otobet
Użytkownik
Witam kris_nh
Panie Krzysztofie OtoBet.com również nie ma nic do ukrycia.
Zaintrygowany Pana przypadkiem osobiście sprawdziłem dokładnie Pana konto i w systemie nie został odnotowany taki ticket o którym Pan wspomina.
W przypadku jeżeli risk managment nie pozwala zainicjować kuponu to takie zdarzenie jest odnotowywane w systemie i ma odpowiedni status.
U Pana nie widzę aby taka inicjacja miała miejsce - załączam screeny z systemu .
https://repuspartners.com/application/web/graphics/banners/ks%202A.jpg
https://repuspartners.com/application/web/graphics/banners/ks%201A.jpg
Widnieją na nich jedynie dwa przyjęte kupony i nie ma żadnego o statusie " Risk" , "Initial" czy "Black List"
Ponadto proszę zwrócić uwagę na czasy akceptacji widniejące w systemie - bet time (złożenie ticketa) i save time (akceptacja ticketa). W przypadku tych dwóch jest to średni czas około 30 sek a nie 10 min.
Zleciłem również do działu IT dokładne przebadanie trace routingu - może oni coś będą w stanie wytłumaczyć całe zdarzenie.
Jeżeli tylko otrzymamy z centrali IT informacje o możliwej przyczynie niezwłocznie poinformuję o tym na profilu publicznym.
Pozdrawiam
Jaroslav - RA Poland
Panie Krzysztofie OtoBet.com również nie ma nic do ukrycia.
Zaintrygowany Pana przypadkiem osobiście sprawdziłem dokładnie Pana konto i w systemie nie został odnotowany taki ticket o którym Pan wspomina.
W przypadku jeżeli risk managment nie pozwala zainicjować kuponu to takie zdarzenie jest odnotowywane w systemie i ma odpowiedni status.
U Pana nie widzę aby taka inicjacja miała miejsce - załączam screeny z systemu .
https://repuspartners.com/application/web/graphics/banners/ks%202A.jpg
https://repuspartners.com/application/web/graphics/banners/ks%201A.jpg
Widnieją na nich jedynie dwa przyjęte kupony i nie ma żadnego o statusie " Risk" , "Initial" czy "Black List"
Ponadto proszę zwrócić uwagę na czasy akceptacji widniejące w systemie - bet time (złożenie ticketa) i save time (akceptacja ticketa). W przypadku tych dwóch jest to średni czas około 30 sek a nie 10 min.
Zleciłem również do działu IT dokładne przebadanie trace routingu - może oni coś będą w stanie wytłumaczyć całe zdarzenie.
Jeżeli tylko otrzymamy z centrali IT informacje o możliwej przyczynie niezwłocznie poinformuję o tym na profilu publicznym.
Pozdrawiam
Jaroslav - RA Poland