Siema, jakis miesiac temu wypłaciłem kase z totalbet na pl iban revolut. Pieniądze do tej pory nie dotarły. Ze strony totalbet poszedł przelew i wysłali mi potwierdzenie. Pisałem z tym do revoluta, ale kiepsko z ich obsługa. Opisałem im problem i dołączyłem potwierdzenie, jakis chlop z obsługi na czacie mówił że sie odezwa no i zero odzewu jak do tej pory a troche czasu juz minelo. Miał ktos może taki problem i udało sie jakos odzyskać kase?
Siema, jakis miesiac temu wypłaciłem kase z totalbet na pl iban revolut. Pieniądze do tej pory nie dotarły. Ze strony totalbet poszedł przelew i wysłali mi potwierdzenie. Pisałem z tym do revoluta, ale kiepsko z ich obsługa. Opisałem im problem i dołączyłem potwierdzenie, jakis chlop z obsługi na czacie mówił że sie odezwa no i zero odzewu jak do tej pory a troche czasu juz minelo. Miał ktos może taki problem i udało sie jakos odzyskać kase?
witam
PANY mam parę pytan odnośnie teo portfela zanim zaloże konto.
istnieje możliwość wypłaty na konto z muchbetter?
w jaki sposób przebiega weryfikacja?
jest później możliwość wypłacenia środków w bankomacie bądź do jakiegoś buka?
oferują wirtualna kartę czy fizyczna do wypłat z bankomatów?
Jakieś spostrzeżenia w tych kwestiach?
czy przechodzi transfer z unibet i czy maja numer konta na który można zlecić wypłatę?
Mam takie pytanie, jak przejść z litewskiego Ibanu na polski w Revolucie. W aplikaci na moim profilu mam kilka kont walutowych i każde z nich ma ten sam Iban, który pochodzi z Litwy. czy jest w ogóle jakaś możliwość zmiany tego Ibanu na polski?
Mam takie pytanie, jak przejść z litewskiego Ibanu na polski w Revolucie. W aplikaci na moim profilu mam kilka kont walutowych i każde z nich ma ten sam Iban, który pochodzi z Litwy. czy jest w ogóle jakaś możliwość zmiany tego Ibanu na polski?
"Aby aktywować polski numer, należy najpierw otrzymać zaproszenie. Następnie należy przejść do zakładki „Konto”, wybrać konto złotowe i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie. Polskie numery IBAN dostarcza Aion Bank, więc użytkownik musi wyrazić odpowiednie zgody." Jak nie masz takiej możliwości to najlepiej skontaktuj się z ich supportem.
"Aby aktywować polski numer, należy najpierw otrzymać zaproszenie. Następnie należy przejść do zakładki „Konto”, wybrać konto złotowe i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie. Polskie numery IBAN dostarcza Aion Bank, więc użytkownik musi wyrazić odpowiednie zgody." Jak nie masz takiej możliwości to najlepiej skontaktuj się z ich supportem.
google od jakiegoś czasu daje jako pierwszy wynik najbardziej prawdopodobną odpowiedź wystarczy wiedzieć co wpisać metodą prób i błędów ;p mama Lama mówi "nieudana próba to coś co przybliża nas do właściwego rozwiązania"
google od jakiegoś czasu daje jako pierwszy wynik najbardziej prawdopodobną odpowiedź wystarczy wiedzieć co wpisać metodą prób i błędów ;p mama Lama mówi "nieudana próba to coś co przybliża nas do właściwego rozwiązania"
Chyba po to jest forum, aby sobie nawazajem pomagać. TEn pierwszy artykuł już widziałem, a napisałem tutaj, bo ten support Revolut jest mocno średni jak dla mnie.
