>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Moneybookers - Skrill - weryfikacja konta

firer 886

firer

Użytkownik
Kontaktował się ktoś ostatnio z suportem Skrill ? ile czekaliście na odpowiedź ?
Zawsze jak do nich pisałem to następnego dnia była odpowiedz a teraz czekam już 3 dni i nic
 
rpg 1K

rpg

Użytkownik
I każdy ticket ląduje na końcu kolejki oczekujących do odpowiedzi, więc się nie dziw, że nie dostałeś odpowiedzi.
A to, że tak duża firma obsługująca tak wielu klientów ma tak dziadowy support to druga kwestia.
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Dzięki ja ze 2 miesiące nie korzystałem ze skrill. I zawsze przełączałem na starszy widok. Pewnie też wypłata będzie mnie już kosztowała 2,95 euro. Ostatnim razem kosztowała jeszcze po staremu 1,80 euro.
 
I 14

ice05

Użytkownik
Aby zweryfikować swoje konto bankowe, musisz najpierw zautoryzować wypłatę od 0.04 do 50.41 PLN z Twojego konta Skrill.

wpisuje kazda sume i nic nie przechodzi co robic ?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Drugi raz w tym roku moje konto zostało zamrożone ,znow chcą to samo, co się z nimi dzieje ?
Szanowny/-a
Po przeprowadzeniu kontroli Twojego konta jesteśmy zmuszeni do jego zamrożenia. Prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń:
1. Do jakich celów używane jest konto Skrill ?
2. Prosimy o przedłożenie następujących dokumentów:
- Pełnej, kolorowej kopii ważnego, oficjalnego dokumentu tożsamości, takiego jak: międzynarodowy paszport (podwójna strona), wydany przez państwo dowód osobisty lub prawo jazdy (przód i tył). Jest to wymagane po to, abyśmy mogli zweryfikować Twoją tożsamość.
- Kopii wydanego na papierze rachunku za media (rachunek za gaz lub prąd) czy wyciągu z konta wydany w ciągu ostatnich trzech miesięcy, na którym wyraźnie widnieje Twoje imię i nazwisko oraz adres. Dokumenty te muszą być wysłane na adres pocztowy taki sam, jak podano przy koncie Skrill . Jest to wymagane po to, abyśmy mogli zweryfikować Twój adres.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
E 3

e63

Użytkownik
Tak czytam powyższego posta i powiedzcie mi na przyszłość - co odpowiedzieć w przypadku gdy zapytają do czego służy konto? Co najlepiej wtedy im odpowiedzieć?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Tak czytam powyższego posta i powiedzcie mi na przyszłość - co odpowiedzieć w przypadku gdy zapytają do czego służy konto? Co najlepiej wtedy im odpowiedzieć?
Ostatnio odpisałem im ze do wplat/wyplat bukacherow/kasyn, przelewów miedzy innymi użytkownikami,transakcji handlowych i płatności internetowych. Dość szybko od blokowali teraz odpisałem to samo
 
I 14

ice05

Użytkownik
jak zwiekszyc limit ? biore weryfikacja, zweryfikuj konto bankowe, wplac pieniadze, pojawia sie wplac 5 euro, wplacam przez soft banking i dalej mam 990pln
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
jak zwiekszyc limit ? biore weryfikacja, zweryfikuj konto bankowe, wplac pieniadze, pojawia sie wplac 5 euro, wplacam przez soft banking i dalej mam 990pln
Zwykły przelew bankowy na ich konto, lub wysłanie dokumentów. Jak wysłałes te min 20zł przez przelew to musisz czekac aż zaksięgują a to trwa 2-3 dni robocze.
 
karpioza1 110

karpioza1

Użytkownik
U mnie weryfikacja wygladala nastepująco:

Wczoraj zrobilem pierwszy przelew z konta bankowego na konto skrill i wyslalem dokumenty potrzebne do weryfikacji na adres [email protected]

- 2 zdjecia dowodu osobistego
- screan potwierdzenia przelewu (p24)
- potwierdzenie przelwu (p24) pdf

Na drugi dzien otrzymalem od nich wiadomosc:

Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.

