zomber
Użytkownik
a ja mam taki problem
konto mam chyba z 5 lat
wielokrotnie już dokonywałem przelewów depozytów ze swojego konta itp.
kilka razy wysyłałem skrenn dowodu i jakiegoś rachunku
i znowu to samo
ponownie im wysłałem skreen
ILE CZASU CZAEKA SIĘ NA ODPOWIEDŹ Z SUPPORT MONEYBOOKERS?
chciałem wpłacić do bet365 i wyskakuje komunikat
Możliwość dokonywania przelewów oraz płatności kartą kredytową/debetową z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona transakcja nie może być zrealizowana.
W celu odblokowania konta, prosimy o przesłanie kolorowych kopii poniższych dokumentów (skan lub zdjęcie):
Ważny dokument tożsamości, np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy;
Potwierdzenie miejsca zamieszkania, np. rachunek za media (gaz, prąd, telefon) lub wyciąg z konta bankowego;
Powyższe dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected]
konto mam chyba z 5 lat
wielokrotnie już dokonywałem przelewów depozytów ze swojego konta itp.
kilka razy wysyłałem skrenn dowodu i jakiegoś rachunku
i znowu to samo
ponownie im wysłałem skreen
ILE CZASU CZAEKA SIĘ NA ODPOWIEDŹ Z SUPPORT MONEYBOOKERS?
chciałem wpłacić do bet365 i wyskakuje komunikat
Możliwość dokonywania przelewów oraz płatności kartą kredytową/debetową z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona transakcja nie może być zrealizowana.
W celu odblokowania konta, prosimy o przesłanie kolorowych kopii poniższych dokumentów (skan lub zdjęcie):
Ważny dokument tożsamości, np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy;
Potwierdzenie miejsca zamieszkania, np. rachunek za media (gaz, prąd, telefon) lub wyciąg z konta bankowego;
Powyższe dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected]