>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Problem z weryfikacją

1 37

1rnbfan1

Użytkownik
Witam,
By zweryfikować konto w serwisie Intragame.com zostałem poproszony o następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość - skan dowodu osobistego lub paszportu
2. Dokument stwierdzający adres zameldowania - rachunek za prąd lub
telefon gdzie zamieszczony jest adres (nie starszy niż 3 miesiące)
3. Dokument stwierdzający posiadanie konta bankowego - może być ostatni
wyciąg z konta.
4. Dokument potwierdzający dokonanie depozytu - w przypadku kart
kredytowych i przelewów - wyciąg z konta
w przypadku SMS - wyciąg z rachunku telefonicznego
Wysłałem dowód , printscreen z konta bankowego i moneybookers(depozyt) i wysłałem fakture z apteki potwierdzającą mój adres zameldowania(jako iż nie opłacam jeszcze rachunków za prąd).
W odpowiedzi dostałem mail zwrotny iż dane dokumenty nie zgadzają się z wymaganymi...
Co mogę zrobić w tej sytuacji, jakie zamienniki wysłać?? Miał ktoś podobną sytuacje??
Z góry dzięki za odpowiedź
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
Tez takie cos dostałem..Wysłałem skan dowodu, rachunek za tel,wyciag z konta i scren z MB.Nawet sie do mnie nieodezwali.Kompletny olew klienta
 
L 24

lukiko1986

Użytkownik
Hej,
Czy to nie jedno z tych egzotycznych kasyn/serwisów?
Szczerze to pierwszy raz słyszę o Intergame.
No cóż ja jak już lecę do nowego kasyna/serwisu, zawsze w regulaminie czytam co mogą ode mnie chcieć w związku z weryfikacją.
Rozumiem że chcecie przeprowadzić weryfikację w celu wypłaty?
Jakie to są sumy?
Są dwie możliwości: albo obie strony się nie rozumieją, albo chcą was..., no wiecie o co chodzi.
Poradzę skorzystanie z live chat jeśli takowy mają bądź wysłać jeszcze raz emaila z wyjaśnieniem co jest co (każdy załącznik nazwać po polsku lub po angielsku). Ja tak kiedyś zrobiłem i pomogło - po tygodniu.
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
Witam,
By zweryfikować konto w serwisie Intragame zostałem poproszony o następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość - skan dowodu osobistego lub paszportu
2. Dokument stwierdzający adres zameldowania - rachunek za prąd lub
telefon gdzie zamieszczony jest adres (nie starszy niż 3 miesiące)
3. Dokument stwierdzający posiadanie konta bankowego - może być ostatni
wyciąg z konta.
4. Dokument potwierdzający dokonanie depozytu - w przypadku kart
kredytowych i przelewów - wyciąg z konta
w przypadku SMS - wyciąg z rachunku telefonicznego
Wysłałem dowód , printscreen z konta bankowego i moneybookers(depozyt) i wysłałem fakture z apteki potwierdzającą mój adres zameldowania(jako iż nie opłacam jeszcze rachunków za prąd).
W odpowiedzi dostałem mail zwrotny iż dane dokumenty nie zgadzają się z wymaganymi...
Co mogę zrobić w tej sytuacji, jakie zamienniki wysłać?? Miał ktoś podobną sytuacje??
Z góry dzięki za odpowiedź
Sorki myslałem o Intragame ,podobne wymagania maja i tez klienta gdzies
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
Hej,

Czy to nie jedno z tych egzotycznych kasyn/serwisów?
Szczerze to pierwszy raz słyszę o Intergame.
No cóż ja jak już lecę do nowego kasyna/serwisu, zawsze w regulaminie czytam co mogą ode mnie chcieć w związku z weryfikacją.
Rozumiem że chcecie przeprowadzić weryfikację w celu wypłaty?
Jakie to są sumy?
Są dwie możliwości: albo obie strony się nie rozumieją, albo chcą was..., no wiecie o co chodzi.
Poradzę skorzystanie z live chat jeśli takowy mają bądź wysłać jeszcze raz emaila z wyjaśnieniem co jest co (każdy załącznik nazwać po polsku lub po angielsku). Ja tak kiedyś zrobiłem i pomogło - po tygodniu.
Weryfikacja w celu wypłaty (2700PLN) grane z własnego depo 50PLN Niestety nie poczytałem wszystkich opini o Tym serwisie
 
1 37

1rnbfan1

Użytkownik
U mnie natomiast wypłata nie przekracza 1000 zł wiec nie weim skąd tak wnikliwa kontrola. Najbardziej denerwuje mnie fakt iż jest to polski support a mimo to nie umie wytłumaczyć podstawowych rzeczy. No nic wysłałem im jeszcze raz dokumenty z dokładnym opisem co jest czym. Poczekam na odpoweidź i zobaczymy co z tego wyjdzie... ;)
 
L 24

lukiko1986

Użytkownik
Jak mówiłem, spróbujcie załączniki ponazywać tak jak to powinno być w odpowiednim języku i wysłać.
Weźcie pod uwagę iż weryfikacja też często trwa swoje, zwłaszcza jak tak dużo dokumentów wysyłacie.
W moim przypadku od wysłania do zweryfikowania w jednym z kasyn czekałem około 3 tygodni, i to co najlepsze pisząc emaile nie dostawałem odpowiedzi aż w końcu wypłata poszła.
 
