Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

22 sierpnia 2008 17:54
1
loozer21
loozer21
Sie 2007
337 31 7
Tak jak w temacie na koncie mam 3tys złoty chcialem dzis przelac kase z mb na kolegi mb zeby mi wyplacic pieniadze a tu pisze ze mam konto zablokowane i e-mail mi przyszedl po angielsku wie ktos moze o co chodzi:
Please note that further to the high security standards we strictly adhere
to and in order to be able to verify and protect your account privacy, its
details and the funds on it, we hereby kindly ask you to send us a copy of:
- Your valid official identification document in colour, clearly readable,
and not altered, such as your international passport, national identity card
or drivers license; Please note, that copies of both Front and Back side are
required;
Please accept our apologies for any possible inconvenience. Once the
documents mentioned above have been received, your account will be fully verified.
We are legally obliged to freeze your account if left unverified.
22 sierpnia 2008 18:03
2
kris7777
kris7777
Sty 2008
69 7
Z tego co widze, musisz im wysłać czytelną, dwustronną kopię jakiegoś dokumentu tożsamości np.paszport, prawo jazdy, dowód osobisty (w kolorze) i wówczas odblokują Ci konto.
22 sierpnia 2008 18:07
3
loozer21
loozer21
Sie 2007
337 31 7
A na głownej stronie pisze tak:
Zlecona transakcja nie może być zrealizowana, ponieważ Państwa konto zostało całkowicie zablokowane. W celu odblokowania konta należy przesłać POTWIERDZONĄ kopię paszportu lub dowodu osobistego pod następujący adres:
Welken House
10-11 Charterhouse Square
London EC1M 6EH
Wielka Brytania
Poprzez kopię POTWIERDZONĄ rozumie się odpis uwierzytelniony oryginału wystawiony w kraju zamieszkania przez:
  • notariusza, lub
  • radcę prawnego, lub
  • bank lub instytucję finansową, których działalność regulowana jest przez polskie prawo bankowe, lub
  • lokalne organy rządowe (np. policja)
  • Wiec co kurdemam isc na posterunek i powiedziec do policjanta zeby mi sie podpisal na skanie??
22 sierpnia 2008 18:34
4
ghs
ghs
Sty 2007
957 32 7
Notariusz Cię ratuje, koszt kilkudziesięciu złotych.
22 sierpnia 2008 18:40
5
loozer21
loozer21
Sie 2007
337 31 7
Ale nie moge isc na policje czy jakoś tak?? A jak mam pojsc do notariusz i co mu powiedziec?
24 sierpnia 2008 00:35
6
ghs
ghs
Sty 2007
957 32 7
Co Ci będę pisał, w końcu jestem dzieckiem Neostrady.
24 sierpnia 2008 12:13
7
vernix
vernix
Mar 2007
1 499 241 11
Ale nie moge isc na policje czy jakoś tak?? A jak mam pojsc do notariusz i co mu powiedziec?


To:

A na głownej stronie pisze tak:
Zlecona transakcja nie może być zrealizowana, ponieważ Państwa konto zostało całkowicie zablokowane. W celu odblokowania konta należy przesłać POTWIERDZONĄ kopię paszportu lub dowodu osobistego pod następujący adres:

Welken House
10-11 Charterhouse Square
London EC1M 6EH
Wielka Brytania

Poprzez kopię POTWIERDZONĄ rozumie się odpis uwierzytelniony oryginału wystawiony w kraju zamieszkania przez:

* notariusza, lub
* radcę prawnego, lub
* bank lub instytucję finansową, których działalność regulowana jest przez polskie prawo bankowe, lub
* lokalne organy rządowe (np. policja)
*

Wiec co kurdemam isc na posterunek i powiedziec do policjanta zeby mi sie podpisal na skanie?


