>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Oszukani przez bwin

D 0

darecki44

Użytkownik
Sprawa dotyczy obstawionego przeze mnie zakladu na zwyciezce grupy F LM w 2009r. Obstwilem 4000PLN po kursie 1,5 ze grupe wygra barcelona no i zaklad wygralem . W momencie gdy chcialem wyplacic pieniadze okazalo sie ze moje konto jest zablokowane bez podania przyczyny i ze odmawiaja mi wyplacenia zgromadzonych na nim srodkow. Po wielokrotnych mailach do polskiego &quot;supportu&quot; odpisali mi ze zablokowali mi konto bo transakcja moja karta zostala anulowana co jest kompletna bzdura i klamstwem gdyz mam potwierdzenie tej transakcji. Mimo przysylanych do nich dokumentow i potwierdzen do dnia dzisiejszego nie odzyskalem pieniedzy w sumie powinno byc 6000PLN. Slyszlem kiedys od znajomego ze mial podobny przypadek ale wtedy mu nie wierzylem teraz wiem ze to prawda. Mam tam konto od okolo 5 lat nigdy nie mialem problemu z wyplata dopoki nie wygralem znacznej kwoty. Nie dajcie sie nabrac na ich hasla reklamowe na koszulkach realu i milanu to ZLODZIEJE w bialych rekawiczach.
Jestem ciekawy czy ktos z was spotkal sie z taka sytuacja pozdr
 
ester 87

ester

Użytkownik
6000 to jest śmieszna kwota. Bwinowi po takie drobniaki szkoda się schylać. Zamiast rzucać bluzki gdzie się da, lepiej przedstaw solidnie sprawę. Pokaż korespondencje z supportem, napisz czy kontaktowałeś się z angielską obsługą klienta, czy prosiłeś o pomoc zagraniczne fora, które zajmują się tego typu sprawami. Wtedy będziemy mogli coś powiedzieć. A problemy z bwinem najczęściej wynikają z niekompetencji polskiego supportu, lub... z nieuczciwości grającego. Być może w twoim przypadku wina leży po stronie buka, nie mówię nie. Ale podaj więcej informacji, a nie odgrzebujesz wszystkie stare tematy, co by sobie pobluzgać na buka.
 
D 0

darecki44

Użytkownik
Do Estra
Po 1 nie rzucam zadnych bluzgow
Po 2 nie wiem po co i komu milabym pokazywac korespondencje(to jest ok 20 maili w ta i zpowrotem watpie zeby komu chcialo by sie czytac)
Po 3 Tak kontaktowalem sie z angielska obsluga klienta ktora oddala sprawe do polskiego supportu
Nie mam zadnego powodu zeby klamac pisze po prostu jak bylo jak mi nie wierzysz to twoja sprawa pozdr
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Heh...
Uwierz mi, że sporo osób przeczytałoby Twoją korespondencję. Dzięki temu mogliby wyrobić sobie własne zdanie na ten temat.
Nie mam zadnego powodu zeby klamac pisze po prostu jak bylo jak mi nie wierzysz to twoja sprawa
Wyobraź sobie teraz taką sytuację.
Zakładam nowe konto, temat na forum i piszę: darecki44 Dariusz Kowalski zamieszkały we Wrocławiu to OSZUST i ZŁODZIEJ bo nie oddał mi 6000 zł.
Nie mam powodu by kłamać. Pisze po prostu jak było. Jak mi nie wierzycie to Wasza sprawa.
Pozdrawiam
 
D 0

darecki44

Użytkownik
tu jest 1 z maili od bwina

Szanowny Panie !

Dziękujemy za Pana e-mail.


Uprzejmie informujemy, że przesłana przez Pana kopia dokumentu nie stanowi niestety potwierdzenia, że wykonane operacje nie zostały wycofane przez posiadacza karty Diners.

Prosimy więc o dostarczenie pisemnego potwierdzenia w tej sprawie, wydanego przez wystawcę karty Diners.

Po dokonaniu tej czynności prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie, wówczas rozpatrzymy ponowne otwarcie Pana konta bwin.

Dziękujemy za współpracę!
W przypadku dalszych pytań i wątpliwości pozostajemy do Pana dyspozycji!


Z poważaniem,

Support Team z bwin

bwin wspiera ideę Responsible

Chodzi o to ze oni sami nie wiedza czego zadaja bo takie zaswiadczenie nie ma zadnego sensu skoro pieniadze zostaly wplacone i mam potwierdzenie tej transakcji. Kontaktowalem sie z reszta z serwisem diners w tej sprawie ktory jasno stwierdzil ze takie zaswiadczenie moga wydac jak bwin sie do nich o to zwroci. Oczywiscie pisalem o tym do nich wysylalem faxy z potwierdzeniami wplaty itp. Chodzi o to ze im wcale nie zalezy na wyjasnieniu tej sprawy tylko na tym zeby nie wyplacic pieniedzy. W 1 mailu zazadali potwierdzenia ze zostala oplacona prowizja za wplate karta wyslalem potwierdzenie po czym odpisali mi ze chca kolejne zaswiadczenie itd. zlodzieje i oszusci tyle mam do powiedzenia na temat bwin
 
