa. Na tegorocznym bolidzie widzimy całkowicie nowy projekt nosa. Rozwiązanie zastosowane w E23 gwałtownie schodzi w dół zaraz po mocowaniu. Uwagę w nowym pojeździe stajni z Enstone zwraca również oryginalnie podzielony na trzy części górny wlot powietrza nad głową kierowcy.
4.
Sauber C34
Silnik Ferrari, całkowicie nowe malowanie niebiesko-żółte podyktowane przez brazylijski bank Banco do Brasil, sponsora jednego z nowych kierowców ekipy, debiutanta Felipe Nasra. Niski wystający nos oraz bardziej wyprofilowane sekcje boczne.
5.
Ferrari SF15-T
Z przodu samochodu pozostawiono zawieszenie z drążkami ciągnącymi. Nos Ferrari jest dość smukły i pozbawiony wypustki, tylnej części udało się znacząco zwęzić nadwozie, mniejsze są także sekcje boczne.
6.
Toro Rosso STR10
Nowa konstrukcja posiada długi oraz szeroki nos, który dopiero przy samym czubku się zwęża. W pozostałej części bolidu rzuca się w oczy sporych rozmiarów wlot powietrza nad głową kierowcy oraz szeroki tył samochodu.
7.
Mercedes F1 W06 Hybrid
Nowy nos w tym roku jest węższy. Ponadto tegoroczna konstrukcja posiada większe wloty powietrza po stronie sekcji bocznych. Kolejne duże zmiany zostały jednak przeprowadzone w jednostce napędowej.
8.
Red Bull RB11
9.
Force India VJM08