>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher LV BET - wpłaty/wypłaty

A 40,1K

ar0nek

Użytkownik
Mialem podobny  problem. Zlecilem wyplate wygranej i zażądali wyciągu z konta bankowego przypisanego do konta na którym znajduje się dowod depozytu. Pech chciał ze depozyt zrobiłem z konta z mbanku a podany nr konta w lvbet mam z ing. Mimo iż dane obu kont bankowych są na mnie, robili mi pod górkę twierdząc, że depozytu mogę dokonać tylko z nr konta przypisanego do konta lvbet. Ostatecznie udalo sie wyplacic kase, ale wam Panowie nie zazdroszczę, bo jesli wplata poszla z innego konta niż Wasze to kasy raczej nie odzyskacie (skoro ja mialem problem, a wplate robiłem ze swojego konta, tylko tego nie przypisanego do lvbet) 
 
K 7

kokoszka99

Użytkownik
cytat z dnia 31 marca 2020 00:01 przez ar0nekMialem podobny  problem. Zlecilem wyplate wygranej i zażądali wyciągu z konta bankowego przypisanego do konta na którym znajduje się dowod depozytu. Pech chciał ze depozyt zrobiłem z konta z mbanku a podany nr konta w lvbet mam z ing. Mimo iż dane obu kont bankowych są na mnie, robili mi pod górkę twierdząc, że depozytu mogę dokonać tylko z nr konta przypisanego do konta lvbet. Ostatecznie udalo sie wyplacic kase, ale wam Panowie nie zazdroszczę, bo jesli wplata poszla z innego konta niż Wasze to kasy raczej nie odzyskacie (skoro ja mialem problem, a wplate robiłem ze swojego konta, tylko tego nie przypisanego do lvbet) 
Ktoś mi pisał że w 2k13 na unibecie mial taka sama sytuacje jak ja, druga osoba zrobila go po prostu wspolwlascicielem konta i wyplacili od razu
 
erni1 82,9K

erni1

Użytkownik
Z Regulaminu Lvbet
"Konto – dowolny rachunek prowadzony na rzecz Klienta przez akceptowanych przez Spółkę dostawców usług płatniczych, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt 1-4, 6 i 9 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych."
"Wypłaty środków pieniężnych przypisanych do LVkonta stałego Klienta, są realizowane na żądanie Klienta, który może dokonać zlecenia wypłaty w każdym czasie, wyłącznie za pośrednictwem dostawców usług płatniczych, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt 1-4, 6 i 9 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych na wskazane przez Klienta konto, które musi należeć do niego i musi zostać uprzednio zapisane w LVKoncie stałym Klienta. Spółka zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów, jeżeli uzna, iż wskazane konto nie należy do Klienta, a w przypadku wątpliwości odmówić dokonania wypłaty na wskazane konto."
"Spółka ma prawo wstrzymać się z wypłatą środków pieniężnych z LVkonta w przypadku:

i. Uzasadnionego podejrzenia korzystania z LVkonta przez osobę nieuprawnioną,"

W przypadku kolegi ar0nka nie było podstaw do utrudniania wypłaty. Według Regulaminu wpłacić można z każdego należącego do klienta konta, natomiast wypłata  jest realizowana tylko na konto przypisane do LVkonta.
W przypadku kolegi kokoszka 99 dokonywanie wpłaty z konta innej osoby buk zawsze może zakwalifikować jako korzystanie z LVkonta przez osobę nieuprawnioną i wstrzymać wypłatę.
 
 
 
Otrzymane punkty reputacji: +7
W 0

wrrrr

Użytkownik


Nie wiem czy to odpowiedni wątek, mam nadzieję, że tak, otóż poniżej moje przygody z LV, które ukradło mi ponad 10k.

 

Skusiłem się na ofertę tej firmy jako kibic Wisły Kraków, firma reklamująca się jako sponsor wyglądała na wiarygodną, ale wszystko do czasu. Otóż do momentu, gdy przegrywałem i kilkukrotnie dopłacałem kwoty 1000-1500 firma nie miała żadnych zastrzeżeń. Problem pojawił się, gdy udało mi się wreszcie wygrać kwotę około 10tys. (w tym momencie konto jest zablokowane, nie mam możliwości sprawdzenia dokładnego stanu konta ale myślę, że może to być blisko 15 tys).

W momencie zablokowania konta, dostałem informację o konieczności dodatkowej weryfikacji. Korespondencja wygląda następująco:
18.03 LVbet żąda:
Aby potwierdzić Twoją tożsamość, prosimy o przesłanie:
Zdjęcia przedstawiającego Ciebie trzymającego/ą obok Twarzy dokument tożsamości wraz z datą zrobienia zdjęcia na kartce i napisem LV BET. Musisz być widoczny/a od pasa w górę, jak również ręka trzymająca dokument musi być widoczna.
Wyciągu bankowego z Twojego konta bankowego przypisanego w naszym serwisie (z ostatnich 30 dni). Dokument może być kopią/skanem wersji papierowej bądź w formie elektronicznej. Proszę pamiętać aby zawierał Twoje dane (imię i nazwisko), logo banku oraz numer konta. Stan konta może zostać zakryty.
Niezwłocznie wysłałem zdjęcie z punktu 1 oraz wyciąg bankowy z zakrytą historią transakcji oraz stanem konta. Moje dane, logo banku oraz numer konta pozostały widoczne, dokument wygenerowany jako pdf ze strony banku.

W tym momencie LVbet rozpoczął dziwne gierki:
Rozpoczęło się od jedno zdaniowej odpowiedzi:
Dokument z ust. 2 jest nieczytelny.
Na moją odpowiedź, co rozumieją przez nieczytelny oraz że zgodnie z instrukcjami dane poufne zostały ukryte otrzymałem ponownie krótką odpowiedź:
Pozostałe dane niewymienione w wiadomości powinny być widoczne.
Połowicznie ugiąłem się na wymagania firmy i tym razem przesłałem ten sam dokument z odsłoniętą historią transakcji, ale zakrytymi danymi kontrahentów i kwotami. LVbet wówczas zmienił stanowisko:
Dosłany dokument jest z niewłaściwego okresu czasu.Szczegóły znajdzie Pan w poprzedniej korespondencji.
Oczywiście dokument przeze mnie wysłany był wyciągiem za luty, czyli mieścił się w 30 dniach wymaganych w 1 mailu. Moja odpowiedź brzmiała:
Dokument jest z właściwego okresu czasu. Szczegóły (DATY!) 01-29.02.2020 co mieści się w okresie 30dniowym.
Bank generuje wyciągi w okresach pełnych miesięcy. Na co LVbet ponownie:
Proszę dosłać dane z okresu o które Pan został poproszony. Nie możemy zaakceptować zamazania wszystkich danych.
Nie poddając się odpisałem: W załączeniu jeszcze raz pełny miesięczny dokument. Dane poufne zakryte. Daty ostatnich transakcji mieszczą się w wymaganych 30 dniach.

Od tego momentu czekałem kilka dni pisząc kilkukrotnie maile z przypomnieniem, że czekam na odpowiedź od działu weryfikacji. Wreszcie LVbet odpisał po 4 dniach zmieniając kompletnie swoje wymagania.
Zwracamy się z prośbą o udzielenie wyjaśnień co do źródeł pochodzenia środków pieniężnych, którymi zasiliła Pan swoje LVKonto na stronie lvbet.pl
Nasza Spółka, jako tzw. instytucja obowiązana, ma obowiązek prowadzenia działań na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r., poz. 723, ze zm.)
Celem udokumentowania pochodzenia środków pieniężnych proszę dosłać wyciąg z konta bankowego przypisanego w naszym serwisie z ostatnich 90 dni.

Tym samym kilkudniowa korespondecja okazała się być marnotrawieniem mojego czasu. Mając jednak już dość tej szopki, wysłałem do LV bet 90 dokument z zakrytymi tylko i wyłącznie kwotami transakcji. Treść poniżej:

Panie Robercie, (chyba tylko Pan Robert pracuje w dziale weryfikacji)

Środki, którymi zasiliłem konto LV bet pochodzą z moich oszczędności, wygranych w konkurencyjncych firmach bukmacherskich.
W dalszym ciągu uważam, że wymagając udostępnienia tych danych łamiecie RODO, jednak nie udzielił mi Pan na to odpowiedzi. W ustawie nie ma na ten temat nic.

