Teraz można czekać nawet ponad 7 dni ????Kontaktował się ktoś ostatnio z suportem Skrill ? ile czekaliście na odpowiedź ?
Zawsze jak do nich pisałem to następnego dnia była odpowiedz a teraz czekam już 3 dni i nic
Już od miesiaca sie nie daNie da się już zalogować do starszej wersji moneybookers?
Ostatnio odpisałem im ze do wplat/wyplat bukacherow/kasyn, przelewów miedzy innymi użytkownikami,transakcji handlowych i płatności internetowych. Dość szybko od blokowali teraz odpisałem to samoTak czytam powyższego posta i powiedzcie mi na przyszłość - co odpowiedzieć w przypadku gdy zapytają do czego służy konto? Co najlepiej wtedy im odpowiedzieć?
Zwykły przelew bankowy na ich konto, lub wysłanie dokumentów. Jak wysłałes te min 20zł przez przelew to musisz czekac aż zaksięgują a to trwa 2-3 dni robocze.jak zwiekszyc limit ? biore weryfikacja, zweryfikuj konto bankowe, wplac pieniadze, pojawia sie wplac 5 euro, wplacam przez soft banking i dalej mam 990pln
Zrobilem wiec jak kazali, zmienilem haslo, meila i wyslalem do nich ponownie:Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.
Nasze systemy bezpieczeństwa odnotowały działania, które sugerują nieautoryzowane próby dostępu do Pana konta Skrill . W celu zapewnienie kontu bezpieczeństwa, czasowo ograniczyliśmy niektóre opcje płatności.
W celu zwiększenia bezpieczeństwa konta, zalecamy i prosimy o zmianę hasła do konta, jak również zmianę podstawowego adresu e-mail. Uprzejmie prosimy również dezaktywować wszystkie pozostałe adresy email.
Takze u mnie weryfikacja trwala mniej jak 24hDziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.
Piszemy aby poinformować, że ograniczenia, czasowo nałożone na Pana konto zostały zniesione. Wszystkie metody płatności, dostępne do czasu blokady, są znów aktywne, może więc Pan dalej dokonywać łatwych i bezpiecznych płatności.
Przepraszamy za wszelkie ewentualne niedogodności. Jeżeli możemy udzielić Panu dalszej pomocy lub informacji, prosimy skontaktować się z nami ponownie.
Z poważaniem,
Galina
Еkipa Skrill