es
Użytkownik
Witam, może ktoś z was miał podobną sytuację i powie mi co mogę zrobić. Sprawa wygląda następująco. Miałem na koncie moneybookers 260PLN, po czym dokonałem wypłaty w bankomacie BGŻ. Niestety bank BGŻ z tego co mi wiadomo nie akceptuje kart MasterCard i bankomat wydał mi jedynie kartę bez pieniędzy, więc udałem się do drugiego bankomatu PEKAO i wypłaciłem 250PLN bez problemu. Problemy zaczęły się teraz, ponieważ wyciąg moneybookers nie sprawdza się z rzeczywistością, wg nich wypłacałem pieniądze o 21.46, tak samo jak i płaciłem kartą w dwóch sklepach oddalonych od siebie o przynajmniej kilometr. Dostałem na MB 60PLN, które automatycznie zostało mi odjęte i e-mail, że muszę im zwrócić jeszcze 190PLN. Z tego co mi wiadomo debet na moneybookers nie jest możliwy, moje konto zostało zablokowane i zostanie odblokowane jak wpłacę zaległe 190PLN, czego nie mam zamiaru robić. Pisałem do polskiego supportu e-mail, przekazali sprawę do angielskiego supportu a ten mi odpisał:
Niżej screen z wyciągiem. Płacenie kartą miało miejsce 3-4 dni wcześniej niż data zamieszczona na screenie, wypłata było rano nie o 21.46. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc, powiedzieć co powinienem zrobić będę wdzięczny.
Śmieszna sytuacja, nie chodzi o 60PLN a sam fakt, z jakiej racji mam im wpłacać jeszcze pieniądze skoro z nich nie skorzystałem. Żebym chciał to bym mógł, bo jak wcześniej wspomniałem nie mogę mieć debetu.hank you for your email. We would like to inform you, that you have made a withdraw and as a result of that your Moneybookers account balance has become negative and we are expecting a refund of the -196.25 PLN amount back into your account balance.
We kindly ask you after you do so, to inform us so we can unlock your account immediately.
Regards,
Moneybookers Security
Niżej screen z wyciągiem. Płacenie kartą miało miejsce 3-4 dni wcześniej niż data zamieszczona na screenie, wypłata było rano nie o 21.46. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc, powiedzieć co powinienem zrobić będę wdzięczny.