>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

$15 FREE SIGN UP BONUS | kasyno |

nikifor 402

nikifor

Forum VIP
UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????
Mam nadzieje że to nie było skierowane do mnie :;/: Tak wogóle to niewiem po co z takim tekstem wyjeżdżac ... zapytałem się pierwszy Bananeq odpowiedział a że kolega najwyraźniej nie zobaczył postu od usera Bananeq i zadał powtórnie pytanie widocznie z niewiedzą ... CZY TO JEST KARANE :?: :jezora: ... Sory za spam ale upominanie kogoś że nieuważnie powtórzył post jest bezsensu ... Może Ty czasami zobacz jakie popełniasz błedy a nie wyjeżdżasz z tekstem że czytac ktoś nie umi ehh.

Amen.

Pozdro ????
 
konradinho2 0

konradinho2

Użytkownik
UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????


Mam nadzieje że to nie było skierowane do mnie :;/: Tak wogóle to niewiem po co z takim tekstem wyjeżdżac ... zapytałem się pierwszy Bananeq odpowiedział a że kolega najwyraźniej nie zobaczył postu od usera Bananeq i zadał powtórnie pytanie widocznie z niewiedzą ... CZY TO JEST KARANE :?: :jezora: ... Sory za spam ale upominanie kogoś że nieuważnie powtórzył post jest bezsensu ... Może Ty czasami zobacz jakie popełniasz błedy a nie wyjeżdżasz z tekstem że czytac ktoś nie umi ehh.

Amen.

Pozdro ????
O aleś mi pojechał :mrgreen: Ale to forum nie jest po to aby się kłucić. ROZEJM ???? ???? ???? ???? POZDRO :mrgreen: :mrgreen:


PS Ten wyjazd z nieczytaniem postów nie był do Ciebie :mrgreen:
 
bananeq 0

bananeq

Forum VIP
Yesterday I have commissioned payment on account NETeller. When will obtain I?

Dobrze napisałem maila? ???? Chce się w nim zapytać kiedy dostanę pieniądze. :p
 
yarpen 0

yarpen

Użytkownik
Yesterday I have requested a withdrawal of ... to my Netteller account. When will I obtain it?

tak bedzie ladniej ????
p.s. w miejsce .., wpisz kwotę ???? i najlepiej dopisz swoj login lub ID
 
nikifor 402

nikifor

Forum VIP
O aleś mi pojechał Ale to forum nie jest po to aby się kłucić. ROZEJM POZDRO


PS Ten wyjazd z nieczytaniem postów nie był do Ciebie
Nie no sory ale wkurzyłem sie ... do tego łeb mi nawala i kupon nie wszedł musiałem sie wyrzyc ;-) a że miałem pretekst :mrgreen:

OCZYWIŚCIE PEACE NA CAŁEJ LINII ???? ???? ????

Pozdro ????
 
bananeq 0

bananeq

Forum VIP
Your most recent cashin has been paid. Full details are available on your
CashCheck Statement at
https://accounts3.microgaming.com/colosseum/

Please note that all purchases and cashins of today will only be reflected
in your next statement.
Cash in balances of less than $30 will be refunded to your Colosseum
account.

Your credit card will be billed or credited as one of the following :
IFUND-E-PROCESSING SERVICES 866-525-2725
E-Processing Services Ltd
EPROC 18775282493
CWPay888-312-0714
PinPay 866-876-2403
Riscard Trading

We will always refund your Firepay card first for the whole amount you
cashed in. You need to notify us if you wish to close or if you have
already closed your Firepay, Neteller, Payspark or Click2Pay account. Your
winnings might otherwise be credited on a closed account which could cause
long delays before you receive them.

Cash ins balances for over $5,000.00 will always be processed via bank
transfer and transferred to your bank account using the wire details you
provide. Please ensure the submitted bank details are correct and up to
date, as we cannot be held responsible for payments delayed due to wrong
details. The transfer can only be sent to your own or a joint bank
account.

Should we need any further verification or documents from you, you will be
emailed, so please make sure you inform the casino of any change of email
address.

Should you have any queries or comments please do not hesitate to contact
us.

Regards

Colosseum
Inquiries and Competitions: [email protected]
Technical support: [email protected]
Accounts related queries: [email protected]

------------

Kolejny mail od nich :|

Potrzebne jakieś dokumenty?
 
A 0

a-rod

Użytkownik
Napisali, że jeśli bedą potrzebować jakieś weryfikacji lub dokumentów to dostaniesz emaila więc proszą byś w razie jakiś zmian adresu e-mail ich poinformował.
 
19krako91 44

19krako91

Użytkownik
ILE MOŻNA czekać ? czekam już od poniedzialku :;/: :;/: i nic i wysyłałem nawet maile nawet pare i nic :;/: bonusu nie widać
 
bananeq 0

bananeq

Forum VIP
ILE MOŻNA czekać ? czekam już od poniedzialku :;/: :;/: i nic i wysyłałem nawet maile nawet pare i nic :;/: bonusu nie widać
1. Wyślij im mail z prośbą i Twoim numerem konta.
2. Poczekaj na ich odpowiedz, gdzie dostaniesz mail, w którym będzie numer. Będziesz musiał go wysłać na mial który dostaniesz w mailu (od nich). ;)
3. Czekasz i kasa jest. ;)
 
19krako91 44

19krako91

Użytkownik
BananeQ, zrobiłem to co ty ale otrzymałem takiego maila:
DDear Customer,

Thank you for emailing your query to the Colosseum Casino.

Your tracking number for this inquiry is 6615507C.

While you are waiting for a personal response from our Support Team,
here you are some information that may help you find the answers to
your questions:

This message contains confidential information and is intended only for
the individual named. If you are not the named addressee you should not
disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender
immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and
delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be
guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted,
corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses.
The sender therefore does not accept liability for any errors or omissions
in the contents of this message, which arise as a result of e-mail
transmission. If verification is required please request a hard-copy
version.
wysłałem ten numer na podany email i własnie znowu praktycznie ta sama odpowiedź przyszła tylko z tym co jest w drugiej czesci
 
Do góry Bottom