Zgodnie z wcześniejszą korespondencją kwoty transakcji zostały ukryte. Wyciąg za ostatnie 90 dni zgodnie z Pana wytycznymi.
Jak widać w ciągu ostatnich miesięcy kilkukrotnie dokonywałem transakcji w różnych firmach, z mniejszym lub większym szczęściem. Ale tylko wy blokujecie konto i stwarzacie problemy z weryfikacją/realizacją wygranych.
.
Wiadomość ta wysłana została 7 dni temu, od tego czasu dział weryfikacji milczy, w międzyczasie kilkukrotnie byłem na chacie na którym aby dostać odpowiedź musiałem przejść weryfikację, a następnie odpowiedź na każde pytanie brzmiała ‘proszę czekać na dział weryfikaciji’ na pytania ile mam czekać ‘Proszę czekać na dział weryfikacji’. (Swoją drogą bezczelność pracowników obsługi klienta w tej firmie jest niesamowita (dysponuje również zapisaną rozmową z chata)

Wreszcie dzisiaj zdenerwowany zacząłem ‘atakować’ wszelkie możliwe formy kontaktu, gdyż tydzień czasu na odpowiedź mailową to zdecydowanie za długo. Odpisała mi tylko pracownica obsługi klienta (P. Maja – notabene jedyna osoba starająca się udzielać rzetelnych informacji)
Konto zostanie zweryfikowane po przesłaniu dodatkowych plików, o które zostałeś poproszony. W plikach otrzymanych od Ciebie są zakryte dane, co uniemożliwia nam ich poprawne zweryfikowanie. Prosimy o przesłanie plików raz jeszcze na adres [email protected], tym razem bez zakrycia danych.

Dokument jak wyżej wspomniałem ma zakryte kwoty transakcji i saldo po transakcji. Wg logiki firmy LVbet mogę zakryć stan konta, ale salda po transakcji już nie ? Czy też kwoty transakcji już nie?

Tak naprawdę mam dość, już działań tej firmy, wiem ze to był mój pierwszy i ostatni kontakt z nimi. Niemniej jednak chce zakończyć już tą farsę, i prawdopodobnie jutro wyśle im wyciąg bankowy z 90dni bez zakrywania jakichkolwiek danych. Mam jednak wątpliwości czy i to firma zaakceptuje -jako, że jest to moje drugie konto i w ostatnich dniach w zasadzie tylko transakcje do bukmacherów na nim widnieją, spodziewam się, że nie chcąc odmrozić moich środków dalej będą wymyślać kolejne historie.

Warto zaznaczyć, że na moje wielokrotne pytania na jakiej podstawie firma żąda udostępnienia danych podlegających pod RODO (czy na chacie, czy mailowo). Nigdy nie uzyskałem odpowiedzi.

Łączę pozdrowienia,

Wiadomość z 31.03

Witam serdecznie,

LVbet po raz kolejny zmienił zdanie po moich licznych próbach kontaktu z nimi w dniu wczorajszym. Tym razem:

Z powodu naruszenia regulaminu serwisu Noblebet.pl Pana zakłady zostały unieważnione. Z konta LV w serwisie może korzystać wyłącznie jedna osoba. Niedopuszczalne jest korzystanie przez osoby trzecie, jak również zakładanie wielu kont.

Podstawa par. 5 ust. 17 lit. a, b i k regulaminu serwisu www.lvbet.pl

Uzasadniają złamanie regulaminu Noble bet i zamykają konto LV. W tym momencie to kradzież blisko 15tys z ich strony. Proszę o jak najszersze opublikowanie tej sprawy. Sam nie wykluczam drogi sądowej, jeśli informację w mediach nie zmuszą ich do zmiany decyzji.

