>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
  • Przypomnienie i prośba o zapoznanie oraz stosowanie się do wymienionych wytycznych odnośnie rozliczania swoich typów na forum!
    TUTAJ!

  • Nowy projekt na forum!
    Podziel się swoim kuponem!

  • Zaobserwuj nasze profile na Insta, X oraz FB i zgarnij gwarantowaną nagrodę!
    SOCIAL MEDIA!

Kradzież pieniędzy

R 0

romano259

Użytkownik
Witam,

piszę tutaj, bo mam nadzieję, że ktoś będzie mi w stanie pomóc/doradzić co powinienem zrobić, może z własnego doświadczenia, może kiedyś słyszał od znajomego. Zacznę od początku, jakieś 2-2,5 miesiąca temu zalogowałem się na swoje konto skrill po czym zauważyłem, że na owym koncie jest mniej pieniędzy niż być powinno, wszedłem w historie transakcji, na samej górze były dwa niewykonane przeze mnie przelewy oba na niemałe sumy. Była to godzina nocna więc darowałem sobie jakąkolwiek interwencje z myślą, że pewnie wystąpił jakiś błąd w serwisie skrill. Następnego dnia napisałem mejla o zaistniałej sytuacji po paru dniach oczekiwania dostałem informacje, że konto zostaje zablokowane do wyjaśnienia, ok wszystko logiczne. Po dłuższym okresie czasu zostałem poproszony o wypełnienie formularza, który w takich sytuacjach się wypełnia co również uczyniłem. Później znów nastąpił dłuższy przestój w konwersacji. Wykonałem więc telefon w celu przyśpieszenie całego procesu, podczas rozmowy nie dowiedziałem się nic, jedynym plusem była szybka odpowiedź na mojego mejla wysłanego dwa tygodnie wcześniej, w którym zostaje wypisana lista pytań na które mam odpowiedzieć, były one praktycznie takie same jak te zawarte w formularzu, zaczęła się moja kurwica sprawa na tym etapie trwała już około 2 miesięcy ja nadal nie wiem kompletnie nic. Po dwóch dniach bez mojej odpowiedzi na ich mejla dostaję wiadomość, że jeśli nie odpowiem w ciągu 24h sprawa zostaje zamknięta, szczyt bezczelności, oni nie odpowiadają po 2 tygodnie,a mi grożą po 2 dniach. Darowałem sobie dzwonienie po raz enty bo jak za każdym razem rozmowa spełznie na niczym. Może ktoś z was miał podobną sytuację i służy radą co powinienem poczynić bo minął już kawał czasu a kompletnie nic nie wiadomo. Dwie rzeczy które w tym wszystkim mnie zastanawiają, których nie rozumiem:
1. Mejl odbiorcy wyświetla się jako neteller(malpa)netellereur.com
2. Od transakcji nie została pobrana prowizja

mam nadzieję, że nawet jeśli mi się tych pieniędzy nie uda odzyskać (nadal głęboko wierzę, że uda) to chciałbym chociaż poznać jakieś szczegóły kto, gdzie itp.

pozdrawiam
 
R 0

romano259

Użytkownik
zapomniałem dopisać, że pieniądze, które były w euro po przeliczeniu na USD dawały okrągłą sumkę, tak jak by ktoś je przewalutowywał. No i w mejlu odbiorcy ciąg literek EUR a pomiędzy neteller. O te wszystkie rzeczy pytałem już skrilla niestety na żadne nie dostałem odpowiedzi. Patrząc na wasze doświadczenia w takich sytuacjach zauważyłem, że większość historii kończy się pozytywnie, dlatego też nie rozumiem dlaczego w mojej idzie tak tragicznie:-(
btw w ciągu ostatniego miesiąca wykonałem tam parenaście telefonów i ani razu nie dodzwoniłem się na polską infolinie, tylko angielskie. Czy w supporcie nie ma już nikogo kto mówi po polsku?
 
dawid.400 14K

dawid.400

Forum VIP
Najprawdopodobniej padłeś ofiarą pishingu. Chociaż dziwne jest to że konto nie zostało całkowicie wyczyszczone jak to bywa w takich przypadkach.
Skrill nie posiada konsultantów operujących językiem polskim, chyba że masz konto VIP Skrill.
 
R 0

romano259

Użytkownik
Jestem w 100% pewny, że nigdy nie podawałem nikomu swoich danych do logowania, tak samo jak i nie wchodziłem w żadne mejle budzące jakiekolwiek wątpliwości, generalnie z tego mejla praktycznie wgl nie korzystam. Nie rozumiem za bardzo związku pomiędzy rodzajem konta, a infolinią? Vipy mają oddzielną infolinię? Czy ktoś z Was ostatnimi czasy kontaktował się z supportem w języku polskim? Smutne w tym wszystkim jest to, ze skrill zamiast pomóc to wszystko utrudnia...
 
zksstal 5,4K

zksstal

Użytkownik
Tak jak napisał Dawid, jak masz VIPa to porozmawiasz po polsku (nie z Polakiem a po polsku, bo prawdopodobnie odbierze telefon kobieta ze wschodnim akcentem). Normalne konta raczej nie mają takiej możliwości, choć tu pewności nie mam.
 
N 20,4K

norbertb

Użytkownik
nie rozumiem dlaczego w mojej idzie tak tragicznie:-(
Jak olewasz sprawę tyle czasu to i ta sprawa była mało ważna.

btw w ciągu ostatniego miesiąca wykonałem tam parenaście telefonów i ani razu nie dodzwoniłem się na polską infolinie, tylko angielskie.
To masz jakiegoś pecha. Fakt, też dzwoniłem czasem 3x i nie trafiłem. Trzeba po angielsku zapytać support. Ale oni też czasem zwlekają z polish supportantem. Ja się dodzwaniałem często. Nie zawsze ani rzadko, ale często.

Skrill nie posiada konsultantów operujących językiem polskim, chyba że masz konto VIP Skrill.
Posiada.

Nie rozumiem za bardzo związku pomiędzy rodzajem konta, a infolinią? Vipy mają oddzielną infolinię? Czy ktoś z Was ostatnimi czasy kontaktował się z supportem w języku polskim? Smutne w tym wszystkim jest to, ze Skrill zamiast pomóc to wszystko utrudnia...
Smutne też jest kolego to, że sobie sam utrudniasz. Takie tematy w tym wątku oraz ogrom postów (nawet mojego autorstwa) bywały wielokrotnie. Widocznie pominąłeś moją historię, gdzie opisałem również ten szczegół. Zresztą sam rozmawiałem z angielskim supportem za pierwszym i ostatnim razem - za pierwszym aby szybko zgłosić kradzież i za ostatnim aby zgłosić że załatwiłem wszyściutkie formalności. Reszta być może załatwiała z polskim i dostała tą piękną listę 10 pytań gdzie trzeba zgłosić kradzież obywatelskiej milicji.

Normalne konta raczej nie mają takiej możliwości, choć tu pewności nie mam.
Ja miałem jeszcze dostąpienia takowego zaszczytu miesiąc temu nie będąc VIPem. Myślę, że w tej gestii nic się nie zmieniło, ponieważ kontakt telefoniczny na stronie Skrill po polsku jest dostępny.
 
Do góry Bottom