Czesc, pare(nascie) lat juz obstawiam, ale takich cyrkow jakie odstawia "Super"bet jeszcze nie widzialem...To nie jest temat w ktorym na tego buka bez powodu napsiocze, tylko moja szczera opinia - po prostu opisze jak sobie poczynaja z graczami, tak jak jest, bez koloryzowania. Dnia 03.07 probujac dokonac wyplaty dostalem maila z prosba o weryfikacje konta o numerze: PL30*****8220, no i sie zaczelo (na ta chwile dostalem juz 3 prosbe o weryfikacje tego samego rachunku w przeciagu 5 dni).
Tutaj screen maila (patrzcie na daty):
Konto zweryfikowalem przesylajac odpowiednie dokumenty. Dostalem maila mowiacego o tym, ze moge juz dokonywac wyplat. Tutaj screen maila:
Okej. Zlecilem wyplate ponownie, po czym zostala ona ANULOWANA po raz DRUGI. Dostalem maila z prosba o weryfikacje konta PL30*****8220 , co przeciez dopiero zrobilem. Oto screen maila (zwroccie uwage na date):
Natomiast za chwile otrzymalem kolejnego maila:
Pani anna przeprosila za pomylke, natomiast anulowanej wyplaty nie przywrocila oczywiscie, bo po co naprawic swoj blad, jak mozna rzucic wygodnym "przepraszam" i miec gracza gleboko gdzies? Mimo tego ze konto zostala zweryfikowana, wyplata zlecona PO RAZ TRZECI wisiala jako oczekujaca caly dzien. Ostatecznie wyplata "EKSPRESOWA" doszla do mnie po trzech dniach.
Wczoraj, 08.07, czyli 5 dni pozniej, chcialem zrobic kolejna wyplate na to samo konto. Nie zgadniecie co sie stalo - zostala anulowana. Dlaczego? Oto screen:
Po kontakcie z supportem i pytaniem o powod, wymowna odpowiedz, oczywiscie nie moglo byc inaczej:
I zeby bylo smieszniej - OCZYWISCIE "zapomnieli" odblokowac wyplat. Wiec znowu musze toczyc mailowa batalie z supportem i mija kolejny dzien, kiedy nie moge dokonac wyplaty...
Pisze tego posta najzwyczajniej zeby przestrzec innych przed tym bukiem, bo jestem juz lekko mowiac wk***iony. Cyrk na kolkach. Musza miec taki balagan w systemie, ze nie ogarniaja co sie dzieje, w rezultacie zeby dokonac "ekspresowej" wyplaty trzeba czekac 3+ dni i toczyc mailowa batalie z supportem, ktory ma lekko mowiac - wywalone. Dla mnie na ten moment sa niewyplacalni, nie da sie wyplacic kasy po prostu. Blokuja wyplaty bez powodu, tlumacza sie pomylka, ale konta nie odblokuja. Pewnie licza ze kogos zamecza i da sobie najzwyczajniej spokoj... Okej, rozumiem raz sie pomylic, ale ile do cholery mozna? Nigdzie indziej nie mialem takich sytuacji, serio.
Tutaj screen maila (patrzcie na daty):
Konto zweryfikowalem przesylajac odpowiednie dokumenty. Dostalem maila mowiacego o tym, ze moge juz dokonywac wyplat. Tutaj screen maila:
Okej. Zlecilem wyplate ponownie, po czym zostala ona ANULOWANA po raz DRUGI. Dostalem maila z prosba o weryfikacje konta PL30*****8220 , co przeciez dopiero zrobilem. Oto screen maila (zwroccie uwage na date):
Natomiast za chwile otrzymalem kolejnego maila:
Pani anna przeprosila za pomylke, natomiast anulowanej wyplaty nie przywrocila oczywiscie, bo po co naprawic swoj blad, jak mozna rzucic wygodnym "przepraszam" i miec gracza gleboko gdzies? Mimo tego ze konto zostala zweryfikowana, wyplata zlecona PO RAZ TRZECI wisiala jako oczekujaca caly dzien. Ostatecznie wyplata "EKSPRESOWA" doszla do mnie po trzech dniach.
Wczoraj, 08.07, czyli 5 dni pozniej, chcialem zrobic kolejna wyplate na to samo konto. Nie zgadniecie co sie stalo - zostala anulowana. Dlaczego? Oto screen:
Po kontakcie z supportem i pytaniem o powod, wymowna odpowiedz, oczywiscie nie moglo byc inaczej:
I zeby bylo smieszniej - OCZYWISCIE "zapomnieli" odblokowac wyplat. Wiec znowu musze toczyc mailowa batalie z supportem i mija kolejny dzien, kiedy nie moge dokonac wyplaty...
Pisze tego posta najzwyczajniej zeby przestrzec innych przed tym bukiem, bo jestem juz lekko mowiac wk***iony. Cyrk na kolkach. Musza miec taki balagan w systemie, ze nie ogarniaja co sie dzieje, w rezultacie zeby dokonac "ekspresowej" wyplaty trzeba czekac 3+ dni i toczyc mailowa batalie z supportem, ktory ma lekko mowiac - wywalone. Dla mnie na ten moment sa niewyplacalni, nie da sie wyplacic kasy po prostu. Blokuja wyplaty bez powodu, tlumacza sie pomylka, ale konta nie odblokuja. Pewnie licza ze kogos zamecza i da sobie najzwyczajniej spokoj... Okej, rozumiem raz sie pomylic, ale ile do cholery mozna? Nigdzie indziej nie mialem takich sytuacji, serio.