Chyba po to jest forum, aby sobie nawazajem pomagać. TEn pierwszy artykuł już widziałem, a napisałem tutaj, bo ten support Revolut jest mocno średni jak dla mnie.
no tak, ale jak to kiedyś napisał jeden kolega "w dzisiejszych czasach nie liczy się czy zdobędziesz informacje tylko jak szybko ją zdobędziesz" a to było z 10 lat temu nauczysz sie wyszukiwać to możesz to wykorzystać w innych dziedzinach. Kwestia tego co chcesz z czego wyciągnąć... możesz wyciągać wnioski i zdobywać doświadczenie albo czekać na forum
Post automatycznie złączony:
Znalezione w temacie o unibecie Anion bank ma konta na polski iban
INFORMACJE DLA KLIENTÓW AION BANK SA / NV W POLSCE
AION BANK SA / NV jest instytucją kredytową utworzoną jako spółka akcyjna („société anonyme” / „naamloze vennootschap”) zgodnie z prawem belgijskim, z siedzibą pod adresem Manhattan Center, Avenue du Boulevard 21, 1210 Bruksela, Belgia i zarejestrowaną w rejestrze The Crossroad Bank of Enterprises pod numerem 403.199.306 (“Bank”). Bank posiada licencję Narodowego Banku Belgii i Europejskiego Banku Centralnego jako instytucja kredytowa zgodnie z belgijskim prawem bankowym z dnia 25 kwietnia 2014 r.
Bank w Polsce działa poprzez oddział Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000807333, REGON: 384549659, NIP 1080023480 (“Oddział”).
W dniu 11 maja 2021 r. Komisja Nadzoru Finansowego wydała decyzję określającą warunki działalności Banku na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej poprzez Oddział.
Bank nie jest instytucją nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego z zastrzeżeniem art. 141a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawa bankowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.).
Bank jest instytucją nadzorowaną przez właściwe organy nadzoru w Belgii - Narodowy Bank Belgii (Nationale Bank van België / Banque nationale de Belgique) oraz Financial Services and Markets Authority (Autoriteit voor financiële diensten en Markten / Autorité des services et marchés financiers).
Sposób gwarantowania depozytów zgromadzonych przez Bank w Polsce
Depozyty zgromadzone przez Bank w Polsce gwarantuje: Fonds de Garantie pour les services publics / Het Garantiefonds - Fundusz Gwarancyjny (BE).
Zakres Ochrony: Sto tysięcy (100.000) EUR lub równowartość tej kwoty w walucie krajowej w odniesieniu do każdego deponenta i w jednym podmiocie objętym systemem gwarantowania. Wszystkie depozyty w tym samym podmiocie objętym systemem gwarantowania są sumowane, a suma podlega limitowi stu tysięcy (100.000) EUR. Limit stu tysięcy (100.000) EUR dotyczy każdego pojedynczego deponenta. Jeżeli depozyt jest niedostępny, ponieważ podmiot objęty systemem gwarantowania nie jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań finansowych, spłata deponentów odbywa się w ramach systemu ochrony depozytów. Spłata jest ograniczona do stu tysięcy (100.000) EUR na podmiot objęty systemem gwarantowania. Oznacza to, że wszystkie depozyty w tym samym podmiocie objętym systemem gwarantowania są sumowane w celu określenia poziomu ochrony. Jeśli, na przykład, deponent posiada konto oszczędnościowe z saldem dziewięćdziesiąt tysięcy (90.000) EUR i rachunek bieżący z saldem dwadzieścia tysięcy (20.000) EUR, spłacone zostanie tylko sto tysięcy (100.000) EUR.
Pod pewnymi warunkami, następujące depozyty są chronione powyżej stu tysięcy (100.000) EUR: depozyty:
w przypadku transakcji na rynku nieruchomości związanych z mieszkaniami prywatnymi,
depozyty związane z określonymi wydarzeniami z życia deponenta, które spełniają określone cele społeczne oraz
depozyty wynikające z wypłat ubezpieczenia lub odszkodowań na rzecz ofiar przestępstw karnych lub błędów prawnych.
Tryb dochodzenia roszczeń z tytułu gwarantowania depozytów: Właściwym systemem ochrony depozytów jest Fonds de Garantie pour les services publics / Het Garantiefonds - Fundusz Gwarancyjny (BE) gdzie należy skierować wniosek o wypłatę środków.
