rób obrót,co Ci szkodzi.jeżeli ja jeszcze załapałem się na bonus 24free, mam juz wykonane kolo 300 obrotu, obracac to dalej czy dac sobie spokuj?
Ja też juz obrocilem, mialem wplacac depo. Wszedlem w Cashier i wcisnalem Details/History, zeby sprawdzic, czy jakiejs literowki nie zrobilem wpisujac dane. Zgadza sie wszystko oprocz jednego pola. W polu Country widnieje United States a jestem na 99,99% pewny, ze przy rejestracji wybieralem Polske... Oczywiscie kraj mozna zmienic w ustawieniach konta, tyle ze na liscie nie ma juz Polski... Czyzby kasyno po zbanowaniu Polakow postanowilo zmienic mi kraj zamieszkania ?? :-|Ja juz obrocilem,zrobilem depo,zlecilem wyplate(120+25depo),kase ponad dozwolona do wyplaty juz odjeli,wyslalem skany i bede czekal.
Wpisalem wszystko dobrze. Tak jak myslalem, podczas rejestracji zaznaczylem Poland. Jak wchodze w Cashier to w prawym dolnym rogu jest ramka, w ktorej sa wpisane moje dane i tam jest Poland, ale jak wejde glebiej, w "Details / History" to tam juz jest Country: United States. Troche to dziwne... :-|City: Bialystok
Country: Poland
Postal Code: 15-661
więc może to Ty coś źle wpisałes?
co ty bredzisz, co z tego że nie ma, skoro było wcześniej, wiele razy tak jest, a jak ktoś robi depo i wysyła skany to sieć widzi z kim ma do czynienia, więc muszą im wypłacić !Przecież przy rejestracji nie ma Panstwa POLAND.Wiec Ci co wpłacili moga miec problem z odzyskaniem swojego depo.
dokładnie tak, co cię to interesuje że polski nie ma, skoro była :spokodfhgfh: i to się liczy, a skoro była to znaczy że dla nas, a skoro dla nas, to ci zweryfikują konto i wypłacą po depo :-Dnapisz do nich z prostym pytaniem,że chcesz zweryfikować konto,niech sprawdzą bonus i obrót i spytaj ich jak można wypłacić..zrób printscreena z czatu ..i oni niebędą sobie szargać opini za 58$,tak więc wpłacaj wkoncu to RIVAL
be able - w wolnym tłumaczeniu, są upoważnieni, tak jak pisałem :spokodfhgfh:Christine: Usually your country will not be allowed to play due to the gambling laws there, but since you have already played you will be able to continue with your withdrawal
dobrze rozumiem że ci którzy się jeszcze załapali nie powinni mieć problemu z wypłatą?
ok, to trzeba sie pokusić o depo
To dlatego ze jak wejdziesz w Details / History to tam sie zmienia te dane. i te united states widnieje w okienku,z ktorego rozwija sie liste krajow do wyboru.a skoro Polski juz nie ma na tej liscie,to cos musi byc w tym okienku.nie wiem czy mnie rozumiesz ale lepiej tego nie potrafie wytlumaczyc :-D ja czekam na razie na jakis kontakt od nich.a skany na [email protected] .Wpisalem wszystko dobrze. Tak jak myslalem, podczas rejestracji zaznaczylem Poland. Jak wchodze w Cashier to w prawym dolnym rogu jest ramka, w ktorej sa wpisane moje dane i tam jest Poland, ale jak wejde glebiej, w "Details / History" to tam juz jest Country: United States. Troche to dziwne... :-|
Na jaki adres e-mail te skany trzeba wyslac ?
tak,mam zrobiony.mam 625 punktow.tylko ze ja mam konto w dolarach a chyba dla roznych walut sa rozne obroty.studnia87 rozumiem że masz zrobiony obrót? mógł byś spojrzeć i napisać ile masz comp points?