Okej, ostatecznie udało mi się rozwiązać mój problem z bwinem.
Po paru dniach oczekiwania na odpowiedź, dostałem wreszcie maila z międzynarodowego supportu (polski oczywiście mnie olał). Odpisali mi, zasłaniając się regulaminem, który zaakceptowałem, że mają prawo zablokować wypłatę i co nam pan zrobi? Faktycznie, jest to prawda, ale zagranie słabe. Od tej pory odpisywali mi błyskawicznie, poprosili o wypłatę przez konto bankowe. Niezbyt mi taka opcja leży z wiadomych względów, więc trochę się pospieraliśmy, ja prosiłem o odblokowanie skrilla, oni byli nieugięci. Okej, ostatecznie kwota jaką mam do wypłaty nie jest ogromna, więc stwierdziłem że odpuszczam i wypłacam już na to konto. Lepiej mieć swoje pieniądze niż nie mieć ???? .
O dziwo, moja prośba o wypłatę została zaakceptowana niemal natychmiast (a wiadomo, że u nich czasem się na to czeka 3 dni), więc już tylko w kwestii banku leży, kiedy uda się przelew zrealizować.
Sekundę po tym, jak przyszedł mi mail o zaakceptowaniu płatności... dostałem maila z polskiego supportu ( ???? ), że są bardzo szczęśliwi o możliwości poinformowania mnie, że mogę już wypłacać przez skrilla.
Okej, nie wiem o co im chodziło, tak jak wspomniałem, uważam że to było bardzo słabe z ich strony, ale na szczęście skończyło się dobrze.
Po paru dniach oczekiwania na odpowiedź, dostałem wreszcie maila z międzynarodowego supportu (polski oczywiście mnie olał). Odpisali mi, zasłaniając się regulaminem, który zaakceptowałem, że mają prawo zablokować wypłatę i co nam pan zrobi? Faktycznie, jest to prawda, ale zagranie słabe. Od tej pory odpisywali mi błyskawicznie, poprosili o wypłatę przez konto bankowe. Niezbyt mi taka opcja leży z wiadomych względów, więc trochę się pospieraliśmy, ja prosiłem o odblokowanie skrilla, oni byli nieugięci. Okej, ostatecznie kwota jaką mam do wypłaty nie jest ogromna, więc stwierdziłem że odpuszczam i wypłacam już na to konto. Lepiej mieć swoje pieniądze niż nie mieć ???? .
O dziwo, moja prośba o wypłatę została zaakceptowana niemal natychmiast (a wiadomo, że u nich czasem się na to czeka 3 dni), więc już tylko w kwestii banku leży, kiedy uda się przelew zrealizować.
Sekundę po tym, jak przyszedł mi mail o zaakceptowaniu płatności... dostałem maila z polskiego supportu ( ???? ), że są bardzo szczęśliwi o możliwości poinformowania mnie, że mogę już wypłacać przez skrilla.
Okej, nie wiem o co im chodziło, tak jak wspomniałem, uważam że to było bardzo słabe z ich strony, ale na szczęście skończyło się dobrze.