>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Konkurs Niemcy - Japonia [23.11.2022 - 14:00] w puli nagród 150zł od Fuksiarz + punkty reputacji!

Status
Zamknięty.
successful 2,6M

successful

ModTeam
Członek Załogi
Organizujemy konkurs z okazji meczu:

Niemcy - Japonia





1668500347584.png vs 1668500394356.png


Sponsorem konkursu jest bukmacher Fuksiarz.


W puli nagród 150 zł !


1. miejsce - 70 zł + 1500 pkt reputacji
2. miejsce - 50 zł + 1000 pkt reputacji
3. miejsce - 30 zł + 750 pkt reputacji

4. miejsce 750 pkt reputacji

5-7. miejsce - 500 pkt reputacji

Nagroda pieniężna w formie freebetu na konto u bukmachera Fuksiarz. Warunki obrotu: 1x na kuponie AKO z minimum 2 zdarzeniami, kurs każdego minimum 1.4.


Nie masz konta w Fuksiarz, nic straconego - załóż je wchodząc na fuksiarz.pl lub klikając w baner i odbierz Cashback 50% do 500 zł bez obrotu na start!

1000x150.png

REGULAMIN KONKURSU:
  • Typy oddajemy do godziny 13:59, 23 listopada 2022 (czyli co najmniej na 1 minutę przed rozpoczęciem meczu).
  • Typujemy wg schematu podanego w Zestawie typów.
  • Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej punktów. W przypadku gdy będzie kilka osób z tym samym dorobkiem punktowym - wygrywa osoba, która jako pierwsza wysłała post z typami, czyli kto pierwszy ten lepszy.
  • W tym temacie podajemy tylko swoje typy w konkursie.
  • Wszelkie kwestie sporne lub nieujęte w Regulaminie rozstrzyga moderator konkursu lub administracja forum.
  • Rozliczamy swoje Typy w przeciągu 48h. Tylko rozliczone Typy będą brane pod uwagę przy podliczaniu!

Zestaw typów:

1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt)
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt)
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt)
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt)
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt)
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt)
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt)
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt)
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt)
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt)
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt)
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt)
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt)
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt)
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt)
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt)
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt)
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt)
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
20.** Screen kuponu zagrany w Fuksiarz za min. 10PLN (konieczne dołączenie screena) (5pkt)
21.* Założenie konta w Fuksiarz w dniach 22-23.11.2022 i dokonanie depozytu min. 20zł (konieczne dodanie loginu) (10pkt)

*opcje dodatkowe - nie są obowiązkowe żeby wziąć udział w konkursie, ale dają dodatkowe punkty, które zwiększają szansę wygrania nagrody.
** zaliczają się tylko kupony, które zostały zawarte od dnia dzisiejszego.
*** kartki pokazane poza boiskiem, dla sztabu trenerskiego oraz zawodników rezerwowych nie są brane do klasyfikacji



Więcej informacji:
  • Uprasza się o podawanie typów w taki sposób, żeby nie było żadnych wątpliwości co do wybranego typu.
  • Przy równej ilości punktów o kolejności decyduje pierwszeństwo opublikowania posta konkursowego = kto pierwszy, ten lepszy.
  • Sami podliczamy sobie punkty (poprzez Odpowiedź na swojego posta). Uprasza się o uważne rozliczanie swoich typów!
  • Zakaz edycji postów pod kątem typowań (można później wkleić tylko link do swojego postu z analizą). W razie jakichś pomyłek, literówek, czy konieczności edycji posta proszę napisać wiadomość do Waldi1979 Waldi1979 successful successful
  • Każdy uczestnik zainteresowany otrzymaniem nagrody musi sam rozliczyć swoje typy do 48 godzin po zakończeniu meczu
  • Ogłoszenie zwycięzców nie później niż 26.11.2022 r.

Powodzenia!
 
arass1 385,5K

arass1

Użytkownik
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2-0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) poniżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 2
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
miki19 8,1K

miki19

Użytkownik
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Mueller
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
FNM99 757,8K

FNM99

Znawca - NHL
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) Brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy / Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej minut
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej minut
 
T 305,5K

typerbukmacher

Mistrz Typer IHF 2023 World Men's Championship
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2-1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Poniżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
successful 2,6M

successful

ModTeam
Członek Załogi
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3-1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Gundogan
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Poniżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Powyżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)


20.** Screen kuponu zagrany w Fuksiarz za min. 10PLN (konieczne dołączenie screena) (5pkt)

