>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

2. Grand Prix Malezji [8-10.04.2011]

Status
Zamknięty.
kml 4

kml

Użytkownik
Dobra wiadomość, kierowcy HRT zmieścili się w 107% więc jutro pojadą w wyścigu ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +4
snajper 322

snajper

Forum VIP
Podstawową bolączką ekipy Mercedes GP zdawało się dziś być tylne skrzydło, a właściwie system aktywacji ruchomego płata. Jak podkreślają obaj kierowcy, usterka mechanizmu przekreśliła szanse na poprawę wcześniejszych rezultatów, co zaowocowało 9 i 11 miejscem odpowiednio dla Nico Rosberga i Michaela Schumachera.
 
pawacki 2,1K

pawacki

Użytkownik
Niestety wydaje mi się że buki nie dadzą HRT do
&quot;rywalizacji&quot; o niedojechanie , jedynie pojawia się pojedynek Narain Karthikeyan - Vitantonio Liuzzi
e-P. di Resta wydaje mi się że nie dojedzie miał duże problemy podczas treningów szczególnie na 15 zakręcie (chyba) i często kręcił &quot;bączki&quot; dawaj ludzie opinie puki kursy świeże i ładne,a oczywiście duża szansa na safety car
 
B 4

bruce666

Użytkownik
oto moje typy na ten wyscig ! ???? kursy TOTO MIX wiec szalu nie ma ale mam tylko taka mozliwosc :p
1. Vettel - zwyciezy kurs 1,90
Jezeli dobrze wystartuje i w pierwszym zakrecie nie bedzie przygod to bedzie powtorka z Australii.

2.Obaj kierowcy zdobeda punkty - LRGP - TAK kurs 1,95
Obaj w 10 bardzo prawdopodobne ! wszystko zalezy od startu. HEI na bank sie utrzyma a Petrov musi uwazac z tylu na KOB i Schumachera !

3. Hamilton - Webber kto lepszy HAMILTON kurs 1,50
Hamilton wyraznie szybsz w kwalifikacjach pozatym Webber dysponuje takim samym sprzetem co Vettel i jakos mu nie idzie. czyzby wiek robil swoje ?

4.Button - Alonso kto lepszy ALONSO kurs 1,95
licze ze tempo wyscigowe Ferrari bedzie duzo lepsze niz tempo z kwalifikacji . Pozatym Alonso zeby sie liczyc w tych mistrzostwach musi sie trzymac czolowki i napewno bedzie cisnal !

5.Barrichello - Maldonado kto lepszy BARRICHELLO kurs 1,40
Doswiadczenie zrobi swoje !

6.Buemi - Alguersuari kto lepszy BUEMI kurs 1,75
lepsza pozcja startowa . najrowniejsza para duzo bedzie zalezec od szczescia !

7.Liuzzi - Karthikeyan kto lepszy LIUZZI kurs 1,65
komu pierwszemu padnie samochod ! znowu licze na doswiadczenie ! jestem pewny ze obaj nie ukoncza ale Hindus odpadnie wczesniej

8.Glock - D Ambrosio kto lepszy GLOCK kurs 1,5
Obserwuje te pare od Australii i Glock jest prawie zawsze szybszy o ok 1 sec na okrazeniu wiec spokojnie bedzie wyzej !

9.Massa - Schumacher kto lepszy MASSA kurs 1,50
Massa dysponuje lepszym sprzetem a pozatym Schumi mial jakies problem ze skrzydlem moze nie ukonczyc tego wyscigu !

