Nie chcę wprowadzać Cię w błąd, ale jestem przekonany, że wyniki są wysyłane tylko raz dziennie (rano) w momencie zbliżonym do pojawienia się wyników na stronie internetowej. W STARYM SYSTEMIE w tej chwili wyników jeszcze nie ma.
W NOWYM SYSTEMIE LEONARDO część wyników już jest podana. Z tenisa jest już np. wynik Woźniacki (skończyła grać przed 14.00), ale nie ma Schiavone, która grała po niej i skończyła przed 16.30).
Jeśli postawiłeś w starym systemie (kupon ze starej drukarki z 'frędzelkami' po bokach do oderwania) to najprawdopodobniej wynik będzie w systemie dopiero kolejnego dnia rano. Jeśli postawiłeś w nowym systemie i masz kupon podobny do tego:
http://94.42.115.210/com.pl/leo_kupon.png to wynik może być wcześniej, ale ten system działa od niedawna i nie wiem jak wygląda aktualizacja wyników (niewykluczone, że wypłata będzie możliwa nawet wcześniej niż przed 20.00).
Jeśli kupon był wysłany w starym systemie to telefon do centrali nic nie przyspieszy (bo system pobiera ofertę RAZ dziennie - RANO), bo to może pomóc tylko w sytuacjach gdy błędnie rozliczyli mecz lub gdy brakuje wyniku w bazie mimo, że mecz został zakończony - ale poprawienie lub pojawienie się brakującego wyniku nastąpi dopiero KOLEJNEGO dnia rano przy kolejnej aktualizacji.
Jeśli chodzi o nowy system to nie mam pojęcia, ale nie wyobrażam sobie, żeby takie telefoniczne przyspieszanie działało, bo połowa graczy dzwoniłaby w chwili gdy tylko na livescorach pojawi się końcowy wynik.