Fonds de Garantie pour les services publics / Het Garantiefonds - Fundusz Gwarancyjny (BE) zwróci depozyty klienta do równowartości stu tysięcy (100.000) EUR w maksymalnym terminie dwudziestu (20) dni roboczych, który zostanie stopniowo skrócony do okresu siedmiu (7) dni roboczych najpóźniej do 2024 roku. O ile termin ten nie zostanie skrócony do maksymalnie siedmiu (7) dni roboczych, fundusz ochrony zapewni deponentom dostęp do wystarczającej ilości ubezpieczonych aktywów w celu pokrycia kosztów utrzymania w ciągu pięciu (5) dni roboczych od złożenia wniosku. Wszelka korespondencja między systemem ochrony depozytów a deponentem jest sporządzana w języku francuskim, niderlandzkim lub angielskim.
Bank przechowuje środki klientów na rachunkach klientów prowadzonych przez Oddział, na rachunku Banku, na rachunkach Narodowego Banku Polskiego lub Narodowego Banku Belgii lub na rachunkach otwartych przez Bank w innych bankach podlegających nadzorowi właściwych organów. W zakresie bezpieczeństwa środków pieniężnych przechowywanych na terenie Oddziału, Oddział stosuje odpowiednie zabezpieczenia przyjęte zgodnie z praktyką bankową i obowiązującym prawem. Bank, przechowując zgromadzone środki finansowe w innych instytucjach, powierza je wyłącznie instytucjom finansowym nadzorowanym przez właściwe władze nadzorcze.
Jako instytucja kredytowa Bank podlega obowiązkowi zachowania tajemnicy bankowej. Zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz belgijskiego Bank jest upoważniony do udostępniania informacji o transakcjach klienta osobom trzecim za wyraźną zgodą klienta. Bank jest również uprawniony do udostępniania takich informacji, gdy jest to konsekwencją obowiązujących przepisów prawnych lub regulacyjnych lub na żądanie właściwego organu sądowego lub administracyjnego. Dotyczy to w szczególności przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu. klient jest świadomy faktu, że jego tożsamość i informacje dotyczące jego rachunków mogą zostać przekazane krajowym i zagranicznym właściwym organom, w tym organom podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dane objęte tajemnicą bankową przechowywane są na terenie krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EEA). Transfer do innych krajów możliwy jest jedynie na zasadach przewidzianych dla danych osobowych w Polityce prywatności na stronie internetowej Banku: www.aion.eu/pl-pl. Dane klienta będą przetwarzane przez Bank zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce prywatności. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych klientów można znaleźć w naszej Polityce prywatności na stronie internetowej Banku: www.aion.eu/pl-pl. Bank zapewnia ochronę tajemnicy bankowej na zasadach wynikających z regulacji i praktyki obowiązujących wszystkie instytucje kredytowe działające na terenie Królestwa Belgii.
Dyrektorem Oddziału uprawnionym do jego reprezentacji i zaciągania zobowiązań jest Pan Karol Sadaj.
Siedziba Oddziału mieści się w Warszawie pod adresem: ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa. Oddział jest otwarty w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 16:00.
Obsługa kasowa prowadzona jest tylko w siedzibie Oddziału w Warszawie pod adresem: ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa.
Wypłata lub wpłata gotówki w określonym terminie musi zostać zgłoszona Bankowi z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Wypłata i wpłata gotówki mogą podlegać opłacie zgodnie z Listą Opłat i Prowizji obowiązującą w Banku w odniesieniu do poszczególnych kategorii klientów. Obsługa kasowa prowadzona jest wyłącznie w PLN.
Informacje o:
regulacjach prawnych dotyczących działalności Banku oraz Oddziału, jak również sposobie, w jaki można uzyskać dostęp do tych regulacji,
kodeksach dobrych praktyk, którym podlega Bank, wraz ze wskazaniem miejsca ich publikacji,
dostępne są do wglądu klienta w Oddziale.
