>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Betfair, a ustawa hazardowa

M 0

masaro

Użytkownik
Question Reference # 170426-005398
Date Created: 26/04/2017 08.00 PM
Date Last Updated: 29/04/2017 12.29 PM
Status: Solved
You’ve received this email from our Online Support Centre. Please see below for details. If this issue isn’t resolved to your satisfaction, you can reopen it within the next 14 days.
Thanks.
Betfair
(29/04/2017 12.29 PM)
Hi DANIEL
Thanks for getting in touch.
I can see here that this was raised to the Payments team for them to withdraw your funds for you.
However, they have not processed the withdrawal yet. I&#39;m sorry about that.
Not to worry, I have chased this up for you now.
Let me know if there’s anything else I can help with. Or maybe our FAQs will come in handy?
Thanks,
Claire
Betfair Customer Service
(26/04/2017 08.00 PM)
Money has not yet reached my skrill or neteller account




Dnia Piątek, 21 Kwietnia 2017 12:46 Betfair Support &lt;kyc@betfair.com&gt; napisał(a)
Betfair (http://www.betfair.com/sport)
Question Reference # 170420-004388
* Date Created: 20/04/2017 04.54 PM
* Date Last Updated: 21/04/2017 10.46 AM
* Status: Solved
-----
You’ve received this email from our Online Support Centre. Please see below for details. If this issue isn’t resolved to your satisfaction, you can reopen it within the next 14 days.
Thanks.
Betfair
-----
(21/04/2017 10.46 AM) Hello DANIEL,
We are sorry to inform you that your account with Betfair has been closed. This decision has been made by our department on business grounds and in line with our terms and conditions. However, we are pleased to inform you that we have paid the E461.14 that was still in your account into Moneybookers
If you believe we have closed your account in error, please reply to this email with as much detail as possible, whereby we will review the case and get back in touch with you on the matter.
Regards,
Account Security Team
Betfair (20/04/2017 04.54 PM) Yes my moneybookers account and neteller registered on your site are still active
 
papuga 6

papuga

Użytkownik
Dziwna sprawa, pisz do nich maila jeszcze, chociaż ich support nigdy nie był 1 klasy to na kasę cię oskubać nie mogą. W ostateczności postrasz ich jeszcze SBR, a jak nie to wtedy się tam zgłoś. Powodzenia
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
Próbowałem się zalogować na betfair z VPN UK - niestety moje konto było zablokowane ????
zgadza się, żeby Ci odblokowali musisz do nich napisać do tego załączyć skany/zdjęcia dokumentów potwierdzających zamieszkanie na terenie kraju gdzie ich usługi są legalne
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
Jeżeli chcecie sobie odblokować konto, najpierw pytają o kraj a potem piszą czego wymagają, w przypadku Anglii jest to:

In order to update your account you will need to send in:

Address Verification - two of the following:
Utility Bill (less than 3 months old)
Copy of Bank Statement - (less than 3 months old)
 
S 163

santi90

Użytkownik
Jeżeli chcecie sobie odblokować konto, najpierw pytają o kraj a potem piszą czego wymagają, w przypadku Anglii jest to:

In order to update your account you will need to send in:

Address Verification - two of the following:
Utility Bill (less than 3 months old)
Copy of Bank Statement - (less than 3 months old)
Plus podac numer stacjonarny na ktory oni zadzwonia zeby zadac kilka prostych pytan na temat historii twojego konta
 
klemenspff 407

klemenspff

Użytkownik
Hej traderzy,widzę temat Betfair jeszcze do końca nie umarł,a więc ja się wypowiem bo byłem w UK ogarnąłem sobie nowe konto i w sumie wpadłem na kilka dni do Polski to podzielę się z wami informacjami jak wygląda w praktyce
Z racji informacji że konto zostało usunięte po prostu założyłem,nowe i napisałem na czacie że obecnie mieszkam na terenie UK i chciałbym bez przeszkód korzystać z ich usług a międzyczasie złożyłem depozyt z konta otworzonego w UK.
Tak jak wyżej zostało wspomniane,wymagają trzech rzeczy:
Potwierdzenia z banku
Tutaj po prostu wysłałem im potwierdzenie przelewu na BF w formie elektronicznej
Rachunek
Wystarczyła umowa za internet
Numer telefonu
Rzecz tak naprawdę kluczowa,bo dopiero po telefonie od nich dostałem maila że moja weryfikacja przebiegła pomyślnie
Co do pytań to są raczej standardowe:
Imię,Nazwisko,Adres i dodatkowo pytali mnie kiedy robiłem ostatni depozyt i jaką metodą
Na ten moment wszystko działa jak powinno,wypłaty na konto jak i Skrill bez problemu, choć te bezpośrednio na konto trwają i 72h mimo że przelewy idą UK-&gt;UK.Co do innej kwestii,a mianowicie handel kontami BF to jeśli ktoś kupił to niech się nie zdziwi bo BF zastrzega sobie prawo do tego że mogą zadzwonić w celu dodatkowe weryfikacji i jeśli coś pójdzie nie tak,to po prostu blokują konto.Dodatkowym plusem w tym wszystkim jest fakt że handlując z Anglii są najmniejsze opóźnienia na API i różnicę naprawdę da radę odczuć bo jesteśmy tak jakby pierwsi w kolejce.Wiadomo to są setne sekundy,ale jak ktoś siedzi na koniach lub robi dużo transakcji wie o czym mówię
Tyle z mojej strony
Pozdrawiam
 
gwiazdarocka 35

gwiazdarocka

Użytkownik
Panowie byłbym wdzięczny za fachową odpowiedz.
Znajomy z Anglii, mieszka tam i pracuje ale adres zamieszkania w dowodzie polski.Czy takie coś przejdzie przy weryfikacji ?
 
R 0

ruffus

Użytkownik
Panowie,
wygląda na to, że procedury się niewiele od siebie różnią, więc wydaje się, że szybsza jest jednak reaktywacja niż zakładanie nowego konta, tak czy inaczej:
1. czy trzeba podać numer telefonu stacjonarnego, czy może być w zamian komórka z angielskim numerem (jeśli mówimy o koncie UK)?
2. czy do dokumentów weryfikacyjnych może się też zaliczać zwykła imienna faktura wystawiona w UK, która niekoniecznie jest &quot;utility bill&quot; (o zwykłej fakturze pisał wcześniej w innym wątku Santi90), czy może usztywnili się ostatnio i już tylko te z dokumentów, które wymienił klemensPFF wchodzą w grę?
3. wygląda na to wyciąg z banku w UK (&quot;copy of bank statement&quot;) jest obowiązkowy, czy może można go zastąpić innym dokumentem do wyboru?
Po prostu chciałbym wiedzieć, na co się przygotować, żeby pomyślnie sprawę zakończyć - sprawnie, szybko i najlepiej w jednym podejściu, a to info przyda się i innym.
 
Do góry Bottom