>>>ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 600 ZŁ NA START! <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ ZE ZWROTEM NA KONTO GŁÓWNE! <<<

2. Liga Żużlowa 2021

Fortuna bonus

Kto wygra 2. Ligę Żużlową?

  • Metalika Recycling Kolejarz Rawicz

    Głosy: 0 0,0%
  • Trans MF Landshut Devils

    Głosy: 0 0,0%

  • Wszyscy głosujący
    17
  • Poll closed .
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Ja dzis troche prywaty...nie macie wrazenia ze dzis bukmacherzy sie lekko pomylili i przysneli?Dawno tak dobrego dnia nie mialem...
Nie mialem pomyslu jak ugryzc dzis 2 lige po 2 slabych dniach i stratach finansowych,na luzie puscilem Buscha under po kursie 2.22 za 250 tak rozgrzewkowo to notabene szczesliwie weszlo...
Ale do rzeczy bedac w miescie kolo sts patrze na 2 bieg para Hildebrandt-Rachubik na 1 kurs 4.25!!Live kursy sie pojawily...
No nie wierze i to na torze w Niemczech!!!to wchodze do sts puszczam minute przed meczem za 400 kupon ok,to doladowuje za 300 juz kurs 2.68 no ale nadal piekny kurs,wiec dalej za 200 i poszlo i w tym momencie bieg sie zaczynal wiec blokada...przeciez ja bym tu wystawil kursy okolo 1.9...zadowolony wyszedlem z sts😉ani jeden ani drugi to zaden wirtuoz na ten moment...
Okolo 15 dowiedzialem sie ze nie jedzie Thungate wiec na luzie do fortuny bo blisko przekonany ze handi poszly na leb na szyje a tu niespodzianka fortuna chyba dobre 30 min po informacji o braku Thungate trzymala kursy i linie 14.5 i 16.5 i 18.5 wiec kolejne doladowanie,patrze na sts tam lekkie ruchy jesli chodzi o linie na 18.5 glowna no to tez pogralem ci szybciej zareagowali bo kurs spadał, ale fortuna spala z tym handi jak nigdy...albo nie zwrocili na to uwagi...a w tym momencie bardzo wysoka wygrana Polonii niemal pewna...
Do tego linia na Lamparta tez z kosmosu przy takiej formie Polonii wyjsciowo az 9.5 ale to juz tylko za drobne zdazylem bo linia szybciutko na 8.5...wniosek?po burzy zawsze wychodzi slonce😉i bardziej chyba skupic sie nalezy na obserwowaniu live niektórych meczy😉
 
Otrzymane punkty reputacji: +17
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Lidsey over 10.5 sts kurs 1.75
Rawicz win kurs 1.5 sts
Bieg juniorski rawicz (-0.5)-opole 2 kurs 2.46 mysle ze warty ryzyka kurs bo Kowalski jest w stanie tu przywiezc remisj
Polis under 8.5 kurs 2.1 sts
Drozdz over 7.5 kurs 1.75
 
Ostatnia edycja:
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Gusts over 6.5 kurs 1.67 sts
To taki łotewski Kowalski z czewy,taką ma role,ostatnio w bardzo dobrej formie,meczu z wolfe nie licze...w poprzedniej kolejce 17 pkt...uwazam go za zawodnika na poziomie 1 ligi z tym potencjalem...uwazam ze spokojnie te linie pokryje
Typ ryzykowny
Podzouks-Baran 2 kurs 1.84 sts
W przypadku remisu zwrot,Baran pare ladnych lat temu na tym torze pojechal kilka fajnych meczy...Podzouks 2 start w tym sezonie dopiero i rywal napewno silniejszy...wierze tez ze Rzesza patrzac na ich zawodnikow ma potencjal i licze ze z meczu na mecz beda jechali coraz lepiej,wiec Podzouks ma na kim punkty stracic😉poprzeczke ma wyzej niz z Wolfe😉
Post automatycznie złączony:

Z memorialu Jancarza dokladam
Woryna-Karczmarz 1 kurs 1.55 sts
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +520
Sándor Tihanyi 6K

Sándor Tihanyi

Użytkownik
Dołączył
06/2020
Posty
202
Rawicz - Opole
Typ 2
Kurs 2.6 Nie da sie wlaczyć o wygraną gdy robi się 8 liter w programie zawodów. Przerwa od bukmacherki do następnego tygodnia.

a buk śpi to dobranoc. No bądźmy poważni. Amatorski klub z Rawicza wspierany Lesznem na przeciw drużyna, która aspiruję do awansu. Pograne po 3 ale kompletny brak czasu pozwolił na przemyślenia podzielić się 1 godzinę przed meczem.

