>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

Pilne dla uczniów

lalo 36

lalo

Forum VIP
Śmieszne ... Albo Ci uczniowie są tacy bezmyślni albo ja nie wiem, sam jestem uczniem i ich w ogóle nie rozumiem :]

kubota 76

kubota

Użytkownik
No niewiem z jakiego powodu ten strajk ???? U mnie strajkó nauczycieli nie było ???? Ale by się przydał ????

pawelekdabelek 0

pawelekdabelek

Użytkownik
„Nauczyciele strajkowali po to, aby zdobyć wyższe pensje i mniej godzin pracy. A uczniowie po co? Jeżeli już zrobić strajk, to porządny i przygotować się do niego – na przykład żeby nie zadawali zadań domowych ???? ” – uważa internauta o nicku Adidas. I dodaje: „Co do strajku uczniów to na pewno większość pójdzie do szkoły, pewnie tylko te osoby, które zwykle wagarują nie pójdą. Ja pójdę na pewno, byłbym głupi gdybym nie poszedł, bo te pierwsze dni czerwca to ostatni czas na poprawę ocen”.
Ten Adidas dobrze się wypowiedział. To nie będzie się nazywało strajk tylko wagary bo na strajk trzeba mieć zgodę od prezydenta miasta. Zresztą przeciwko czemu mielibyśmy strajkować(MY uczniowie)? Nauczyciele w niektórych sytuacjach zarabiają niezbyt dużo, a muszą się męczyć z pojebami zakładającymi im śmietniki na głowe.

krz_siek 0

krz_siek

Użytkownik
takie male odejscie od tematu, nauczyciele maja dosyc ryjaca mozg prace... np w jednym wypracowaniu był wyraz UĆ i bądź tu mądry co to znaczy, z kontekstu nie wynikalo..

V 256

vernix

Użytkownik
takie male odejscie od tematu, nauczyciele maja dosyc ryjaca mozg prace... np w jednym wypracowaniu był wyraz UĆ i bądź tu mądry co to znaczy, z kontekstu nie wynikalo..