D 0

darecki44

Użytkownik
kolejna odpowiedz bwin na moje pyt dot. zgromadzonych srodkow na koncie i prosby o wyplate chocby depozytu

Szanowny Panie XXXXX,

Dziękujemy za Pana wiadomość wysłaną do angielskiego supportu.
Raz jeszcze informujemy, że do momentu uzyskania wymaganej informacji dotyczącej Diners żaden z naszych Działów nie może niestety udzielić Panu żadnych informacji na temat Pana konta oraz jego środków.
Przypominamy zatem raz jeszcze, że w celu wyjaśnienia sprawy prosimy o dostarczenie oficjalnego, pisemnego potwierdzenia w tej sprawie, wydanego przez wystawcę karty Diners. Kopię dokumentu prosimy przesłać na adres: [email protected]
Przykro nam z powodu wszelkich niedogodności.

Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę Responsible gaming
 
D 0

darecki44

Użytkownik
a to moja odp na ww maila
Informuje ze Pan Luis Alvarado z Diners Club Polska zajmujący sie ta sprawa potwierdza ze transakcja z dnia 29.09.2009 na kwote 4000PLN została przeprowadzona w sposób prawidłowy i nie zostala anulowana co możecie państwo potwierdzić zwracajac sie do centrali Diners Club Wieden dział charge back.
Sprawa jest już wyjaśniona wiec proszę o niezwłoczne odblokowanie mojego konta i wypłatę należnych mi środków.
Darek
oni mi na to odpisuja to co wyzej i tak w kółko
Badyl dzieki za linka moze cos pomoze
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Fajnie. Informuj co się dzieje na bieżąco ale może rób w jednym temacie. Pisanie takich samych postów w kilku tematach to zwykły bałagan...
Domyślam się, że chcesz aby wszędzie, na całym forum o tym czytali. Ale uwierz mi, że jak ktoś jest zainteresowany sprawą to będzie śledził ten wątek.
Powodzenia.
 
marasking 63

marasking

Użytkownik
Jak dla mnie to paranoja - po co im potwierdzenie dokonania depozytu itp., skoro karta nalezy do wlasiciela konta w BWINIE ,tkie działania to zwykłe złodziejstwo !! Najgorsza jest bezsilność w takim przypadku????
 
harisek 2

harisek

Użytkownik
RACJA!!!
ja tez mialem podobny problem,gdy chcialem wyplacic srodki z od nich, pisalem wielokrotnie i ciagle powoluja sie na jeden punkt regulaminu ze bez podania przyczyn moga zamknac konto i nie oddac pieniedzy; ostrzegam przed korzystaniem z uslug BWIN! jesli ktos ma pytania o szczegoly to zapraszam na priv
 
D 0

darecki44

Użytkownik
bwin zaczął trząść portkami. Dzien po tym jak poinformowałem eCorga o tej sprawie od razu mi odpisali

normalnie cud;) nagle się zainteresowali wyjaśnieniem sprawy!!!
 
D 0

darecki44

Użytkownik
Na drugi dzien otrzymalem kolejnego maila od bwin , w ktorym informuja ze wszystko jest ok!!! A ja sie pytam dlaczego przez 3 miesiace kiedy do nich pisalem (ok 30maili) nikt nie byl zainteresowany wyjasnieniem sprawy i wyplata moich pieniedzy!!?? Dopiero kiedy zwrocilem sie o pomoc do eCORGA ktos sie tym zainteresowal a raczej chyba przestraszyl ze moze byc z tego powodu afera. Zachowanie bwin uwazam za skandaliczne i niedopuszczalne i bede nadal wyjasnial dlaczego odmowiono wyplaty moich pieniedzy. W tej chwili oczekuje na przelew od bwin i mam nadzieje ze nie bede musial czekac kolejnych 3 miesiecy.
????
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Im więcej ludzi, którzy będą dochodzili swoich praw przed niezależnymi organami, jeśli mają ku temu powody tym lepiej.
bukmacherzy zaczną poważniej traktować gracza/klienta.
 
brooklynbounce 888

brooklynbounce

Użytkownik
Brawo!;) Fajnie że Ci się udało,Trzeba walczyć o swoje do samego końca i nie załamywać rąk pomimo,że czasem jest to bardzo trudne.Ja po tym co przeczytałem w tym temacie,już wiem że własnych pieniędzy do BWIN nie wpłacę,Może to jednostkowy przypadek nie wiem,ale jeśli nagle potrafili zmieknąć to coś jest na rzeczy.Pozdrawiam!
 
mocko 0

mocko

Użytkownik
nie jednsotkowy tez wygralem sume pieniedzy jak dla nich to powinna byc smiesznie mala ale jednak problemy byly.
konto zweryfikowalem wszystko szlo dobrze fajnie sie gralo nie powiem az trzeba wyplacic pieniadze tu juz schody na wyplate czekalem 20dni bo cos nie mogli wyplacic nie byli pewni czy to moj dowod osobisty itp.
Jak pieniadze pojawily sie na koncie to 2-3h potem zablokowali konto
 
Do góry Bottom