Panie Expekt_Expert jakoś Pańskiej Firmie nie zależy na poprawnym rozliczeniu mojego trafnie wytypowanego zdarzenia.Pańscy koledzy z supportu ,odpisali,że mam cierpliwie czekać...Kupon został wysłany w środę 21 marca jak do tej pory nie został zweryfikowany.Przecież taka operacja powinna trwac pare minut ,a nie prawie cały tydzień!!!!Jeżeli chodzi o błędne rozliczenie zakładu to otrzymałem jedynie odpowiedź, że podany klient dostał odpowiednią informację na e-mail w sprawie tego problemu. Również dowiedziałem się, że sprawę tego zakładu należy kierować pod adres supportu.
Niestety nic więcej w tej chwili na ten temat nie mogę powiedzieć.
Pozdrawiam
Z każdego banku można dokonywać wpłaty na konto ExpektWitam
Chcialbym się zapytac czy wplaty do Expekta można dokonywać z kazdego banku?Bo w swoim profilu zauważylem tabelke z Bankami i zauwazylem tylko BPH z polskich bankow wiec się pytam
Prosze o odpowiedz
pzdr