Dziś Opole bez Jakuba Torszela w jego miejsce Świdnicki. Ubytek pozostaję aczkolwiek Świdnicki na 2 ligę jest do przyjęcia. Ponadto średni 2 ligowiec Brzoza Dokładamy Polisa o którego dla mnie dziś dużo zależy na Hansenie i Kudriaszowie kończąc Cała trójka to zawodnicy na 10+ Do tego Kowalski, który będzie dzielił na juniorc. Jeden minus? Krzykowski więc juniorski dośc słabo + 2 biegi po max 3-3

Bracia Kolejarze z Rawicza to przed wszystkim Lindsey Dróżdz i Szlauderbach. Jednak ten ostatni jedzie tak sobie. Do tego mamy Balon, który nie bedzie miał ogorków jak do tej pory gdzie trzepał na nich punkty. Dziś przewiduję zjazd Balińskiego. Ostatni "senior" to Pludra no z całym szacunkiem ale nie ma podjazdu do Opola. Juniorka z Ratajczakiem i Sadurskim. Sadurski na Krzykowskiego wystarczy ale zapewne na nic więcej.

Opole jedzie o awans Rawicz jedzie by jechać. To też motywacja kurs śliczny Powodzenia
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +24
T 109

tgadek1985

Użytkownik
Dołączył
05/2019
Posty
1
Gusts over 6.5 kurs 1.67 sts
To taki łotewski Kowalski z czewy,taką ma role,ostatnio w bardzo dobrej formie,meczu z wolfe nie licze...w poprzedniej kolejce 17 pkt...uwazam go za zawodnika na poziomie 1 ligi z tym potencjalem...uwazam ze spokojnie te linie pokryje
Typ ryzykowny
Podzouks-Baran 2 kurs 1.84 sts
W przypadku remisu zwrot,Baran pare ladnych lat temu na tym torze pojechal kilka fajnych meczy...Podzouks 2 start w tym sezonie dopiero i rywal napewno silniejszy...wierze tez ze Rzesza patrzac na ich zawodnikow ma potencjal i licze ze z meczu na mecz beda jechali coraz lepiej,wiec Podzouks ma na kim punkty stracic😉poprzeczke ma wyzej niz z Wolfe😉
Post automatycznie złączony:

Z memorialu Jancarza dokladam
Woryna-Karczmarz 1 kurs 1.55 sts
Gusts zdobył 7 pkt, w biegu 4 był 2. a nie 3. Na sportowefakty.wp.pl skorygowali https://sportowefakty.wp.pl/zuzel/r...-lokomotiv-daugavpils-7r-stolaro-stal-rzeszow, na espeedway.pl od samego początku punktacja była prawidłowa https://www.espeedway.pl/live/race_detail.php?id=7137 , podobnie tutaj: https://www.speedwaynews.pl/relacja...v-daugavpils-vs-7r-stolaro-stal-rzeszow-2021/
 
Otrzymane punkty reputacji: +109
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Looo dzieki panowie ale cukierek a fajny dubel mi zamykal😊😊😊cale szczescie nie wyrzucilem tego kuponu😊😀😀😀
 
jozzy22 53,2K

jozzy22

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
4586
Miasto
Skawina
K 137

Karion22

Użytkownik
Dołączył
04/2021
Posty
58
Dzięki skorygowali po zgloszeniu
Swoją drogą Sportowefakty kiedyś były znane z tego, że gdzieś nie raz, nie dwa specjalnie popełniali błędy, tylko dlatego aby widzieć, kto od nich kopiuje i podaje źródło jako własne na przykład :) wydawało mi się, że w trakcie meczu wynik był ok, dlatego zdziwielem się jak Adams na minus typ rozliczył
 
jozzy22 53,2K

jozzy22

Użytkownik
Dołączył
11/2014
Posty
4586
Miasto
Skawina
Swoją drogą Sportowefakty kiedyś były znane z tego, że gdzieś nie raz, nie dwa specjalnie popełniali błędy, tylko dlatego aby widzieć, kto od nich kopiuje i podaje źródło jako własne na przykład :) wydawało mi się, że w trakcie meczu wynik był ok, dlatego zdziwielem się jak Adams na minus typ rozliczył
Obserwowałem na bieżąco i początkowo pokazywali 6 pkt. Tez byłem pewny , że wtopa i tak też miałem rozliczony kupon jako przegrany
 
neutralny 28,3K

neutralny

ModTeam
Członek Załogi
Dołączył
08/2010
Posty
2047
Miasto
Pomorze
Huckenbeck poniżej 11.5 pkt. @2.01 STS

