Witam, 18 marca dostałem dziwną wiadomość od support@redbet[dot]com a 19 od heypoker temat emaila "Nie puścimy Ci tego płazem, że nie jesteś z nami!"
treść:
Drogi !!Imię!!
Zauważyliśmy, że Twoje konto było nieaktywne przez ostatnich 12 miesięcy i chcemy się upewnić, że znasz zasady naszego regulaminu.
Nieaktywne: Konto Gracza zostanie automatycznie sklasyfikowane jako nieaktywne jeśli zalogowanie lub wylogowanie na
Koncie Gracza nie nastąpi w okresie dłuższym niż dwanaście kolejnych miesięcy ("Nieaktywny"icon_wink.gif. Zgodnie z § 22,
Dostawca Usługi pobierze opłatę administracyjną wynikającą z konieczności utrzymywania Nieaktywnego Konta aż do czasu zmiany
statusu konta na Otwarte, Uśpione, Zamknięte, Zlikwidowane (?Koszty utrzymania"icon_wink.gif.
Uśpione: Konto Gracza zostanie automatycznie sklasyfikowane jako uśpione jeśli zalogowanie lub wylogowanie
na Koncie Gracza nie nastąpi w ciągu kolejnych 30 miesięcy (?Uśpione"icon_wink.gif. Jeśli konto zostanie sklasyfikowane
jako Uśpione obowiązuje § 12.3.
Czy dostał ktoś podobną widomość i co można w takim przypadku z tym zrobić ?