1 37

1rnbfan1

Użytkownik
Jak mówiłem, spróbujcie załączniki ponazywać tak jak to powinno być w odpowiednim języku i wysłać.
Weźcie pod uwagę iż weryfikacja też często trwa swoje, zwłaszcza jak tak dużo dokumentów wysyłacie.
W moim przypadku od wysłania do zweryfikowania w jednym z kasyn czekałem około 3 tygodni, i to co najlepsze pisząc emaile nie dostawałem odpowiedzi aż w końcu wypłata poszła.
No tak racja, ale w moim przypadku dostałem email iż nie są to dokumenty o które proszono...:] dziwne bo ludzie ogólnie piszą iż ostatnio wypłaty z tego kasyna to formalność... No nic pożyjemy zobaczymy. Jak sprawa sie zakonczy pozytywnie dam znac ;)
 
1 37

1rnbfan1

Użytkownik
Wystarczyło poczekac uwineli sie w 18 godzin
No to fajnie , a więc jest nadzieja ????
Ja dzisiaj złożyłem wniosek o uzyskanie wyciągu z konta bankowego(według ich odpowiedzi powinno to wystarczyć, z drugiej strony dziwne ze nie wystraczył im sam wygenerowany pdf...)
No nic poczekam i napisze jaki był finalny efekt tej sytuacji ????
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
No to fajnie , a więc jest nadzieja ????
Ja dzisiaj złożyłem wniosek o uzyskanie wyciągu z konta bankowego(według ich odpowiedzi powinno to wystarczyć, z drugiej strony dziwne ze nie wystraczył im sam wygenerowany pdf...)
No nic poczekam i napisze jaki był finalny efekt tej sytuacji ????
Jeśli masz klauzulę (np. mBank), to musieli Ci przyjąć elektroniczny wyciąg z adresem ;)
 
1 37

1rnbfan1

Użytkownik
Jeśli masz klauzulę (np. mBank), to musieli Ci przyjąć elektroniczny wyciąg z adresem ;)
A no tak się składa że akurat jestem w Mbanku.;) Teraz zauważyłem ze w generowanym pdefie nie ma adresu zameldowania... Wysłali mi natomiast taką odpowiedź:&quot;dla zewryfikowania adresu prosimy zatem o przysłanie wyciągu z konta,
informacji z urzędu podatkowego lub innego rachunku wystawionego na Pana
nazwisko&quot;
Myslicie że wyciąg elektroniczny od Mbanku bedzie zawierał potrzebne informacje ?? :]
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
A no tak się składa że akurat jestem w Mbanku.;) Teraz zauważyłem ze w generowanym pdefie nie ma adresu zameldowania... Wysłali mi natomiast taką odpowiedź:&quot;dla zewryfikowania adresu prosimy zatem o przysłanie wyciągu z konta,
informacji z urzędu podatkowego lub innego rachunku wystawionego na Pana
nazwisko&quot;
Myslicie że wyciąg elektroniczny od Mbanku bedzie zawierał potrzebne informacje ?? :]
Mi zweryfikowali na podstawie pdf z Mbank .Kasa po weryfikacji wpłyneła na MB po około 2 godz
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
A no tak się składa że akurat jestem w Mbanku.;) Teraz zauważyłem ze w generowanym pdefie nie ma adresu zameldowania... Wysłali mi natomiast taką odpowiedź:&quot;dla zewryfikowania adresu prosimy zatem o przysłanie wyciągu z konta,
informacji z urzędu podatkowego lub innego rachunku wystawionego na Pana
nazwisko&quot;
Myslicie że wyciąg elektroniczny od Mbanku bedzie zawierał potrzebne informacje ?? :]
Ja nie tylko tak myślę, lecz jestem pewien :grin:
Wejdź:
&quot;Historia operacji&quot;.
Na dole kliknij &quot;Zatwierdź&quot;.
Wybierz opcję &quot;Przelewy wychodzące&quot;.
Zaznacz jakikolwiek (jeden) przelew wychodzący, a następnie na dole wciśnij &quot;Wydruk potwierdzenia&quot;.
Przelew zostanie wydrukowany do pliku PDF.
Na tym wydruku będzie Twój adres :grin:
 
1 37

1rnbfan1

Użytkownik
Ja nie tylko tak myślę, lecz jestem pewien :grin:

Wejdź:
&quot;Historia operacji&quot;.
Na dole kliknij &quot;Zatwierdź&quot;.
Wybierz opcję &quot;Przelewy wychodzące&quot;.
Zaznacz jakikolwiek (jeden) przelew wychodzący, a następnie na dole wciśnij &quot;Wydruk potwierdzenia&quot;.
Przelew zostanie wydrukowany do pliku PDF.
Na tym wydruku będzie Twój adres :grin:
A no faktycznie... Jak to mówią człowiek uczy się całe życie ????
Wysłałem owy dokument i czekam na reakcję, zobaczymy ;)
 
Do góry Bottom