Witam,
By zweryfikować konto w serwisie Intragame.com zostałem poproszony o następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość - skan dowodu osobistego lub paszportu
2. Dokument stwierdzający adres zameldowania - rachunek za prąd lub
telefon gdzie zamieszczony jest adres (nie starszy niż 3 miesiące)
3. Dokument stwierdzający posiadanie konta bankowego - może być ostatni
wyciąg z konta.
4. Dokument potwierdzający dokonanie depozytu - w przypadku kart
kredytowych i przelewów - wyciąg z konta
w przypadku SMS - wyciąg z rachunku telefonicznego
Wysłałem dowód , printscreen z konta bankowego i moneybookers(depozyt) i wysłałem fakture z apteki potwierdzającą mój adres zameldowania(jako iż nie opłacam jeszcze rachunków za prąd).
W odpowiedzi dostałem mail zwrotny iż dane dokumenty nie zgadzają się z wymaganymi...
Co mogę zrobić w tej sytuacji, jakie zamienniki wysłać?? Miał ktoś podobną sytuacje??
Z góry dzięki za odpowiedź
By zweryfikować konto w serwisie Intragame.com zostałem poproszony o następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość - skan dowodu osobistego lub paszportu
2. Dokument stwierdzający adres zameldowania - rachunek za prąd lub
telefon gdzie zamieszczony jest adres (nie starszy niż 3 miesiące)
3. Dokument stwierdzający posiadanie konta bankowego - może być ostatni
wyciąg z konta.
4. Dokument potwierdzający dokonanie depozytu - w przypadku kart
kredytowych i przelewów - wyciąg z konta
w przypadku SMS - wyciąg z rachunku telefonicznego
Wysłałem dowód , printscreen z konta bankowego i moneybookers(depozyt) i wysłałem fakture z apteki potwierdzającą mój adres zameldowania(jako iż nie opłacam jeszcze rachunków za prąd).
W odpowiedzi dostałem mail zwrotny iż dane dokumenty nie zgadzają się z wymaganymi...
Co mogę zrobić w tej sytuacji, jakie zamienniki wysłać?? Miał ktoś podobną sytuacje??
Z góry dzięki za odpowiedź