Notariusz będzie wiedział co zrobić. Co do kosztów to myślę, że więcej niż 150-200 zł nie zapłacisz za "usługę".
24 sierpnia 2008 12:53
8
teresa1978
teresa1978
Sie 2006
73 2 7
Ja tez tak mialem , zaden notariusz nie musi byc. wyslij im scan dowodu osobistego z dwoch stron ze strony moneybokkersa.
odblokuja ci bez problemu tylko ze to kwestia czasu
24 sierpnia 2008 13:38
9
loozer21
loozer21
Sie 2007
337 31 7
teresa ale mam im wyslac na maila?? czy listem?? tez mialas taki sam komunikat ze niby masz im list do anglii wyslac z potwierdzeniem u notariusz?
24 sierpnia 2008 15:05
10
teresa1978
teresa1978
Sie 2006
73 2 7
teresa ale mam im wyslac na maila?? czy listem?? tez mialas taki sam komunikat ze niby masz im list do anglii wyslac z potwierdzeniem u notariusz?


Logujesz sie na MB i poprzez kontakt wysylasz im maila. jest tam taki podpunkt ze wysylasz im dokumenty, musisz poszukac bo nie pamietam dokladnie , wiem ze musisz wyslac wchodzac na MB i kontakt
Mialem identyczna sytuacje
25 sierpnia 2008 17:42
11
loozer21
loozer21
Sie 2007
337 31 7
ufff odblokowali mi konto naszczescie wielkie dzieki wszystkim tym ktorzy próbowali mi pomóc
8 września 2008 17:50
12
maciekgks
maciekgks
Lis 2007
218 4 7
Mam identyczny problem. Wyslałem na maila zdjęcia dowodu osobistego (obie strony) w ostatni czwartek. Od tamtego czasu mineły 2, a w zasadzie 3 dni robocze i ... nic. Kwota jaką mam na koncie co prawda jest "troche" mniejsza niż 3 tysiące, ale i tak mnie ten stan troche denerwuje. Nie wiem w ogole czego sie teraz spodziewać...

PS. U mnie jest troche inna treść "erroru":

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement;

Please send them via email to: [email protected]
8 września 2008 22:03
13
endriu
endriu
Mar 2008 | Forum VIP
2 112 83 13
Mam identyczny problem. Wyslałem na maila zdjęcia dowodu osobistego (obie strony) w ostatni czwartek. Od tamtego czasu mineły 2, a w zasadzie 3 dni robocze i ... nic. Kwota jaką mam na koncie co prawda jest "troche" mniejsza niż 3 tysiące, ale i tak mnie ten stan troche denerwuje. Nie wiem w ogole czego sie teraz spodziewać...

PS. U mnie jest troche inna treść "erroru":

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement;

Please send them via email to: [email protected]


chyba nie zauważyłeś że oni chcą nie tylko skan dowodu osobistego, ale także kopię rachunku za gaz czy też wyciągu z banku :spokodfhgfh:
9 września 2008 16:11
14
maciekgks
maciekgks
Lis 2007
218 4 7
Hmmm... no to fajnie, że nawet nie raczyli chociaż odpisać na moje maile, których łącznie było conajmniej 5...
Dzieki za trzeźwe spojrzenie, mam nadzieję, że skan wyciągu z konta coś ruszy.
pzdr
16 września 2008 16:31
15
saw88
saw88
Wrz 2008
6 7
Witam,także mam tą sytuację,tylko że u mnie to już 2tyg ! A wysłałem im z 4 maile ze wszystkimi danymi potrzebnymi do odblokowania !! I w ogóle nie odpowiadają !! To jest czyste złodziejstwo !! Najlepsze jest to że kiedyś wysłałem maila na innym koncie żeby mi zamkneli konto,to zamkneli je w 3dni !! A jak piszę że zablokowali mi pieniądze to NIC !!!!
16 września 2008 17:06
16
teresa1978
teresa1978
Sie 2006
73 2 7
Witam,także mam tą sytuację,tylko że u mnie to już 2tyg ! A wysłałem im z 4 maile ze wszystkimi danymi potrzebnymi do odblokowania !! I w ogóle nie odpowiadają !! To jest czyste złodziejstwo !! Najlepsze jest to że kiedyś wysłałem maila na innym koncie żeby mi zamkneli konto,to zamkneli je w 3dni !! A jak piszę że zablokowali mi pieniądze to NIC !!!!



