właśnie rozmawiałem na livechacie.Oto rozmowa:
K: poprosze o pana nick
J: Witam mój nick ...........
K: Przed chwila support przesłał panu e-mailDrogi J
K: Dziękujemy za skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta
Jetbull w sprawie wypłaty .
K: Jesteśmy świadomi faktu, że Twoja wypłata jest opóźniona i przepraszam za niedogodności.
K: Niestety, ze względu na duże ilości wniosków, obecnie mamy zaległości z kartami kredytowymi i przelewami bankowymi.
K: Nasz zespół jest również w trakcie opracowywania nowej procedury bezpieczeństwa, która będzie zwiększać nasze zabezpieczenia dla użytkowników kart kredytowych i przyspieszać przyszłe wypłat.
K: Kombinacja procedury poprawy zabezpieczeń i dużej liczby wniosków dotyczących wypłaty pieniędzy z konta doprowadziła do zaistniałych zaległości z wypłatami .
K: Przepraszamy za niedogodności, nasz zespół Finansowy zajmuje się tą sytuacją, pracuje nad problemem i stara się aby wypłaty jak najszybciej trafiły na konto użytkownika.
K: Chcielibyśmy podziękować Państwu za cierpliwość.
K: Twoja
Jetbull support team
K: takie informacje otrzymalismy z dzialu finansowego
K: nie mamy wiecej informacji
K: dotyczących wypłaty z konta
J: dobrze, to są wasze problemy. Mnie interesuje przybliżony termin w ,którym otrzymam pieniądze.
K: niestety nie otrzymalismy dokladnego terminu
K: wszystkie informacje jakie dostalismy otrzymal pan w e-mialu
K: przepraszam wiecej informacji nie posiadam