Przedsiębiorcy wykonujący czynności na rzecz Aion Bank S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce (art. 111b Ustawy Prawo Bankowe). POBIERZ PLIK
Sprawozdanie finansowe Aion Bank za rok 2020. POBIERZ PLIK
Sprawozdanie finansowe Aion Bank za rok 2021. POBIERZ PLIK
Podmioty uprawnione do otrzymania świadczenia pieniężnego z tytułu gwarancji depozytów: Co do zasady, wszyscy deponenci detaliczni i biznesowi są objęci systemem ochrony depozytów. Wyjątki dla niektórych depozytów są opisane na stronie internetowej systemu ochrony depozytów. Bank poinformuje klienta również na jego żądanie, czy dany produkt jest objęty gwarancją, czy nie.
To jest artykuł 141a prawo bankowe:
Art. 141a. Pr. bankowe
środki nadzoru KNF nad instytucjami kredytowymi
1.
W przypadku gdy instytucja kredytowa prowadząca działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej poprzez oddział lub w ramach działalności transgranicznej narusza przepisy ustawy lub rozporządzenia nr 575/2013 albo w przypadku gdy istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo ich naruszenia, Komisja Nadzoru Finansowego zawiadamia właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego.
2.
W przypadku uznania, że właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego w sytuacji określonej w ust. 1 nie podjęły odpowiednich środków, Komisja Nadzoru Finansowego może skierować sprawę do Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego oraz zwrócić się do niego o pomoc zgodnie z art. 19 rozporządzenia nr 1093/2010.
2a.
W przypadku gdy instytucja kredytowa prowadząca działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej poprzez oddział nie przestrzega przepisów działów II lub III ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, Komisja Nadzoru Finansowego:
1)
wzywa, w formie pisemnej, tę instytucję do przestrzegania tych przepisów i wyznacza jej odpowiedni termin do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości;
2)
po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w pkt 1, może odpowiednio zastosować środki, o których mowa w art. 138uprawnienia nadzorcze KNF ust. 3 pkt 1, 3 i 3a, zawiadamiając właściwe dla tej instytucji władze nadzorcze macierzystego państwa członkowskiego o stwierdzonych nieprawidłowościach i podjętych środkach.
3.
W uzasadnionych przypadkach, przed podjęciem działań, o których mowa w ust. 1 i 2, Komisja Nadzoru Finansowego, mając na względzie potrzebę ochrony stabilności systemu finansowego, interesów deponentów, inwestorów i innych podmiotów, którym świadczone są usługi, może, bez konieczności uprzedniego pisemnego upomnienia, zastosować środki zgodnie z art. 138uprawnienia nadzorcze KNF, do czasu podjęcia odpowiednich środków, w tym środków reorganizacyjnych równoważnych do środków określonych w rozdziale 12, przez właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego. Komisja Nadzoru Finansowego niezwłocznie informuje Komisję Europejską, Europejski Urząd Nadzoru Bankowego oraz właściwe organy pozostałych zainteresowanych państw członkowskich o zastosowaniu tych środków.
3a.
W przypadkach, o których mowa w ust. 2 i 3, Komisja Nadzoru Finansowego powiadamia właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego o zastosowanych wobec oddziału instytucji kredytowej środkach nadzorczych.
4.
Do decyzji Komisji Nadzoru Finansowego wydanych w trybie ust. 2, 2a i 3 przepisu art. 127odwołania od decyzji wydanej w pierwszej instancji § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.
5.
Od decyzji Komisji Nadzoru Finansowego, o których mowa w ust. 2, 2a i 3, instytucja kredytowa może wnieść skargę do sądu administracyjnego, w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.
6.
W przypadku gdy oddział instytucji kredytowej nie wypełnia obowiązków wynikających z art. 48lrozpoczęcie działalności w RP przez oddział instytucji kredytowej na terytorium ust. 2 oraz art. 48msprawozdania oddziału instytucji kredytowej działającego na terytorium w RP, Komisja Nadzoru Finansowego może zastosować środki zgodnie z art. 138uprawnienia nadzorcze KNF ust. 3 pkt 1–3a i ust. 3b.
7.
W interesie dobra ogólnego, o którym mowa w art. 48lrozpoczęcie działalności w RP przez oddział instytucji kredytowej na terytorium ust. 2, Komisja Nadzoru Finansowego może wobec oddziału instytucji kredytowej zastosować odpowiednio środki zgodnie z art. 138uprawnienia nadzorcze KNF i art. 141nakładanie kary pieniężnej na członków rady nadzorczej lub zarządu banku.