AKO 98,57
Życze powodzenia ! ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +4
bonk87 15

bonk87

Użytkownik
Wszystkie prognozy pogody dla Malezji wskazują, że jutro będą ulewne deszcze, więc w tym przypadku kurs na pojawienie się safety car ~1.45 wygląda jak lokata.
 
bumblebee 0

bumblebee

Użytkownik
Heidfeld-Petrov 1.60✅
Button-Weber 2.05✅
AKO 3.25✅✅✅

Zapowiada się nam deszczyk, Heidfeld bardzo równy kierowca myślę że dojedzie jakoś do mety w top7, co do Pietrova może mieć prblemy z ukończeniem wyścigu, poprzedni rok całkowicie nieudany a GP Australii wcale mnie nie przekonuje. W dodatku chyba strasznie mu ciąży to że po dobrym jednym występie kreuje się go na lidera zespołu, moim zdaniem bardzo ładny typ. Co do drugiego typu liczę na ładny występ Buttona, po weekendie samochód bliski redbulla, Webber dobry kierowca ale zapadło mi w pamieć jak rok temu na którymś deszczowym GP po dziecinnemu sie robił i uszkodził Rosbega, liczę na deszczowe GP i gorszy występ Webbera, Button w tamtym roku troche pecha ale ładna i równa jazda, cały czas sie liczył w walce o mistrzostwo, mimo iż autko było srednie.

dodatkowo surebet w unibecie i sportingbet
poniżej 17.5 1.80 i powyżej 17.5 2.55

sam bym zagrał poniżej ale coś nie moge sie zalogować.
poniżej 17.5 1.8✅✅✅
 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
Nie mam czasu na analizy ale może rano pojawią się2-3 typy.
Póki co nadrabiamy zaległości:

GP Malezji: trening 3 - Hamilton najszybszy


Podczas ostatniej sesji treningowej przed kwalifikacjami do GP Malezji, najszybszym kierowcą był Lewis Hamilton (1:36,340) za kierownicą McLarena. Tuż za Brytyjczykiem uplasowali się Mark Webber z Red Bull Racing oraz drugi z kierowców McLarena – Jenson Button. Niebo nad torem podczas pierwszej z sobotniej sesji było cały czas zachmurzone, jednak nie padało.
Tuż po zapaleniu się zielonego światła rozpoczęły się okrążenia instalacyjne. Wykonali je wszyscy oprócz kierowców HRT, których bolidy nie były jeszcze przygotowane do wyjazdu na tor i nie zanosiło się na to, że rychło opuszczą garaże.
Kierowcy powrócili na tor na 45 minut przed końcem, a notowane czasy były na poziomie 1:41, lecz szybko zaczęły się poprawiać. Przez kolejnych piętnaście minut na torze panował spory ruch, tempo dyktował Lewis Hamilton (1:38,940) mając nieznaczną przewagę nad Heidfeldem i Buttonem.
Wielu kierowców miało duże problemy z przyczepnością – kierowcy Ferrari mimo, iż cały czas plasowali się w okolicach czołówki cały czas walczyli z własnymi bolidami by pozostać na torze, natomiast Renault i Force India narzekało na problemy ze stabilnością przy hamowaniu, czego najlepszym dowodem był Paul di Resta, który na dwóch kolejnych okrążeniach obracał się dwukrotnie kolejno w 15 i 14 zakręcie.
Na początku w użyciu była jedynie twarda mieszanka, drugi typ ogumienia wszedł do użytku na 20 minut przed końcem sesji za sprawą Michaela Schumachera i Naraina Karthikeyana. Niemiec po wykonaniu krótkiego przejazdu awansował na drugą pozycję, ze stratą 0,284s do prowadzącego Vettel (1:38,016). Jeśli zaś chodzi o Hindusa, to po długim oczekiwaniu w boksach wreszcie udało mu się wyjechać na tor i przejechać kilka okrążeń, pomimo kłębów białego dymu, które początkowo pozostawiał za sobą jego bolid.
Wkrótce reszta stawki rozpoczęła przejazdy na miękkim ogumieniu. Na 5 minut przed końcem sesji na torze znajdowali się wszyscy kierowcy, nawet Tonio Liuzzi z HRT, który długo czekał na wyjazd na tor. Co ciekawe w tym momencie na ostatniej pozycji był Mark Webber (1:44,355), który miał na swoim koncie już 14 okrążeń. Australijczyk awansował wkrótce na drugie miejsce, za Lewisa Hamiltona (1:36,340) i taka kolejność pozostała już do końca.
W znacznie lepszej formie niż dwa tygodnie temu zdaje się być w ten weekend Nick Heidfeld, który cały czas plasował się w okolicach czołówki i zakończył sesję na czwartej pozycji. Jego kolega z Lotus Renault – Witalij Pietrow nieznacznie odstawał od niego i uplasował się na siódmym miejscu, za Vettelem i Alonso. Jeśli chodzi zaś o środek stawki, to różnice czasów są naprawdę niewielkie i możemy spodziewać się widowiskowej walki o Q2 i Q3. Po raz kolejny poza granicą 107% znaleźli się kierowcy HRT.

