POMOCY
Witam, mam pewien problem, może ktoś bd mi w stanie pomoc.
Otóż po którejś z rzędu wyplacie, pojawil mi sie taki komunikat:
Wymagana jest weryfikacja tożsamości!Niestety nie możemy zweryfikować danych tego profilu z niezależnym źródlem informacji. W świetle brytyjskich przepisów przeciwdziałajacym praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażadania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do realizacji Państwa pierwszej wypłaty.Oferujemy nastepujące szybkie i łatwe opcje:
Opcja 1: Obciążyć kwotą wypłaty Pana/Pani kartę kredytową/debetową (natychmiast)Państwa karta zostanie obciążona opłatą za wypłatę.
Opcja 2: Weryfikacja Pana/Pani konta bankowego (w ciagu 3 dni roboczych)Platność zostanie zrealizowana poprzez Państwa konto bankowe. W polu adnotacji tej płatności znajdzie Pan/i kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić na naszej stronie internetowej.Przepraszamy za zaistniale niedogodności. Mamy nadzieję na zrozumienie, ale są to środki nadrzedne i zgodne z przepisami prawa przeciwdziałającego praniu brudnych pieniędzy. W ten sposób chcemy zapewnić bezpieczeństwo Pana/i konta
Skrill (Moneybookers).
Wybralem opcje nr 2, wszystko ładnie pięknie ale w tym przelewie nie ma zadnej adnotacji z kodem. CO ROBIC?