>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

sapphirebet - klon ruskiego dla polakow

L 1,5K

loleketikonek

Użytkownik
Jeden zaklad i po chwily limity z marzami przeciagniete z 1xbet. Zaklad wygrany. Zadanie dokumentow. Po poprawnej weryfikacji mail " The bookmaker reserves the right to refuse to accept a bet from any individual without giving a reason. Withdrawal is allowed." Tlumaczac " Bukmacher zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zakładu od dowolnej osoby bez podania przyczyny. Wypłata jest dozwolona." Po weryfikacji limity z kilku zl zmienione na 0zl na cala oferte.

Jak się kombinuję z bonusami to tak jest.

B 1,6K

benoit_paire

Użytkownik
rozumiem że jak do tego śmiecia wpłaci się pieniądze btc to one przepadają?

wpłata wczoraj koło 16 i dalej nie ma jej na koncie, a czat i maile to samo że badają sprawę

omijać

A 33,5K

ar0nek

Użytkownik
rozumiem że jak do tego śmiecia wpłaci się pieniądze btc to one przepadają?

wpłata wczoraj koło 16 i dalej nie ma jej na koncie, a czat i maile to samo że badają sprawę

omijać
Ok 4tyg zalozylem tam konto. Wplata natychmiastowa za pomocą ecopayz. Przy wyplacie prośba o dokumenty i weryfikacja w kilka h. Takze żadnych problemów nie miałem

B 1,6K

benoit_paire

Użytkownik
Ok 4tyg zalozylem tam konto. Wplata natychmiastowa za pomocą ecopayz. Przy wyplacie prośba o dokumenty i weryfikacja w kilka h. Takze żadnych problemów nie miałem
dobra wplacili po 2 dniach ale z miejsca limit i niska marża, więc dałem jeden wymagany zakład po kursie 1,1 by móc wypłacić depo i bye.

T 37,8K

typymma

Znawca - MMA
czy ma ktoś ten sam problem co ja, mianowicie nie możność wpłaty przez Ecopayz? Czyżby kolejny rusek zablokowany?

M 198

marasking99

Użytkownik
Faktycznie nie można wpłacic do saphira. A który jeszcze klonik nas przyblokował?
Post automatycznie złączony:

Faktycznie nie można wpłacic do saphira. A który jeszcze klonik nas przyblokował?

xavi90 176,5K

xavi90

Znawca - Boks
Czy ktoś posiada może aktualnie działający link do tego bukmachera ? Oraz np do PariPesa który też działa na tym samym sofcie.

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik

oba działają normalnie przy zmienionym dns na googlowskie, ale...

Czy ktoś posiada może aktualnie działający link do tego bukmachera ? Oraz np do PariPesa który też działa na tym samym sofcie.
https://pp23sh2.com/pl - to paripersa, działa bez zmienionego dns (sprawdziłem na telefonie). Na chacie zapytałem

dzień dobry, jestem z Polski, czy jest jakiś alternatywny link do tego bukmacherta dla graczy z Polski?
11:05
Dear customer, you can be consulted in further languages: English, Turkish, Russian, Portuguese. Kindly specify the language you want to be consulted in.
11:08
English Sir!
11:07
Good morning i am from Plland, do you have alternative links for people from Poland? Alternative i mean mirror site for example
11:07
Joan are you ok?
11:10
Please specify if you have a gaming account on our platform.
11:13
i dont have i want to register account... but i need to change dns to go on this page :/ there is some alternative links for this page? i dont know saphirebet123.com etc?
11:12
Please specify the country of your current location.
11:17
i am from Poland...
11:15
Please specify what you mean by "i need to change dns to go on this page ".
11:18
i need to change dns for google dns because from my localization sapphirebet is blocked
11:17
there is a mirror site for customers from Poland yes or no?
11:21
You are responsible for determining whether your accessing and/or use of the Website is compliant with applicable laws in your jurisdiction and you warrant to us that gambling is legal in the territory where you reside. When opening an account and/or using our Website you must make sure that your actions are legal in the territory in which you reside. You also guarantee and agree that you have received legal advice before registering on our Website. If we become aware that you are a resident in a country where the use of our Website is considered illegal, we will have the right to close your account and refund any remaining balance on your account at the moment of its closure (after the deduction of any winnings credited after your most recent deposit was made).

to z sapphirebet rozmowa xD ale to jakiś młotek także musisz sam ich o adres pytać support@sapphirebet.com albo na chacie

Otrzymane punkty reputacji: +257
H 73,5K

hagi84

Użytkownik
a w paripesa mozna grac? ktos gra?