Myślę, że o punkcik za wysoka linia na Kaia. Zawodnik z szóstą średnią w drugiej lidze, która wynosi 2.262, więc czysta statystyka nie pokrywa mu tej linii. Druga sprawa to dzisiejszy rywal Diabłów. Łotysze z Daugavpils to nie ogórki i pomimo degradacji nadal wszystko funcjonuje w tym klubie, tak jak trzeba i wcale nie jest powiedziane, że nie wrócą na zaplecze PGE Ekstraligi.
Doświadczony Niemiec będzie miał dziś z kim tracić punkty, bo pod taśmą będzie miał, czy to Kostygowa (pojedzie z nim aż trzy razy), czy Jonassona, a w pierwszym starcie nawet ich obu, a to czołowi zawodnicy drugiej ligi. Można domniemać, że pojedzie z tymi zawodnikami dwukrotnie, bo możliwe że zmierzy z nimi również w nominowanym.
W tym sezonie na swoim torze Huckenbeck na swoim torze dwukrotnie pokrył tę linię. Było to z dwiema słabszymi drużynami, czyli Poznaniem i Wilkami z Wittstock. Gdy przyszło do walki z Opolem, czy Rzeszowem już tak dobrze nie było, szczególnie Kolejarz skutecznie zweryfikował Kaia.
11.5 to ogólnie dość wysoka linia, bo tu nie ma marginesu błędu, nie mówiąc o jednym defekcie, taśmie, czy wykluczeniu, co z miejsca minusuje zakład. Takie linie są do grania, gdy zdecydowany faworyt jedzie z jakąś słabszą ekipą i tę linię można zastosować na lidera faworytów. W tym przypadku ani Niemcy nie są aż tak zdecydowanym faworytem (choc powinni wygrać), ani Kai nie jest obecnie liderem Devils, bo obecnie rolę tę przejął Berge.
Dla mnie zakład overowy nie do grania na Kaia, a under pobieram przy takim kursie z chęcią.
 
Ostatnia edycja:
Otrzymane punkty reputacji: +7
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Typ ciekawy na Huckenkecka tez nad myslalem ale odpuscilem ze wzgledu na to ze Kai jakby pikowal w gore albo mi sie wydaje😉
Ja pogralem inne rzeczy z tego pojedynku
Heartel over 5.5 sts kurs 1.75
Najlatwieszy uklad biegow ze wszystkich nie ukrywam ze mocno licze na niego,jak nie na wlasnym torze to kiedy i z kim,mam nadzieje ze zalapie sie na nominowany i bedzie lepszy od Buscha....do lotyszy nie mam przekonania bo duzo startow ostatnio i chyba pojutrze mecz u siebie,Jonasson zaraz po szwecji...takze win Niemcow rowniez pobieram 1.35 kurs sts do dubla dobra opcja...
Ansviesulis under 4.5 kurs 1.7 sts
 
Ostatnia edycja:
Znany jako Tyrion77 3,1K

Znany jako Tyrion77

Użytkownik
Dołączył
04/2020
Posty
259
Na tą chwilę nie ma THJ w parku maszyn !!

15:11 wylądował w Monachium - 60km ma drogi

Przebiera się (domyśla się komentator) - nie ma go na prezentacji , ale zapewne zdazy na 1 bieg - szkoda under byłby wtedy idealny
 
Znany jako Tyrion77 3,1K

Znany jako Tyrion77

Użytkownik
Dołączył
04/2020
Posty
259
adams - dobre - ja wziąłem under THJ - zaraz będzie wiadomo co z THJ - NIE MA GO , NIE WYSTĄPI W 1-SZYM BIEGU

Gusts za niego w 1-szym
 
Otrzymane punkty reputacji: +25
A 20K

adams235

Znawca - Żużel
Dołączył
05/2019
Posty
451
Po informacji o braku Jonasson zaklad na 1 bieg z kursem 2.15 wisial chyba z 5 minut😁😁 a najlepsze w tej sytuacji ze gdyby byl remis to bylby w najgorszym razie zwrot wiec oplacalo sie to bardzo😉
 
Otrzymane punkty reputacji: +12
Znany jako Tyrion77 3,1K

Znany jako Tyrion77

Użytkownik
Dołączył
04/2020
Posty
259
Pierwszy raz widze podprowadzające w Niemczech ......cud , że sa w maskach bo bym już nic dziś nie zjadł :) Niemcy streszczaja się z biegami na maxa żeby tylko nie dojechał na 5-ty bieg THJ . Oby im sie to udało i oby Łotysze tak jechali żeby THJ z taktyka nie mógł pojechac .

5 bieg podobno znów zmiana za THJ - ( info za komentatorem)

Matjuszonok za niego teraz na 100%
 
Ostatnia edycja:
Z 1,3K

zabix00

Użytkownik
Dołączył
07/2017
Posty
392
Miasto
lubuskie
Po tym co zrobiło dauga pils, to jest śmiech, pluje na nich, nie mówiąc o wywaleniu zagranicznych klubów z drugiej ligi, czas zrobić z nimi porządek, Jonasson sobie robi jaja. Tak nie może być

ps. Było 16-26…