>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

$12 na GRAND HOTEL CASINO

Status
Zamknięty.
L 0

lincoln

Użytkownik
nie dostalem narazie nic od nich... narazie gram sobie widze ze ruletka 10% to gram sloty 100% ale z 10$ ciezko cos wygrac..
 
L 209

lukbor10

Użytkownik
dostałem 10$ po wysłaniu meila.
obrót 30x, czyli musze postawić łącznie za 300$. tak jak w zakładach sportowych, dobrze rozumiem?
jak tak to gdzie moge sprawdzić ile wykonałem obrotu.
sorry za takie pytania, ale w kasyna sie bawie bardzo rzadko
 
kurus-i 0

kurus-i

Użytkownik
dostałem 10$ po wysłaniu meila.

obrót 30x, czyli musze postawić łącznie za 300$. tak jak w zakładach sportowych, dobrze rozumiem?
jak tak to gdzie moge sprawdzić ile wykonałem obrotu.

sorry za takie pytania, ale w kasyna sie bawie bardzo rzadko
O Obrót najlepiej pytaj livechat ;)
 
L 209

lukbor10

Użytkownik
ok, ale jest tak jak mówie? obrót na 300$? bo pokazuje mi sie, że mam np. 60$+10$ bonusu. Czy nie jest tak , ze musze ta kase (zalozmy to 60) gdzieś przelac i od tego liczy sie obrót? Czy po prostu te 10$ nie bedzie brane pod uwage przy ewentualnej wypłacie?
edit:
te &quot;10$ bonus&quot; już samo zniknęło, więc myślę, że może gdy obrót sie zrobił kasa automatycznie sie przenosi.
zleciłem wypłate na Netteler. Zobaczymy co z tego będzie, zapewne jutro sie odezwa po kopie i cos z banku. no i tu mam kolejne pytanie, co mam im z tego banku wysłać? będe jutro, więc moge wziasc jakiś świstek, tylko o co najlepiej poprosić pania w okienku? ????
 
L 209

lukbor10

Użytkownik
Dear Lukasz,

Thank you for choosing our Grand Hotel Casino.

We are contacting you in regards to your recent cashin for EUR 130.00
in the Casino that is currently on hold and we need your
co-operation in order to be able to process it.

In order to provide a better and safer operating experience
for our Clients, we have decided to proceed with the eCOGRA
operational review. eCOGRA is an external auditing company
that endorses the casino with a certificate that guarantees prompt
payments, safe storage of information, random games, honest
advertising, and responsible behavior by the online casino. In order
for our Casino to comply with eCogra&#39;s &quot;GENERALLY ACCEPTED
PRACTICES&quot; (eGAP), we are required to verify the identity of both
long-term and new players. Further information regarding the practices
we need to comply with can be found on the eGAP page of the eCogra

website (http://www.ecogra.com).

The documents will be kept on file confidentially and will not be
requested again, although we might sometimes have to ask
you to sign the purchases made in case of large cashins.

We therefore kindly ask you to send us the following at your
earliest convenience:

* Copy of an Identification Document (passport, drivers
license or other ID type - front and back).

* Copy of one of your utility bills as proof of address (please note we do not accept mobile phone bills)

Please fax the requested documents to one of our toll-free fax
number listed below.For other countries, please see the fax number
list below. Alternatively send a copy of your scanned documents
as attachments to the email address [email protected] .


We are looking forward to hearing from you soon and please
do not hesitate to contact us in case of further queries.

Best regards,
Raimondo

-----------------------------

może mi ktos pomóc, o co tu chodzi? dobrze zrozumiałem że wprowadzili jakies zabezpieczenia i że musze wysłać im kopie dowodu i rachunek z banku na adres [email protected] ? wysłałem im wczesniej kopie na meil kasyna ale widac nie starczy im to. aha nie wysłałem rachunku, bo nie posiadam, wysłałem wyciąg z konta czy moze byc?
 
L 209

lukbor10

Użytkownik
jeśli kogos interesuje to po rozmowie na live chacie (wyjasnilem grzecznie iz nie posiadam rachunków na siebie i moge wyslac wyciąg badz umowe z bankiem) pieniądze po 4godzinach na koncie NETELLER
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom