ja chyba im CV wyśle, że jak nie mają ogarniętych ludzi do wsparcia technicznego, to z chęcią dla nich popracuje ????
Edit:
Dostałem dziś odpowiedź od Bwin:
Szanowny Panie xxx,
Dziękujemy za e-mail oraz cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że kopia dokumentu nie została zaakceptowana przez nasz Dział Bezpieczeństwa.
Prosimy zatem o ponowne przesłanie czytelnej kopii dokumentu.
Prosimy o przesłanie zeskanowanej kopii lub zdjęcie cyfrowe dokumentu tożsamości korzystając z następującego linku:
https://www.bwin.com/account.aspx?view=PayIn&subview=Upload
Prosimy, aby rozmiar pliku nie przekraczał 5MB. Dokument prosimy zapisać i wysłać najlepiej w formie pliku .jpg.
Jeśli wymagany dokument zostanie przesłany za pomocą faksu (0043 120 533 01 8000), prosimy o umieszczenie na jego kopii nazwę użytkownika. Prosimy również upewnić się, że imię i nazwisko oraz data urodzenia są czytelne.
Wypłata z dnia 12.02.2013 w wysokości xxx PLN zostanie przeprowadzona niezwłocznie po otrzymaniu czytelnej kopii dowodu tożsamości.
Zostanie Pan poinformowany drogą mailową o terminie jej realizacji. Proces ten trwa standardowo 1-3 dni od daty przypisania dowodu tożsamości do konta bwin.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem
Team z bwin
b'inside Green Members
I odpisałem im:
Dobry wieczór !
Przepraszam bardzo, ale nie mam na nazwisko xxXxx, a xxxxx, widzę że u was w Teamie, nie dość że osoby ze słabym wzrokiem w dziale bezpieczeństwa pracują, to i jeszcze problemy z poprawnym pisaniem ma support.
Wracając do sedna, wysłałem wam dwie kolejne fotki dowodu, które zrobiłem telefonem bo nie posiadam już skanera. Zresztą jeżeli na pierwszych fotografiach twierdzicie że jest nieczytelne to polecam:
http://centrum-okulistyczne.elblag.pl/ Dosyć tanio mają, zapewniam.
Chciałem wam dodatkowo od siebie w celu weryfikacji dosłać fakture za abonament telefoniczny i wyciąg konta bankowego, ale pojawił się piękny napis: Osiągnąłeś maksymalną dozwoloną liczbę prób załadowania pliku. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, by otrzymać więcej informacji lub spróbuj ponownie później.
Stąd też wysyłam wam w załączniku, zescanowane ID, fotki ID z telefonu , rachunek za telefon, screen z konta
skrill i 4 miesięczny wyciąg z konta.
Ponadto, całą sytuacje opisuje na forum bukmacherskim i jeżeli środki na moim koncie
skrill nie zostaną przesłane w przeciągu 5 dni roboczych, sprawę kieruje do wyjaśnienia bezpośrednio do ecogra.
Pozdrawiam,
xxx
Ps: W nazwisku nie ma "p", zapewniam.
Edit2:
związku z tym, że firma jest krzaczasta, postanowiłem zamknąć tam konto. Wszedłem na pokera i komuś dałem 560 zł ???? Zagrałem all in z 2 , 4. Tak czy inaczej, więcej tam grać nie będę, bo szkoda czasu i nerwów.