Dostalem taka odpowiedz:

You are responsible for determining whether your accessing and/or use of the Website is compliant with applicable laws in your jurisdiction, and you warrant to us that gambling is legal in the territory where you reside. When opening an account and/or using our Website you must make sure that your actions are legal in the territory in which you reside. You also guarantee and agree that you have received legal advice before registering on our Website.

P 102,3K

przestrzalninja

Użytkownik
a w paripesa mozna grac? ktos gra?

Dostalem taka odpowiedz:

You are responsible for determining whether your accessing and/or use of the Website is compliant with applicable laws in your jurisdiction, and you warrant to us that gambling is legal in the territory where you reside. When opening an account and/or using our Website you must make sure that your actions are legal in the territory in which you reside. You also guarantee and agree that you have received legal advice before registering on our Website.
Nie gram tam, ale... każdy zagraniczny ma to w regulaminie ;) to ich zabezpieczenie i przerzucanie odpowiedzialności na Ciebie za to, że u nich grasz ;) Chodzi o to, że te buki z Curacao mają przedstawiciela (obowiązek prawny, naczytałem się trochę tego na certria) na terenie UE (Cypr) a nie w PL i jako obywatel UE grasz u nich legalnie, ale jako obywatel PL już nie xD

4.6.2 You are: (a) over 18 years of age; and (b) above the age at which gambling or gaming activities are legal under the law or jurisdiction that applies to You (the “Relevant Age”);

4.6.3 Gambling is not illegal in the territory where You reside;

to z chipstars

a to z sapphirebet

Before using the website, the Customer must make sure that they do not breach laws and regulations related to the gambling industry in their territory of residence. Gambling on the Internet is prohibited in some countries, and consequently gambling-related payments and money transfers may also be forbidden. We recommend that you consult lawyers before registering on our website.
Users from the following countries will not be allowed to register on our website: Algeria, Australia, Antigua and Barbuda, Aruba, Afghanistan, Abkhazia, Bahamas, Barbados, Belgium, Belize, Bonaire, Bulgaria, China, Comoros, Cook Islands, Costa Rica, Congo (Brazzaville), Congo (Kinshasa), Ivory Coast, Cuba, Croatia, Venezuela, Zimbabwe, Denmark, Dominican Republic, Estonia, France, Guam, Gibraltar, Greece, Guernsey, French Guiana, Iran, Iraq, Yemen, Isle of Man, Italy, Jamaica, Jersey, Lithuania, Liberia, Lebanon, Libya, Liechtenstein, Malta, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, Panama, Papua-New Guinea, Scotland, Seychelles, Singapore, Myanmar, South Africa, South Ossetia, Saint Martin, Statia, Swaziland, Syria, Tanzania, United Kingdom, USA, Vanuatu, Ukraine, Wales, Russian Federation, Sudan, South Sudan, Belarus, Somalia, Ethiopia, Central African Republic

uberlucky też miał zapisy o jurysdykcji... oni muszą mieć część rzeczy ze względu na UE (Curacao ma prawie wszystko we du... i nie ma tam KYC itp.).

xavi90 176,5K

xavi90

Znawca - Boks
Dzięki P przestrzalninja, świetna robota.

oki rozumiem, dzieki
Ktos gra?
Chetnie bym pogral znow u ruska, mialem konto tylko w 888 i 22bet
Ja gram u ruska od lat i dopiero w ostatnie czasy dopadły mnie limity na zakłady i zmniejszone kursy dlatego próbuje różnych klonów. Nie wiem od czego to zależy ale u niektórych to się wydarza po paru tygodniach (tak miałem np w Spinbetter) albo i miesiącach a u niektórych po paru dniach (w Megapari). Dlatego pytam o Paripesa i Saphhihre bo tam jeszcze nie grałem. Dodam że nigdzie nie miałem problemów z wypłatami, ale nie korzystałem z bonusów no i nie mówię też o gigantycznych kwotach.
Pozdrawiam

K 4,6K

kajo88

Użytkownik
Jako, że u kacapów miałem już pewnie +100 kont to podpowiem wam, że limity przechodzą przez: urządzenie, adres IP, adres e-mail, numer telefonu, w momencie kiedy kacap zawoła o uzupełnienie danych to również przez numer dokumentu.

Nowy telefon, nowa simka, nowy adres email i dopóki nie zawoła o uzupełnienie danych można próbować go skubać :) pozdrawiam

Otrzymane punkty reputacji: +347
Do góry Bottom