Ale oglądałeś ten mecz ? Ja przy wyniku nie wiem 11:7 dla Winstrike, przeczuwałem że to będzie remis. Na prawdę, tam gość defował 2x i przy sekundzie odpuszczał a mieli odbijanie 3vs1 i wcelowani byli jego kumple w tego gościa... To już nie jest jakaś typowa CIS taktyka... To było jawny throw gry
1v5 przy 11:8 świetnie zagrane przez bustera, złapał gościa na górze B, z draby poleciał kolega pomóc, dostał łeb, jeden CT miał bombę na T spawnie, grał pasywnie, przyszedł kolega do pomocy, odpuścił A, sprawdzał czy nie idzie buster od odnogi, (to jawny błąd, buster lecąc drabina - odnoga po rpostu by tam nie doleciał nawet na nożu, powinien wcelować się w wyjście ze schodów albo w L-kę skąd dopiero przyszedł) dostał łeb, ten pierwszy CT kryjący pakę zdradził swoją obecność strzałami, dostał spraya, 1v1 książkowo zagrane, smoke, plant, fake, wyjście ze smoke po usłyszeniu strzałów.
Runda o której mówisz przy 14:13 dla Winstrike:
- 3v3 qikert nie trafia prostego strzału w gościa na odnodze, ale nie jest snajperem, więc cóż, bywea 2v3 od strony T, ginie zawodnik Terro na małej drabie - 1v3
- dwóch CT rotuje od starego bs'a, wiedzą że Sanji jest za zielonym, norbert defuje, WorldEdit wcelowany w zielonego od odnogi, boombla od kanapki, WorldEdit przegrywa pojedynek - 1v2
- Sanji wychyla na Boomblę, który też przegrywa pojedynek, norbert po śmierci WorldEdita defuje od nowa, puszcza pakę przy 1,5sekundy gdy Boombla ginie, Sanji wiedział gdzie jest paka, wiedział że to nie Boombla fejkował defa tylko jest tam drugi zawodnik, norbert myślał, że Sanji wychyli głębiej i zabije też jego, puszcza defa, zabija Sanjego, nie ma czasu, boom, Terrorists win.
Nic specjalnego, norbert ma 18 lat, po prostu się zesrał, że Sanji zabije go też zanim skończy defować, taką podjął decyzję, gdyby Sanji wychylił dalej, a norbert trzymał defa to mamy rzut monetą, w sensie norbert na 90% ginie ale albo przed albo po defie. Sanji na pewno by wychylił chociaż ramieniem na norberta, gdyby miał więcej niż 2 kule w magazynku, nie miał, nie wychylił, bo chciał przeładować. Zwykłe działanie gracza CT pod wpływem stresu w końcówce meczu w clutchu, który z 3v1, które powinno być dawno wygrane zrobił się 1v1.