>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

frem- cel 1000 zł - piłka nożna - tenis

frem 59

frem

Użytkownik
Witam. W zakłady sportowe gram od roku. Postanowiłem założyć swój własny temat bardziej dla siebie, samokontrola i czytelna historia, po to bym widział co wyprawiam, jakie błędy popełniam i co robię dobrze. Wczoraj po 3 tygodniach grania udało mi się wyjść na 0 z bukmacherem. Byłem w plecy ⛔500 zł. Wczoraj ostatecznie dobiłem do ✅500 zł i wypłaciłem.
Obecnie mam 198 zł (które pracowały na te 500). Moim celem jest dobicie do 1000 zł.
Gram różnie. Czasem taśma, czasem 2-3 w kombinacji, czasem jeden mecz. Zacząłem też grać na tenis, ale korzystam z podpowiedzi graczy z działu tenisa i kilku subskrybowanych tematów.
Moja przeciętna stawka na kupon to 50 zł.
Ewentualne zmiany/dodatkowe komentarze/podziękowania będę przeprowadzał w pierwszym poście.
Proszę o nie pisanie postów w moim temacie.​
Start 198 zł
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
frem 59

frem

Użytkownik
1#

Taśma na weekendową piłkę najlepszych lig:

Crystal Palace Londyn - Arsenal Londyn 1.35 ✅ 0:2 (65&#39; ???? arsenal)
Bayer 04 Leverkusen - FC Augsburg 1.50 ✅ 2:1
Bayern Monachium - Hertha Berlin 1.10 ✅ 3:2
Juventus Turyn - Genoa CFC 1.20 ✅ 2:0
Udinese Calcio - AS Roma 2.15 ✅ 0:1
Tottenham Londyn - Hull City AFC 1.44 ✅ 1:0 z karnego fuks
Atletico Madryt - Real Betis Balompié 1.25 ✅ 5:0

AKO: 10.46
Stawka: 48 zł
Ew. zwrot: 503.10 zł ✅