wlasnie chodzi o to bys wyslal im raz tego maila z zalaczonymi scanami. bo jak im piszesz raz jeszcze zalaczajac fotki ze strony MB to niestety tak bedzie to trwalo . musisz uzbroic sie w cierpliwosc i czekac az odblokuja bo im czesciej bedziesz im wysylal scany to dluzej to bedzie trwalo . wiem to z autopsjii
16 września 2008 18:14
17
saw88
saw88
Wrz 2008
6 7
wlasnie chodzi o to bys wyslal im raz tego maila z zalaczonymi scanami. bo jak im piszesz raz jeszcze zalaczajac fotki ze strony MB to niestety tak bedzie to trwalo . musisz uzbroic sie w cierpliwosc i czekac az odblokuja bo im czesciej bedziesz im wysylal scany to dluzej to bedzie trwalo . wiem to z autopsjii


Tak tylko że ja nie wysyłam ze strony MB bo tam muszę podać "nr sprawy" lub coś takiego,a nie dostałem żadnego maila,że moje konto zostało zablokowane i gdzie taki nr by był.Wysyłam ze swojej poczty na której figuruje moje konto w mb,żeby było jasne że jestem jego właścicilem,pierwszego maila wysłałem po około tygodniu...i wg. mnnie przetrzymywanie tyle czasu obcych pieniędzy to jest żenada w wykonaniu moneybookers i jeżeli odblokują mi konto nigdy w życiu nie użyje tam pięniedzy.Czy jest jakiś nr. gdzie moge zadzwonić do nich? Widziałem jakiś międzynarodowy ale ile tam się płaci i czy jest polski konsultant?
17 września 2008 18:14
18
hesus
hesus
Lis 2006
4 7
Mam ten sam problem i na koncie ok. 3,5 tys zł. Uzywam konta już dobrych kilka lat i nigdy problemów nie było. Nie będę nawet pisał jak bardzo jestem na nich wk.... . Wysłałem skan prawa jazdy i rachunku i czekam na jakąś odpowiedź. Dołączam się do pytania o jakiś kontakt telefoniczny z polskim supportem.
17 września 2008 19:55
19
buster
buster
Sty 2008
39 7
Ja też dostałem tego maila że mam niby konto zablokowane i nie mogę wykonywać transakcji ale moja poczta (gmail) ostrzegła mnie że to może być mail z witryny dokonującej "ataków" więc dałem sobie spokój. Kilka dni potem okazało się jednak że moge wykonywać wpłaty do buków przelewy do innych użytkowników, itd. Co ciekawe kilka dni później dostałem maila żebym dodał swoja karte kredytową i kliknął w jakiś link... tylko że karte mam już dodaną od roku. Dziwne...
18 września 2008 09:48
20
fox71
fox71
Sty 2006 | Forum VIP
5 955 2 209 23
Podczepiłem się pod ten temat.Ja wczoraj miałem ciekawą akcję z MB.Przelewałem w nocu 100 zł do Bet365.Rano sprawdzałem stan konta,.Co sie okazało?MB dwukrotnie pobrał mi kwotę 100 zł!!!Na koncie Bet365 doszło tylko 100 zł ,które chciałem przelać ,a druga stówka poszła niewiadomo gdzie.Poniżej screen.





Wysłałem z Centrum informacji wiadomość o tym problemie zobaczymy jak to rozwiążą.
281 559
Dodaj nowy wpis
Ta strona korzysta z ciasteczek (plików Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie polityki prywatności.