Dzisiaj miałem telefon od gościa z MB i powiedział mi że jeszcze w tym tygodniu dostanę wiadomość o migracji do nowego portfela. Ciekawe czy jeszcze do kogoś dzwonili. Chyba coś zaczyna się ruszać w temacie. Pojawia się światełko w tunelu.
Na grupie muchbetter scam pisał ktoś dzisiaj o tym, że dzwonił do niego gość z muchbetter, więc nie jesteś sam. Ludzie też dostają maile o tym, że środki zostaną przetransportowane na nowy portfel.
Do mnie nikt nie dzwonil i nikt nic nie pisal. A z jakiego nr dzwonił z PL czy zagranicznego czy zastrzezonego? To był polak , litwin czy automat ? możesz podać wiecej szczegołów bo to teraz oszustów nie brakuje przez telefon
Do mnie nikt nie dzwonil i nikt nic nie pisal. A z jakiego nr dzwonił z PL czy zagranicznego czy zastrzezonego? To był polak , litwin czy automat ? możesz podać wiecej szczegołów bo to teraz oszustów nie brakuje przez telefon
Dnia 26 września o godzinie 11:00 czasu środkowoeuropejskiego rozpoczniemy nasz powrót do Europy!
W zgodzie z naszym dążeniem do stawiania klientów na pierwszym miejscu i w celu rozwiązania problemów spowodowanych tym, że PayrNet nadal blokuje dostęp do Waszych środków, zdecydowaliśmy się uregulować zaległe salda naszych europejskich klientów UAB PayrNet z naszych własnych środków.
Naszy powrót do Europy będzie stopniowy, ale aby ponownie uzyskać dostęp do swojego portfela MuchBetter i środków, po prostu:
Zaktualizuj swoją aplikację MuchBetter.
26 września będziesz mógł pobrać najnowszą wersję aplikacji MuchBetter ze swojego sklepu z aplikacjami.
Zaakceptuj nowe warunki i umowy.
Przy pierwszym logowaniu po pobraniu najnowszej wersji MuchBetter zostaniesz poproszony o zaakceptowanie nowych warunków i umów, dotyczących:
Akceptacji nowych Warunków i Zasad oraz utworzenia konta w QuickPay, naszym nowym partnerze europejskim.
Wyrażenia zgody na przekazanie Twoich danych z MIR Lithuania do QuickPay.
Zgody na przekazanie praw do roszczeń wobec UAB PayrNet na rzecz MIR LIMITED UK LTD.
Dnia 26 września o godzinie 11:00 czasu środkowoeuropejskiego rozpoczniemy nasz powrót do Europy!
W zgodzie z naszym dążeniem do stawiania klientów na pierwszym miejscu i w celu rozwiązania problemów spowodowanych tym, że PayrNet nadal blokuje dostęp do Waszych środków, zdecydowaliśmy się uregulować zaległe salda naszych europejskich klientów UAB PayrNet z naszych własnych środków.
Naszy powrót do Europy będzie stopniowy, ale aby ponownie uzyskać dostęp do swojego portfela MuchBetter i środków, po prostu:
Zaktualizuj swoją aplikację MuchBetter.
26 września będziesz mógł pobrać najnowszą wersję aplikacji MuchBetter ze swojego sklepu z aplikacjami.
Zaakceptuj nowe warunki i umowy.
Przy pierwszym logowaniu po pobraniu najnowszej wersji MuchBetter zostaniesz poproszony o zaakceptowanie nowych warunków i umów, dotyczących:
Akceptacji nowych Warunków i Zasad oraz utworzenia konta w QuickPay, naszym nowym partnerze europejskim.
Wyrażenia zgody na przekazanie Twoich danych z MIR Lithuania do QuickPay.
Zgody na przekazanie praw do roszczeń wobec UAB PayrNet na rzecz MIR LIMITED UK LTD.
Tak środki będą miqrować do quickpay i będziesz mógł zrobić przelew tak mi się wydaje, a co do karty(nowej) trzeba będzie dłużej poczekać niż zwykle 26.09 niedługo wszystko się okaże.
Wygląda na to że odzyskamy swoje środki jest to nauczka na przyszłość żeby nie trzymać na portfelach większej ilości pieniędzy
Tak środki będą miqrować do quickpay i będziesz mógł zrobić przelew tak mi się wydaje, a co do karty(nowej) trzeba będzie dłużej poczekać niż zwykle 26.09 niedługo wszystko się okaże.
Wygląda na to że odzyskamy swoje środki jest to nauczka na przyszłość żeby nie trzymać na portfelach większej ilości pieniędzy
Elena (MuchBetter)
22 wrz 2023, 6:08 PM GMT+1
Cześć Karol,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Środki będą dostępne w Twojej aplikacji MuchBetter. Twoje konto MuchBetter będzie ponownie dostępne, o ile zaakceptujesz nasz nowy Regulamin w aplikacji MuchBetter, a wszystkie funkcje pozostaną takie same. Możesz go używać do doładowań, przelewów do znajomych i rodziny lub wysyłania do sprzedawców w dowolnym momencie.
Post automatycznie złączony:
Uwaga: Jeśli posiadasz kartę MuchBetter lub inne urządzenie płatnicze do noszenia wydane przed marcem 2023 r., nie będą one już działać i należy je wymienić, składając wniosek o nową kartę/urządzenie bezpośrednio w aplikacji MuchBetter. Po otrzymaniu i aktywowaniu zamiennika można go normalnie używać wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta MasterCard.
w zasadzie to tak mi odpisali w mejlu, uni wroci i inni ale karte se trzeba wyrobic ponownie, mieli jakies wirtualne?
a dostalem jeszcze wiadomosc, ze gdy bede gdzies chcial wyslac srodki to do nich pisac to pomoga.
Nie, ja nie dostałam takiej wiadomości. Wręcz przeciwnie. Wczoraj po raz kolejny pisałam do supportu MB i cały czas te same formułki - że klient najważniejszy, że od lutego nie mogą się porozumieć z PN i że nie są w stanie określić jakiegokolwiek terminu zwrotu środków. Dlatego jestem w szoku czytając, że ktoś do kogoś dzwonil z UK (naprawdę? ) I że dostajecie maile z konkretną datą. Tak mnie, to zszokowało, że aż się musiałam zarejestrować tutaj, bo do tej pory przeglądałam wpisy incognito
Pozdrawiam
Post automatycznie złączony:
Jeszcze jedna kwestia... Wiadomo, że pieniądz na koncie, to nie to samo co gotówką w portfelu, więc... nawet jeżeli MB wróci i hipotetycznie będą nasze środki na koncie, to jeżeli wszyscy użytkownicy chcieliby od razu przelać tę kasę na inne konta (a zakładam że tak bedzie), to proces zwrotu środków znowu stanie w miejscu.
Nie, ja nie dostałam takiej wiadomości. Wręcz przeciwnie. Wczoraj po raz kolejny pisałam do supportu MB i cały czas te same formułki - że klient najważniejszy, że od lutego nie mogą się porozumieć z PN i że nie są w stanie określić jakiegokolwiek terminu zwrotu środków. Dlatego jestem w szoku czytając, że ktoś do kogoś dzwonil z UK (naprawdę? ) I że dostajecie maile z konkretną datą. Tak mnie, to zszokowało, że aż się musiałam zarejestrować tutaj, bo do tej pory przeglądałam wpisy incognito
Pozdrawiam
Post automatycznie złączony:
Jeszcze jedna kwestia... Wiadomo, że pieniądz na koncie, to nie to samo co gotówką w portfelu, więc... nawet jeżeli MB wróci i hipotetycznie będą nasze środki na koncie, to jeżeli wszyscy użytkownicy chcieliby od razu przelać tę kasę na inne konta (a zakładam że tak bedzie), to proces zwrotu środków znowu stanie w miejscu.
Oni zdają sobie z tego sprawę i pewnie wszystko mają policzone, long-termowo na pewno wyjdą na plus, nie wypieli się na klientów i jak aplikacja będzie dobrze działać. Z czasem zaufanie ludzi wróci
Zwrot z wlasnych srodkow to jedyna mozliwosc by wrocili do Europy. MB dziala normalnie w reszcie swiata.
Kase beda chcieli odzyskac od Payrnet. Zgodnie z tym co zapowiadali - od jutra bedzie mozna korzystac z pieniedzy w taki sam sposob jak wczesniej, za wyjatkiem kart.
Wyjatkiem sa Niemcy i Austria, w ktorych klienci musza poczekac dluzej, oraz Norwegia, do ktorej MB nie moze wrocic