You have requested a payment from your 3BWin account.
Zażądałeś wypłaty z 3Bwin.
According to Maltese law and EU directive we have to identify our
customers before we can do any payments.
Zgodnie z maltańskim prawem i dyrektywą unijną, przed wypłatą musimy zidentywikować osobę.
Because of this we kindly ask you to send a copy of your id-card or
passport and credit card used on our site. You can send it as a scanned
image by email.
Zatem prosimy bardzo o przesłanie nam kopii dowodu tożsamości lub paszportu oraz karty kredytowej, której używałeś w naszym serwisie. Możesz wysłać to jako JPEG (zrzut ekranowy) na nasz adres email.
This is only needed once, the next time you request for a payment this
can be performed immediately without this extra work.
Takie procedury są jednorazowe, następnym razem dostaniesz kasę natychmiast!
If we have not received required documents within a week we will make
the money available again on your 3BWin account and you will have to
apply to withdraw them again.
Jeśli do tygodnia nie otrzymamy dokumentów, kasa znów pojawi się na twoim koncie 3BWin i będziesz musiał jeszcze raz zlecić wypłatę.
We are not able to make payments back to Master Card, only Visa has
this option. If you have not used Visa as payment method to your 3BWin
account, please send IBAN number to for account. Also provide us with the
name of the bank, address, phone and BIC/SWIFT.
Nie możemy wypłacać bezpośrednio (z powrotem) na kartę MasterCard, tylko Visa ma taką opcję. Jeśli nie używałeś Visy, to aby móc Ci wysłać kasę, podaj nam swój IBAN. Również podaj nazwę Banku, adres, numer telefonu i kod BIC/SWIFT (ale tak naprawdę do wypłaty na konto wystarczy im: IBAN, BIC i nazwa banku)