 

Warte zaznaczenia jest, jakim cudem pracownik LV wypisuje złamanie regulaminu Noblebet? :) Oficjalnie firmy twierdzą, że są niezależne, czy aby na pewno?
 
M 51

majkel0710

Użytkownik
Cóż myślałem jakiś czas temu o przejściu z STS do LV BET, jednak po sprawie klientki odechciało mi się. Klientka zarejestrowała się w ich serwisie. Dokonała wpłaty depozytu, który przerznela, nie mniej z mnożnika wyciągnęła ponad 4 tysiące. No i się zaczęły cyrki. Odmowa wypłaty, zdjęcie od pasa z idiotycznymi kartkami, dowod wpłaty depozytu. Dała pełnomocnictwo do kontaktu z Nimi i wysłane pierwsze wezwanie do wypłaty środków. Nie mniej przechodzac do meritum:
Regulamin LVBet w żadnym swoim brzmieniu nie precyzuje, iż wpłata może być dokonywana jedynie z konta należącego do gracza. Jedyne precyzyjne określenie dotyczące konta dotyczy wypłaty. FAQ, czy Pomoc, nie jest Regulaminem i zapisy z tych działów nie są wiążące. Dodatkowo dla podejmowanych czynności muszą wskazać z jakim podejrzeniem mamy do czynienia, pomijam już aspekt bezprawnego zadania utrwalenia wizerunku danej osoby, który wykracza poza regulamin, a i sam regulamin nie wspomina słowem o weryfikacji dokonanej wpłaty, także jak dla mnie to mamy do czynienia z przykładem czystego zaboru środków podlegający pod przywłaszczenie. Zobaczymy co odpiszą. Oczywiście podzielę się informacja, może i Wam się przyda.
 
M 51

majkel0710

Użytkownik
Przy wplacie pieniędzy z innego konta niz konto zarejestrowane w lvbet trzeba brac pod uwagę taką kwestie:
Jak najbardziej, nie mniej wpłata z konta obcego nie jest w żaden sposób uzasadnieniem korzystania z konta LVBET przez osobę trzecia. Przy oczekiwaniu zdjęcia z wizerunkiem w całości winno to zamykać kwestie weryfikacji. Ponadto punkt ten wskazuje jasno jaki dokument firma może oczekiwać dodatkowo w ramach procesu weryfikacyjnego. Głoszenie tezy, że firma może bezterminowo zablokować środki tylko i wyłącznie na podstawie zadania dowodu wpłaty jest daleko idącym nadinterpretowaniem regulaminu. Jestem pełen podziwu dla ludzi którzy w takich sytuacjach nie walczą o swoje i legitymizuja takie działania.
 
A 40,1K

ar0nek

Użytkownik
Jak najbardziej, nie mniej wpłata z konta obcego nie jest w żaden sposób uzasadnieniem korzystania z konta LVBET przez osobę trzecia. Przy oczekiwaniu zdjęcia z wizerunkiem w całości winno to zamykać kwestie weryfikacji. Ponadto punkt ten wskazuje jasno jaki dokument firma może oczekiwać dodatkowo w ramach procesu weryfikacyjnego. Głoszenie tezy, że firma może bezterminowo zablokować środki tylko i wyłącznie na podstawie zadania dowodu wpłaty jest daleko idącym nadinterpretowaniem regulaminu. Jestem pełen podziwu dla ludzi którzy w takich sytuacjach nie walczą o swoje i legitymizuja takie działania.
Powodzenia życzę. Nadmienię tylko że rok temu walczyłem tydzien o swoje środki ponieważ wpłaty dokonałem z mojego konta z mbanku zamiast z konta ing, które podałem przy rejestracji, a które również należy do mnie
 
Ostatnia edycja:
K 0

Kurczako123

Użytkownik
Dzień dobry(mój pierwszy post z nowego konta)
Mam do Was pytanie odnośnie wypłaty w weekend.
Czy oni już nie realizują wypłat w weekendy?
Zleciłem wypłatę wczoraj o 21 , po 22 napisalem na czat i uzyskałem odpowiedź ,wypłata w poniedziałek 🙈.
Bardzo jestem zdziwiony,parę miesięcy temu jeszcze mi wypłacono w weekend -mam konto w PKO BP.
Dziękuję za odp .pozdrawiam
 