 
K 1,2K

kukla

Forum VIP
GP Malezji: Vettel zwycięzcą niesamowitych kwalifikacji



Z pierwszego pola startowego do jutrzejszego GP Malezji wystartuje Sebastian Vettel, który wykręcił czas 1:34,870, pokonując po niesamowitej walce Lewisa Hamiltona o jedną dziesiątą sekundy. Czołową trójkę uzupełnił Mark Webber, czwarty był Jenson Button. Nikt poza kierowcami Red Bull Racing i McLarena nie był w stanie włączyć się do bezpośredniej walki o pole position.
Kierowcy Ferrari i Lotus Renault wyraźnie odstawali dziś od czołówki i pozostawało im jedynie oszczędzać opony i walczyć o miejsca od piątego w dół. O udanym weekendzie może już powoli mówić HRT, ponieważ oba bolidy tej ekipy były w stanie zakwalifikować się do wyścigu pomimo problemów w początkowej fazie weekendu.
Q1


Warunki pogodowe na początku kwalifikacji były dobre, jednak wciąż pojawiały się informacje o opadach w okolicach toru. Zespoły najwyraźniej nie spodziewały się mimo wszystko zmiany pogody i niewielu kierowców zdecydowało się na natychmiastowy wyjazd na tor. Na samym początku wyjechali Liuzzi i di Resta. Więcej bolidów pojawiać zaczęło się na torze dopiero po upływie około trzech minut.
Reprezentant HRT jako pierwszy ukończył mierzone okrążenie w czasie 1:43,128. Kierowcy czołowych ekip naturalnie nie mieli problemów z poprawieniem wyniku Włocha. Wkrótce pojawiła się jednak czerwona flaga, ponieważ z bolidu Sebastiana Buemiego odpadła lewa część pokrywy silnika i sesja została zatrzymana dokładnie na 12 minut przed końcem Q1. Szwajcar powrócił jednak na tor w końcówce sesji, po inspekcji FIA i założeniu nowej pokrywy silnika.
Na prowadzeniu był Lewis Hamilton (1:37,466), o dwie tysięczne sekundy wyprzedzając Vettela, trzeci był Alguersuari. Czasów nie mieli w tym momencie jeszcze kierowcy Ferrari, Renault, Saubera, Team Lotus i Nico Rosberg.
Po wznowieniu na tor wyjechali natychmiast Kovalainen, Trulli oraz Rosberg – reszta stawki pozostawała w garażach nieco dłużej. Jako ostatni na tor wyjechał Witalij Pietrow. Kierowcy czołówki wykonali jeszcze pojedyncze okrążenia, natomiast zacięta walka toczyła się o wejście do Q2. Kierowcy Team Lotus początkowo plasowali się w okolicach dziesiątego miejsca, jednak ich rezultaty nie wystarczyły do zakwalifikowania się do drugiego bloku kwalifikacji, chociaż strata była tym razem nieco mniejsza.
Czołówka nie miała najmniejszego problemu z przebrnięciem przez tę część kwalifikacji. Jedynie Mark Webber z niewyjaśnionych powodów znalazł się poza czołową dziesiątką, a najszybszy był Massa (1:36,744). Do Q2 nie zakwalifikowali się Maldonado, Kovalainen, Trulli, Glock, D&#39;Ambrosio, Liuzzi i Karthikeyan, jednak obaj kierowcy HRT zmieścili się w granicy 107% (wynoszącej 1:43,516), co oznacza, że wystartują w jutrzejszym wyścigu.
Q2


Na początku drugiej części kwalifikacji, z wyjazdem na tor zwlekali jedynie kierowcy Lotus Renault GP i Force India. Pozostali kierowcy czołówki szybko rozpoczęli mierzone okrążenia. Po pięciu minutach na prowadzeniu znalazł się Mark Webber, który znacznie poprawił się względem Q1 (1:36,080). Wkrótce jego czas poprawił Sebastian Vettel, natomiast na półmetku Q2, z czasem 1:35,569, na prowadzeniu był już Jenson Button. Z wyjazdem wciąż zwlekali Heidfeld, Pietrow, Sutil i di Resta, którzy najwyraźniej postanowili spróbować wejść do Q3 wykonując tylko jeden szybki przejazd.
Kierowcy od czwartego miejsca wzwyż mieli już ponad sekundowe straty do czołowej trójki, jednak różnice były tam niewielkie i nikt nie mógł być pewny miejsca w pierwszej dziesiątce . Wszyscy oprócz Buttona, Vettela i Webbera próbowali poprawić w końcówce swe czasy. Po wykonaniu jednego pomiarowego okrążenia Nick Heidfeld znalazł się na czwartym miejscu, jednak chwilę później wyprzedził go Witalij Pietrow (1:36,642). Świetnym czasem popisał się też Lewis Hamilton, awansując na drugą pozycję (+0,3s). Następnie na pozycje 5 i 6 awansowali kierowcy Ferrari – Alonso i Massa.
Na granicy awansu do Q3 pod sam koniec znaleźli się Schumacher, Heidfeld i Kobayashi, nie mając już możliwości poprawy swojego czasu, gdy trzej inni kierowcy – Rosberg, Perez i Barrichello walczyli o jak najlepszy rezultat. Ostatecznie cała trójka poprawiła swoje czasy, lecz jedynie Rosbergowi udało się wejść do Q3, wypychając z czołowej dziesiątki swojego kolegę z Mercedes GP.
Po Q2 odpadli więc Schumacher, Buemi, Alguersuari, di Resta, Barrichello, Perez oraz Sutil. Warto zauważyć, jak zacięta była walka o ostatnie miejsca w pierwszej dziesiątce, ponieważ różnica między ósmym, a siedemnastym miejscem była mniejsza niż jedna sekunda.
Q3


Do walki o czołowe pozycje niemal natychmiast po zapaleniu się zielonego światła ruszyli kierowcy dwóch ekip będących faworytami do pole position – McLarena i Red Bull Racing. Jako pierwszy czas ustanowił Hamilton – 1:35,000, Button odpowiedział wynikiem 1:35,371, Webber przejechał okrążenie w czasie 1:35,268, a jego kolega z zespołu – Vettel 1:35,122.
Ferrari nie włączyło się na tym etapie do walki o czołowe pozycje. Zespół ten otwarcie przyznał, że z obecnymi osiągami może walczyć o miejsca w okolicach piątego pola startowego i stosował najwyraźniej taktykę minimalizacji strat, by zachować jak najwięcej kompletów miękkich opon. Kierowcy włoskiej ekipy pojawili się więc na torze dopiero na trzy minuty przed końcem sesji. Podobnie uczynili kierowcy Lotus Renault, Nico Rosberg oraz Kamui Kobayashi.
Czołowa czwórka, co oczywiste, zdecydowała się na drugi przejazd i tak na półtorej minuty przed końcem sesji na torze było już 10 bolidów. Końcówka sesji okazała się być prawdziwym dreszczowcem. Jako pierwszy z faworytów przekroczył linię Webber (1:35,179), rezultat ten wystarczył tylko na trzecią pozycję, przed Buttonem! Jako przedostatni linię mety przekroczył Lewis Hamilton (1:34,974), utrzymując jeszcze prowadzenie, jednak ostatnie słowo należało do Sebastiana Vettela, który czasem 1:34,870 zapewnił sobie drugie pole position w tym sezonie.
Ferrari zgodnie z przewidywaniami walczyło z Lotus Renault. Kierowcy włoskiej ekipy uplasowali się ostatecznie na piątym i siódmym miejscy, w kolejności Alonso, Massa, a przedstawiciele Lotus Renault wystartują z pól startowych numer sześć i osiem, w kolejności Heidfeld, Pietrow. Czołową dziesiątkę zamknęli Rosberg i Kobayashi.