Nasze systemy bezpieczeństwa odnotowały działania, które sugerują nieautoryzowane próby dostępu do Pana konta Skrill . W celu zapewnienie kontu bezpieczeństwa, czasowo ograniczyliśmy niektóre opcje płatności.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa konta, zalecamy i prosimy o zmianę hasła do konta, jak również zmianę podstawowego adresu e-mail. Uprzejmie prosimy również dezaktywować wszystkie pozostałe adresy email.
Zrobilem wiec jak kazali, zmienilem haslo, meila i wyslalem do nich ponownie:

- 2 zdjecia dowodu osobistego
- screan potwierdzenia przelewu (p24)
- potwierdzenie przelwu (p24) pdf

Po 2 godzinach przyszla wiadomosc:

Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.

Piszemy aby poinformować, że ograniczenia, czasowo nałożone na Pana konto zostały zniesione. Wszystkie metody płatności, dostępne do czasu blokady, są znów aktywne, może więc Pan dalej dokonywać łatwych i bezpiecznych płatności.

Przepraszamy za wszelkie ewentualne niedogodności. Jeżeli możemy udzielić Panu dalszej pomocy lub informacji, prosimy skontaktować się z nami ponownie.

Z poważaniem,
Galina
Еkipa Skrill
Takze u mnie weryfikacja trwala mniej jak 24h
 
john-smith 901

john-smith

Użytkownik
Cześć ludzie :] Mam krótkie pytanie: to standardowa procedura?

Szanowny/a Panie/i,

Dziękujemy za wybór Skrill jako Twojego operatora płatności online.

Uprzejmie prosimy o uważne zapoznanie się z treścią niniejszej wiadomości, ponieważ zawiera ona instrukcje dotyczące przeprowadzenia procesu weryfikacji Twojej tożsamości na potrzeby konta Skrill .

Skrill jako niebędąca bankiem, instytucja finansowa regulowana przez FSA (Urząd Nadzoru Usług Finansowych) jest zobowiązany do gromadzenia możliwych do zidentyfikowania danych osobowych w celu potwierdzenia tożsamości danego użytkownika w momencie osiągnięcia określonego obrotu w naszym systemie. Wszelkie informacje, które otrzymujemy od naszych użytkowników w trakcie procesu weryfikacji będą wykorzystywane wyłącznie w zgodzie z zapisami Data Protection Act of 1998 (Ustawa o ochronie danych osobowych).

Do momentu udanego zakończenia procesu weryfikacji funkcjonalność Twojego konta Skrill w zakresie transakcji wychodzących zostanie ograniczona.

W celu ukończenia tej weryfikacji i zniesienia nałożonych ograniczeń dla płatności uprzejmie prosimy o przesłanie do nas kopii następujących dokumentów:

- kolorowa kopia (skan lub zdjęcie) obu stron Twojego ważnego dokumentu tożsamości, który musi zawierać zdjęcie (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy).

Prosimy zauważyć: Ponieważ jesteśmy prawnie zobowiązani do potwierdzenia danych, które zostały zarejestrowane na Twoim koncie, na podstawie otrzymanych przez nas dokumentów prosimy o przesłanie wyraźnych i czytelnych kopi, wykonanych w wysokiej rozdzielczości. Wszystkie 4 rogi danego dokumentu powinny być widoczne oraz żadne informacje/szczegóły na danym dokumencie nie powinny być ukryte lub zmienione. Zastosowanie się do powyższych instrukcji pozwoli na przeprowadzenie procesu weryfikacji znacznie szybciej.

Prosimy o przesłanie potrzebnych dokumentów na adres e-mail: [email protected] lub na adres pocztowy:

Skrill Ltd.
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London
EC1M 6EH
United Kingdom

Po otrzymaniu wyżej wymienionych dokumentów przeprowadzenie weryfikacji Twojego konta może zająć do 2 dni roboczych. Po przeprowadzonej z powodzeniem weryfikacji otrzymasz e-mail potwierdzający zweryfikowanie konta oraz zniesienie nałożonych ograniczeń.

Prosimy mieć na uwadze, iż jesteśmy prawnie zobowiązani do zablokowania konta i wszystkiego rodzaju płatności, w przypadku gdy weryfikacja nie zostania zakończona w terminie 21 dni od momentu otrzymania niniejszej wiadomości.

Z góry dziękujemy za współpracę w tej sprawie i oczekujemy na skontaktowanie się z nami wkrótce.

Z Wyrazami Szacunku,
Skrill Dział Weryfikacji

*******************************
 
Do góry Bottom