>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Play with me, if you can...

lodzianin1908 22

lodzianin1908

Użytkownik
Witam wszystkich bardzo serdecznie ,zaczynam nowy wątek i chcę wprowadzić nową jakość w typowaniu ???? nikt nie jest w stanie trafić wszystkiego i ja również tego nie obiecuję. Czasami lubię zagrać na przekór ,na intuicję lub na spotkanie bez wyraźnego faworyta. Czy to się opłaca ,ocenicie sami...Jeśli macie jakieś uwagi,pytania - piszcie :]
Jeśli spodoba Wam się temat ,typ lub analiza ,kliknij dzięki , to nic nie kosztuję:cool: Nie jestem nowicjuszem ,więc myślę ,że przynajmniej nieliczni skorzystają na moich typach. Głównie będzie to piłka nożna ,pojawić się mogą inne dyscypliny jednak na pewno nie za często.
Czas brać się pracy ,nie ma sensu zbyt dużo mówić...

lodzianin1908 22

lodzianin1908

Użytkownik
1#
1#
LM - nie mogę przejść obok tego obojętnie. Wczoraj mecz były moim zdaniem lepsze do typowania dlatego dziś tylko jedna &quot;peffka&quot; i moje ukochane The Blues.Liczę na odnaleziony instynkt strzelecki El Nino oraz będącego w świetnej formie ,byłego gracza Valencii - Juana Matę :grin:
Milan ,chociaż zmagający się z kontuzjami ,takich rywali jak Pilzno powinien pokonywać z zamkniętymi oczami (nie umniejszając czeskiej ekipie oczywiście). Czysta jedynka pewniak ,ja sam pewnie dorzucę handi...
⚽AC Milan - Plzen 1 1.25 ✅✅✅ (2-0)
⚽Valencia - Chelsea 2(dnb) 1.72 ▶(zwrot) (1-1)
Do tego dorzucam jeszcze lidera ligi fińskiej:
⚽HJK - FF Faro 1 1.25✅✅✅ (6:0)
Kursy nie powalają ,jednak dziś zagram asekuracyjnie...Sam osobiście HJK gram z handi ,ale tutaj wpisuję czysto jeden. Polecam!

lodzianin1908 22

lodzianin1908

Użytkownik
1#