Aston Martin po wyścigu oprotestował jego wyniki twierdząc, że wielu kierowców nie zostało ukaranych za złamanie limitów toru. Sędziowie uznali ten protest, bo okazało się, że wiele potencjalnych wyjazdów poza tor nie zostało do nich zgłoszonych do analizy. W związku z tym sędziowie musieli ponownie przeanalizować wszelkie potencjalne wyjazdy poza tor, których system wyłapał podobno 1200.
Ostatecznie po około dwóch kolejnych godzinach sędziowie podali, że skasowano 83 czasy okrążeń z wyścigu. System kar był taki, że trzy wyjazdy były bezkarne, za czwarty przyznawano pięć sekund, a za piąty dziesięć sekund. Później następowało wyzerowanie i liczenie od nowa. Poza karami przyznanymi w trakcie wyścigu przyznano jeszcze kilka kolejnych:
Sainz 10 sekund
Hamilton 10 sekund
Gasly 10 sekund
Albon 10 sekund
Ocon 5 + 10 + 5 + 10 = 30 sekund
Sargeant - 10 sekund
De Vries 10 + 5 = 15 sekund
Tsunoda 5 sekund
To w dużym stopniu wpłynęło na końcowe wyniki. Sainz stracił dwie pozycje i spadł na szóste miejsce. Na czwarte awansował Norris, a na piąte Alonso. Hamilton spadł na ósme miejsce, a na siódme awansował Russell. Stroll awansował na dziewiąte miejsce, a Gasly spadł na dziesiąte. Doszło także do drobnych zmian na dalszych pozycjach.
Ostateczne wyniki wyścigu: