radek_p123
Użytkownik
Dojdzie bez problemu.
Ja wysyłałem skan rachunku za gaz który jest na moich rodziców . Przeszło bez problemów.Witam, dzisiaj MB wzięło i zablokowało mi konto. Napisali mi maila z zapytanie do czego potrzebuje używac konto, za jakie usługi otrzymuję pieniądze. Chcą abym wysłał scan dowodu osobistego, scan rachunków za prąd, gaz itp. I tu mam pytanie. Czy ktoś z was miał już taką sytuację? A jeśli prąd i gaz nie jest na moje nazwisko, czy mogę wysłac np im scan rachunków za raty itp? Ile mniej więcej trwa taka procedura? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz.
Jak dam opcję nr 1 to po prostu będę musiał zapłacić pewną opłatę i kasa zostanie normalnie przelana do 2 dni roboczych jak to zazwyczaj jest?Wymagana jest weryfikacja tożsamości! Niestety nie możemy zweryfikować danych tego profilu z niezależnym źródlem informacji. W świetle brytyjskich przepisów przeciwdziałajacym praniu brudnych pieniędzy jesteśmy zobowiązani do zażadania dodatkowego dowodu tożsamości przed przystąpieniem do realizacji Państwa pierwszej wypłaty. Oferujemy nastepujące szybkie i łatwe opcje:
Opcja 1: Obciążyć kwotą wypłaty Pana/Pani kartę kredytową/debetową (natychmiast)
Państwa karta zostanie obciążona opłatą za wypłatę.
Opcja 2: Weryfikacja Pana/Pani konta bankowego (w ciagu 3 dni roboczych)
Platność zostanie zrealizowana poprzez Państwa konto bankowe. W polu adnotacji tej płatności znajdzie Pan/i kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić na naszej stronie internetowej.
Opcja 3: Zweryfikuj swój adres (wciągu 2-5 dni roboczych)
Po otrzymaniu Twojego polecenia wyślemy Ci list na adres zarejestrowany na Twoim koncie. List ten będzie zawierał kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić na naszej stronie. Jeśli wybierzesz tę opcję, zostaniesz przekierowany do sekcji weryfikacji adresu. Przepraszamy za zaistniale niedogodności. Mamy nadzieję na zrozumienie, ale są to środki nadrzedne i zgodne z przepisami prawa przeciwdziałającego praniu brudnych pieniędzy. W ten sposób chcemy zapewnić bezpieczeństwo Pana/i konta Moneybookers.
Zostaną pobrane z konta i przesłane na twoje konto w MB natychmiast ( mi pobrało np. 2,99 zł ). Jedyne co musisz zrobić to sprawdzić jaką kwotę ci z konta pobrało i postępować zgodnie ze wskazówkami na stronie MB w celu zweryfikowania tej metody.A jak dam opcję nr 2 to nie wiecie czy te pieniądze które chce wypłacić zostaną ,,zamrożone" i wpłacone na konto po weryfikacji? I czy oni mogą jakoś sprawdzić źródło ich pochodzenia?
Jeśli nadal nie otrzymałeś listu weryfikacyjnego, prosimy o cierpliwość, ponieważ dotarcie listu może zająć 2-5 dni roboczych. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że list dotrze. W tym przypadku Twój adres nie będzie mógł być zweryfikowany.
Czyli lipa?'przy każdej z metod będą znali źródło pochodzenia bo wpłacasz ze swojego imiennego konta lub karty która została wydana na twoje nazwisko.
Jak najbardziej istnieje. Kliknij polską flagę w prawym górnym rogu i wszystko będziesz mieć po polsku. Maile do supportu też można pisać po polsku i po polsku dostanie się odpowiedź (wypróbowane przedwczoraj).czy support jest tylko po angielsku, czy istnieje może polski? Z góry dziękuję za pomoc.