Ok. to napiszę w wielkim skrócie aby nie zaśmiecać. Ecopayz zweryfikowany pozytywnie i szybko. Więc zleciłem wypłatę w
1xbet a tam co widzę? Odrzucona. Wbiłem na czat a tam ponownie Justyna więc myślę będę znowu musiał 10 razy tłumaczyć. Więc napisałem, że zrobiłem tak jak mi mówiła czyli wpłaciłem przez eco, zrobiłem wymagany obrót a nawet więcej, zleciłem wypłatę, którą mi 1x odrzucił. Więc proszę o wyjaśnienie sytuacji tylko bez wklepywania tych bzdurnych regułek a wyjaśnienie dlaczego nie mogę zrealizować wypłaty. Justyna wklepała mi regułkę. Kur... myślę będzie jazda bo ile człowiek może tłumaczyć. Więc jeszcze raz grzecznie aczkolwiek stanowczo napisałem, że zrobiłem tak jak mi pisała: depozyt z eco => obrót => wypłata, którą mi odrzucono. Prosiła o chwilę cierpliwości i dała temat do wyjaśnienia. Czekałem bodajże z 20-25 minut po czym info, że mam wysłać zrzuty z ekranu z ecopayz zawierające potwierdzenie, że ja to ja (podobnie jak to robiłem swego czasu ze skrillem) a więc: dane osobiste, nr konta, historię operacji, limity. Zrobiłem print screena, wkleiłem do worda i wysłałem dwa zrzuty zawierające dane osobowe i historię operacji na koncie zawierającą m.in. wpłatę do
1xbet. W miarę szybko mail powrotny, że mam przesłać jeszcze nr konta. Napisałem im chociaż zdziwiony byłem bo mieli na zrzucie. Odpisali, że nr konta gracza w
1xbet. Aha, to trzeba było pisać konkretnie. Przesłałem im. Mail powrotny - mam im przesłać zrzuty ale bezpośrednio w mailu a nie w załączniku w wordzie. Zapomniałem, że weryfikacja
skrilla przebiegała podobnie bo przecież minął dobrze z rok czasu jak nie więcej. Kurka, zapomniałem jak to się robi więc wujek google poszedł w uruchomienie. Aha trzeba przez Html to jakoś zrobić czytam. Robiłem to już, ale nie pamiętam. Outlooka nie mam tzn. mam, ale nie korzystam więc nie mam przypisanych kont do niego. Z konta na interii skąd prowadziłem korespondencję za ciula nie potrafię tego wysłać tak jak chcą, więc wbiłem na konto na gmail i stamtąd im przesłałem, wcześniej wysyłając info z konta z interii, że tak zrobię bo nie mogę im wysłać z interii. Przesłałem. Mail powrotny, żebym przesłał nr konta. Teraz już domyślam się, że chodzi im o nr konta gracza. Robię printa i wklejam bezpośrednio do maila na gmail i wysyłam. Odpowiedź: proszę ponownie zlecić wypłatę a w razie jakichś problemów prosimy o ponowny kontakt. Zlecam wypłatę 1/3 części gotówki w wysokości 2k. Przeszło. Po 15-20 minutach pieniądze po przewalutowaniu w kwocie 466,61euro wpływają na konto w ecopayz. Wreszcie koniec. Aha, maile wysyłałem do supportu angielskiego czyli
[email protected] Konto na ecopayz zakładałem z
https://www.ewallet-optimizer.com/ecopayz/ecopayz-registration/ . Po zarejestrowaniu się należy aplikować do konta silver i polega to na zweryfikowaniu konta poprzez wysłanie dokumentu typu dowód, paszport, prawo jazdy oraz dokumentu typu rachunek za media, wyciąg z konta potwierdzającego zameldowanie. Po pomyślnym zweryfikowaniu otrzymałem maila, że mam konto nie silver tylko gold. Miało być krótko, ale chciałem w miarę dobrze opisać procedury.