f1wm.pl​
 
A 4

alex123

Użytkownik
dopiero teraz fortuna wycofała zawodników HRT z oferty,kto pograł ten ma na 90% wygraną na tych kierowcach,zapowiada sie deszczyk a więc łatwiej o wypadki zawodników,a kursy całkiem niezłe na czołówke,można wybrać 2-3 i miec z nich ako.10,warto pokombinować,choc to troche loteria.Narazie wilgotność dochodzi do 90% a więc będzie padać.
http://www.penangbridge.info/15.html pogoda w malezji,wyścig sie odbędzie bo organizatorzy mieliby zbyt duże straty,ale może być tak jak dwa lata temu że przejadą 30-40 okrążeń i do boksów
 
pawacki 2,1K

pawacki

Użytkownik
Jesli chodzi o fortune to jeszcze złapałem kierowców o godzinie 8:31,byłem pierwszym klientem ;) ale troszke smutną mine zrobiłem ponieważ kursy przez noc strasznie spadły złapałem Luzziego ( 1,37) oraz Karhikeyana po ( 1,30) zapowiada się fajny wyścig ,gorocą o wilgotno
 
A 4

alex123

Użytkownik
niemam doniesień o deszczu,na polsacie jeszcze niema trnasmisji,na niemieckim rtl pewnie juz jest ale niemam tego kanału,narazie wiem tylko że jest duża wilgotność,ale to niejest jeszcze na 100% deszcz
http://www.fromsportcom.com/v-2/2/146/v-234756.html transmisja z neta,obecnie na live

w tej chwili niepada,oj oby cos sie stało żeby safety car wyjechał bo zamyka kupon,w australii też miał wyjechać na 100% a była kiszka
 
snajper 322

snajper

Forum VIP
Czy nadejdzie deszcz, cóż jedna ulewa już przeszła w regionie toru około 14-tej lokalnego czasu i była całkiem zlewna.



Sam tor obecnie jest suchy, ale strefy opadów są widoczne na radarach bardzo blisko niego, póki co żadna nie stanowi bezpośredniego zagrożenia ale taka sytuacja może się bardzo szybko zmienić.

Trzeba pilnie obserwować niebo, choć ja obstawiam, że malezyjska pogoda ponownie zrobi nam psikusa i z licznych zapowiedzi o deszczowym wyścigu… nic nie będzie. Chociaż ciekawe co na to „magiczna godzina 17-ta”.
Wygląda na niezwykle ciężki wyścig nie tylko pod względem wysokiej temperatury powietrza i wilgotności ale i ciągłego czuwania nad pogodą i zachowania ekstremalnej czujności co do potencjalnych opadów, tym bardziej, że sporo chmur cały czas wisi nad torem.
Wszystko zmienia się bardzo szybko, nie zdziwił bym się, jeśli nawet na chwilę pojawi się słońce.
By Sansei ;)
 
obserwator-m 9,1K

obserwator-m

Forum VIP
Aczkolwiek Liuzziemu brakło kilku km :razz:
Wyścig dużo ciekawszy niż poprzedni, trzymający w niepewności do ostatnich metrów... i w rezultacie trafiona czołówka niemal bezbłędnie:cool:
Petrow mega szczęście:?
Lewis idealnie zrobił to, na co liczyłem:cool:
Vettel inna półka póki co (bez dopalaczy też można) i tylko ciekawi mnie kiedy mu ktoś poważnie zagrozi...
Lotus kolejny dobry występ, bo za taki trzeba uznać msce Nicka...
I tylko Safety Car zabrakło do pełni szczęścia:razz: miała być ulewa, zrobiła się mała masóweczka i skończyło się jak zawsze...
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom