konradinho2
Użytkownik
UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????na kase trzeba czekac do 3 dni. a wyplacalem wczoraj.
UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????na kase trzeba czekac do 3 dni. a wyplacalem wczoraj.
Mam nadzieje że to nie było skierowane do mnie :;/: Tak wogóle to niewiem po co z takim tekstem wyjeżdżac ... zapytałem się pierwszy Bananeq odpowiedział a że kolega najwyraźniej nie zobaczył postu od usera Bananeq i zadał powtórnie pytanie widocznie z niewiedzą ... CZY TO JEST KARANE :?: :jezora: ... Sory za spam ale upominanie kogoś że nieuważnie powtórzył post jest bezsensu ... Może Ty czasami zobacz jakie popełniasz błedy a nie wyjeżdżasz z tekstem że czytac ktoś nie umi ehh.UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????
O aleś mi pojechał :mrgreen: Ale to forum nie jest po to aby się kłucić. ROZEJM ???? ???? ???? ???? POZDRO :mrgreen: :mrgreen:UMIECIE CZYTAĆ ???? ???? ???? ????
Mam nadzieje że to nie było skierowane do mnie :;/: Tak wogóle to niewiem po co z takim tekstem wyjeżdżac ... zapytałem się pierwszy Bananeq odpowiedział a że kolega najwyraźniej nie zobaczył postu od usera Bananeq i zadał powtórnie pytanie widocznie z niewiedzą ... CZY TO JEST KARANE :?: :jezora: ... Sory za spam ale upominanie kogoś że nieuważnie powtórzył post jest bezsensu ... Może Ty czasami zobacz jakie popełniasz błedy a nie wyjeżdżasz z tekstem że czytac ktoś nie umi ehh.
Amen.
Pozdro ????
Dzięki bardzoYesterday I have requested a withdrawal of ... to my Netteller account. When will I obtain it?
tak bedzie ladniej ????
p.s. w miejsce .., wpisz kwotę ???? i najlepiej dopisz swoj login lub ID
Nie no sory ale wkurzyłem sie ... do tego łeb mi nawala i kupon nie wszedł musiałem sie wyrzyc ;-) a że miałem pretekst :mrgreen:O aleś mi pojechał Ale to forum nie jest po to aby się kłucić. ROZEJM POZDRO
PS Ten wyjazd z nieczytaniem postów nie był do Ciebie
Jesteś pewny na 100%?z tego co widze to teraz nie chca zadnych dokumentow. uprzedzaja jedynie ze moga chciec w przyszlosci.
1. Wyślij im mail z prośbą i Twoim numerem konta.ILE MOŻNA czekać ? czekam już od poniedzialku :;/: :;/: i nic i wysyłałem nawet maile nawet pare i nic :;/: bonusu nie widać
podaj mi dkoładnie treść i email bo ja chyba to źle najwidocznije robiłęm chodz wyslałem na 3 rózne emaile z prośbą... ???? ;-)1. Wyślij im mail z prośbą i Twoim numerem konta.
Krako już raz mnie pytałeś co pisałempodaj mi dkoładnie treść i email bo ja chyba to źle najwidocznije robiłęm chodz wyslałem na 3 rózne emaile z prośbą... ???? ;-)1. Wyślij im mail z prośbą i Twoim numerem konta.
wysłałem ten numer na podany email i własnie znowu praktycznie ta sama odpowiedź przyszła tylko z tym co jest w drugiej czesciDDear Customer,
Thank you for emailing your query to the Colosseum Casino.
Your tracking number for this inquiry is 6615507C.
While you are waiting for a personal response from our Support Team,
here you are some information that may help you find the answers to
your questions:
This message contains confidential information and is intended only for
the individual named. If you are not the named addressee you should not
disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender
immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and
delete this e-mail from your system. E-mail transmission cannot be
guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted,
corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses.
The sender therefore does not accept liability for any errors or omissions
in the contents of this message, which arise as a result of e-mail
transmission. If verification is required please request a hard-copy
version.