Być może twój e-mail nie doszedł do supportu. Najlepiej wysłać z gmail. Jeżeli by kasa doszła na konto bankowe Expekt to dawno by zaksięgowali na twoim koncie gracza. Na twoim miejscu wybrałbym się do miejsca gdzie zrobiłeś przelew i u nich wyjaśniał problem.
Korzystam z gmail. Wyslalem maila pare razy :|
kredyt: 0.00 PLN <--- 18:43 i tez 21:33
Nie podoba mi sie ze expekt nie napisal jednego zdania ze nie doszedl przelew ani nic takiego czekam jak glupi i patrze sie jak nic nie przychodzi :| czy dla supportu expektu tak ciezko sprawdzicz czy kasa jest na koncie?
Na twoim miejscu wybrałbym się do miejsca gdzie zrobiłeś przelew i u nich wyjaśniał problem.
Byłem, zrobilem awanture, okazalo sie ze trzem osobom z 30 nie doszedl przelew.
PS1. Doszedl przelew we wtorek okolo 11:40
PS2. Czuje sie olany przez support expektu, za nie odpisywanie na moje maile, a moze juz jestem na ich black liscie ;] i kasuja moje maila automatycznie :|
------------
PS3. Zmienilem dostarczyciele pieniedzy i jest elegancko.