devin69
Użytkownik
Dzięki za informacje, skorzystam z porady i zgłosze się o polski support. Aczkolwiek uważam, że oni z premedytacją mnie zbanują bo wypłata z bonusa, gdzie nie były limitu doszła u mnie do 800$. Piszą mi tak oto:
We have checked over your account multiple times and there is another account with your details with a free chip claimed, this is against casino policy. Our management have made a decision based on the terms and conditions of the casino and this decision is final.
Tylko, że ja to konto załozylem wczoraj i mi sie poszczęsciło w promocji z tymi free spinami. Wiem, że z nimi nie wygram ale dopóki mnie nie zablokują będę walczył o uczciwość. Bowiem ja zawsze gram fair. W kasynach Playtecha na przykład mialem kilka kont w roznych odłamach i wielokrotni wypłacałem, to samo z Micrgaming tez z roznych.
Jest jakaś instancja do której można sie odwoływać nadrzędnie wobec kasyna?
We have checked over your account multiple times and there is another account with your details with a free chip claimed, this is against casino policy. Our management have made a decision based on the terms and conditions of the casino and this decision is final.
Tylko, że ja to konto załozylem wczoraj i mi sie poszczęsciło w promocji z tymi free spinami. Wiem, że z nimi nie wygram ale dopóki mnie nie zablokują będę walczył o uczciwość. Bowiem ja zawsze gram fair. W kasynach Playtecha na przykład mialem kilka kont w roznych odłamach i wielokrotni wypłacałem, to samo z Micrgaming tez z roznych.
Jest jakaś instancja do której można sie odwoływać nadrzędnie wobec kasyna?