8.
W celu zapewnienia równych warunków działania banków krajowych i oddziałów instytucji kredytowych, w interesie dobra ogólnego, o którym mowa w art. 48lrozpoczęcie działalności w RP przez oddział instytucji kredytowej na terytorium ust. 2, Komisja Nadzoru Finansowego, wydając rekomendacje, o których mowa w art. 137rekomendacje KNF dotyczące dobrych praktyk ostrożnego i stabilnego zarządzania bankami, może określić, w jakim zakresie rekomendacje te dotyczą również oddziałów instytucji kredytowych.
9.
W przypadku, o którym mowa w ust. 3, zastosowanie środków zgodnie z art. 138uprawnienia nadzorcze KNF nie może prowadzić do preferencyjnego traktowania wierzycieli instytucji kredytowej, o której mowa w ust. 1, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w stosunku do wierzycieli tej instytucji z innych państw członkowskich.
10.
Środki podjęte zgodnie z ust. 3 mają zastosowanie do czasu podjęcia przez organy administracyjne lub sądowe państwa macierzystego środków reorganizacyjnych równoważnych do środków określonych w rozdziale 12.
11.
Komisja Nadzoru Finansowego zaprzestaje stosowania środków zgodnie z ust. 3, w przypadku gdy uzna, że ustały przesłanki ich zastosowania określone w ust. 1 i 2.
12.
W przypadku gdy właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego lub innego zainteresowanego państwa członkowskiego zgłoszą sprzeciw wobec środków podjętych przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ust. 3, Komisja Nadzoru Finansowego może skierować sprawę do Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego i zwrócić się do niego o pomoc zgodnie z art. 19 rozporządzenia nr 1093/2010.
13.
Komisja Nadzoru Finansowego może zgłosić sprzeciw wobec środków równoważnych do środków, o których mowa w art. 138uprawnienia nadzorcze KNF, podjętych przez właściwe władze nadzorcze państwa goszczącego w stosunku do oddziału banku krajowego. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu Komisja Nadzoru Finansowego może również skierować sprawę do Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego i zwrócić się do niego o pomoc zgodnie z art. 19 rozporządzenia nr 1093/2010.
14.
Komisja Nadzoru Finansowego może zgłosić sprzeciw wobec środków równoważnych do środków, o których mowa w art. 138uprawnienia nadzorcze KNF, podjętych przez właściwe władze nadzorcze państwa goszczącego w stosunku do oddziału instytucji kredytowej prowadzącej działalność w tym państwie, które mają wpływ na prowadzoną przez tę instytucję działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej poprzez oddział lub w ramach działalności transgranicznej. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu Komisja Nadzoru Finansowego może również skierować sprawę do Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego i zwrócić się do niego o pomoc zgodnie z art. 19 rozporządzenia nr 1093/2010.
Pytanko, to w końcu przelewy z Revolut na konto bankowe są "bezpieczne" czy ktoś się może dowalić?
Ja od września 2022 nie korzystam jak padło to w unibet.
W roku 2022 sprawdziłem to z Revolut mi wpłynęło ok 70 tyś zł na konto .
Pytam pod kątek założenia Jeton i przelewów z Jeton na Revolut.
dzięki
Post automatycznie złączony:
Tylko z drugiej strony sporo było też wpłat do Revoluta z konta więc bilans się prawie wyrównuje
Uwaga na nową kampanię phishingową! Cyberprzestępcy przesyłają fałszywe wiadomości SMS podszywające się pod @RevolutApp
. W treści wiadomości oszuści informują o konieczności dokonania weryfikacji tożsamości. Link, który znajduje się w wiadomości prowadzi na niebezpieczną stronę wyłudzającą dane użytkowników. Zachowajcie ostrożność i nie dajcie się okraść!
Revolut mnie atakujeChcą nr iden.podatkowej.Nadmieniam że rozliczam podatki w D.Ktos coś dostał takiego?Nawet z Pl czy to standard w tych czasach że bank to musi mieć??