J 613

jarek23v

Użytkownik
Ile tam trwają wypłaty w tym momencie?
Zleciłem wypłatę wczoraj i nadal widnieje jako oczekująca. Wiem że mają na to 7 dni ale to śmiech na sali normalnie. Tym bardziej, że wypłata nie jakaś duża.
 
pasek 9,9K

pasek

Użytkownik
Aha. No to nieźle. Pierwsze po 40 min anulowali wypłatę bo miałem nieważny dowód osobisty. Ale dosłalem, zatwierdzili i czekam od wczoraj na wypłatę.
Anuluj i odpal jeszcze raz. Ostatnio się popsuli. Ja wypłacałem ostatnio w piątek około 17, do 19 nie przeszła, odpisali że mają dużo wypłat i stąd zwłoka. O 23 anulowałem i zleciłem ponownie, po 15min kasa była na koncie.
 
J 0

jkrzeszowska1

Użytkownik
Witam, wygrałam we wtorek 1760 zł i już w środę zaczęły się problemy. Przelew wykonałam blikiem z konta syna, który też ma konto na Lvbecie.
Poprosili mnie o potwierdzenie wpłaty na konto lvbet z numeru rachunkowego syna, zrobiłam to. Następnie o potwierdzenie swojej dowolnej zapłaty z mojego rachunku bankowego, również to zrobiłam. Czekałam parę godzin i patrzę moje konto jest zweryfikowane (mam zdjęcia). Przechodzę do wypłaty a tu, że czynność jest niemożliwa do zrealizowania. Napisałam na chacie i dostałam informację że moje konto jest weryfikowane i już za niedługo będę mogła wypłacić pieniądze ale nie są w stanie napisać mi ile to będzie trwało. I dochodzimy do dnia dzisiejszego gdzie dostałam maila że moje konto jest zablokowane z następująca treścią: "Witaj,

Dziękujemy za przesłanie kopii dokumentu. Decyzją Działu Bezpieczeństwa Twoje konto nie może zostać otwarte.

Zgodnie z Regulaminem:

par. 8. Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy z Klientem bez podania powodu.

Jeżeli wpłaciłeś depozyt, to zostanie on zwrócony na konto bankowe.



Pozdrawiam,
Zuzanna"

Na chacie się powtarzają, że moje konto zostało zablokowane. Nie dostałam powodu zablokowania mojego konta.
Ktoś miał podobna sytuację lub jest w stanie mi pomóc aby odzyskać MOJE pieniądze.
 
M 51

majkel0710

Użytkownik
Bez zbędnego gadania pozew do e-Sądu Lublin. Regulamin w żadnym punkcie nie precyzuje, aby wpłata na konto musiała pochodzić z konta, które jest kontem użytkownika. Miałem ten sam problem, obecnie czekam na wydanie nakazu zapłaty.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
J 0

jkrzeszowska1

Użytkownik
Mam jeszcze pytanie, mogą robić problem że są dwa konta założone z jednego internetu? Ponieważ mieszkamy razem więc nie ma innej możliwości aby mieć dwóch innych dostawców w jednym mieszkaniu.

Oraz zauważyłam, że w tym artykule jest napisane "Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy z Klientem bez podania powodu." ale skoro wpłaciłam pieniądze, przeszłam weryfikację i wygrałam pieniądze to oznacza że miałam "zawartą umowę z lvbetem" zgadza się? Jeśli tak to ten artykuł jest całkowicie chybiony.
 
M 51

majkel0710

Użytkownik
Idź do prawnika. Powołajcie się na klauzule abuzywne, jeśli chodzi o zapisy, które w nieuczciwy sposób kształtują warunki pomiędzy stronami. Ponadto spółka każdorazowo dokonuje takowej weryfikacji po wygranej, wcześniej tego nie robiąc licząc na zysk z wpłaconych i przegranych depozytów. Odezwij się na priv do mnie.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
Do góry Bottom