Mój mail sprzed jakiegoś czasu do unibetu i ich odpowiedź: [zaiksowałem swój adres] więc zapewniam że tak robią :wink:
Witam serdecznie Panie XXX!
Dziękuje za kontakt z
Unibet. Uprzejmie informuję, że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału zaległy bonus został usunięty z Pana konta i może Pan swobodnie dysponować środkami na koncie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta
Czy jesteś usatysfakcjonowany naszą odpowiedzią? Napisz swoja opinię tutaj, i zdobądź szanse na wygranie 100 euro!
Responsible Gaming
www.unibet.com [email protected]
Telefon: 0 800 702 073 (bezpłatny) Fax: 800 44 11 858 (bezpłatny)
Fax: 00356 21 33 35 77 (płatny)
----- Description -----
From:
[email protected]
Date: 03.12.2009 00:05
To:
Subject: Support request: my_unibet
Support Request
Subject: my_unibet
Question: Witam. Prosiłbym o usunięcie konieczności obrotu przed możliwą wypłatą. Przypuszczam że to pozostałość po bonusie(200w+100b) sprzed miesiąca który zdążyłem przegrać [ wczoraj wpłacałem pieniądze na "wyzerowane" konto] . Ponieważ miałem już u Państwa podobny problem kilka miesięcy temu , przypuszczam że to jakaś usterka systemowa.
Pozdrawiam