1669119468569.png
 
S 4,3K

specjalny2705

Użytkownik
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2-0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Ponizej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Poniżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Powyzej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
chowirex 156,7K

chowirex

Wicemistrz Typer Mundial
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2-0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 0-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) poniżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Remis/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) poniżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej minut
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
O 357,6K

ogon_w44

Typer
Zestaw typów:

1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) 1
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt)0:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) ponizej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) 2 polowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) remis/ niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) powyżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)

 
D 29,6K

deenis7

Ekstraklasa Expert
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 1:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 0:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Poniżej 2.5
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej 1.5
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej 1.5
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Remis/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Gnabry
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Powyżej 4.5
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 10
 
ibis 1,4M

ibis

ModTeam
Członek Załogi
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Poniżej 2.5
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej 1.5
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej 1.5
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Gnabry
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Powyżej 4.5
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) więcej minut
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
M 32,4K

mariusz133

Użytkownik
. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2-0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Poniżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan ub brak goli (5pkt) Gnabry
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
 
Emdojot 373,3K

Emdojot

Użytkownik
Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3:1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 2:1
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyzej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyzej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I polowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I polowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Muller
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Ponizej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub wiecej
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
 
Ostatnia edycja:
zibi16 1,5M

zibi16

Moderator
Członek Załogi
Zestaw typów:

1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2:1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0 x4
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) powyżej 2,5 x4
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej 1,5
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej 1,5
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak x3
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa x2
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa x2
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) L. Sane
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) powyżej 9,5 x4
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) poniżej 4,5 x4
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie x2
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie x2
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy x3
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej x2
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej x3
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
20.** Screen kuponu zagrany w Fuksiarz za min. 10PLN (konieczne dołączenie screena) (5pkt)
21.* Założenie konta w Fuksiarz w dniach 22-23.11.2022 i dokonanie depozytu min. 20zł (konieczne dodanie loginu) (10pkt)

Razem: 35
 
Ostatnia edycja:
neutralny 586,5K

neutralny

ModTeam
Członek Załogi
1. Wynik meczu: Niemcy (poprawny typ = 6pkt)
2. Dokładny wynik (reg.): 2-1 (9pkt)
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 1-0 (4pkt)
4. Liczba goli w meczu: Powyżej 2,5 (4pkt)
5. Niemcy liczba goli: Powyżej 1,5 (2pkt)
6. Japonia liczba goli: Poniżej 1,5 (2pkt)
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak (3pkt)
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa (2pkt)
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: II połowa (2pkt)
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Niemcy/Niemcy(8pkt)
11. Zdobywca pierwszego gola: Havertz (5pkt)
12. Liczba rzutów różnych: Poniżej 9,5 (4pkt)
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Poniżej 4,5 (4pkt)
14. Czy będzie rzut karny: Nie (2pkt)
15. Czy będzie czerwona kartka: Nie (2pkt)
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy (3pkt)
17. Doliczony czas w 1 połowie: 1 (2pkt)
18. Doliczony czas w 2 połowie: 3 (3pkt)
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt) https://forum.bukmacherskie.com/threads/grupa-e-hiszpania-kostaryka-niemcy-japonia-23-11-01-12-2022-typy-dyskusja-zakłady-długoterminowe.166294/#post-7144939
20.** Screen kuponu zagrany w Fuksiarz za min. 10PLN (konieczne dołączenie screena) (5pkt) Bez tytułu.png
 
Ostatnia edycja:
K 136,2K

kamila365

Użytkownik
1.Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyzej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyzej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I polowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Muller
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Ponizej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 2
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 3
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
 
mrsmith 121,2K

mrsmith

Użytkownik
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3-0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) brak
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Muller
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt)Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 i wiecej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 i wiecej
 
typerskoki 638,5K

typerskoki

Ekstraklasa Expert
Członek Załogi
1.Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2:1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyzej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) powyzej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I polowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Musiala
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 4
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 7
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
 
R 1,3M

rjastrzab

Użytkownik
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 3-1
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1-0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Powyżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Tak
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) II połowa
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Sane
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Tak
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3 lub więcej
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 5 lub więcej
19.* Link do swojego postu dotyczącego tego meczu w dziale Mistrzostwa Świata w Katarze (post, który wprowadza coś ciekawego do dyskusji np. typ z analizą) (3pkt)
 
maer 323,7K

maer

Typer A-League
1. Wynik meczu: Niemcy / Remis / Japonia (poprawny typ = 6pkt) Niemcy
2. Dokładny wynik (reg.): np. 0-2 (9pkt) 2:0
3. Dokładny wynik do przerwy: np. 0-0 (4pkt) 1:0
4. Liczba goli w meczu: Powyżej / Poniżej 2,5 (4pkt) Poniżej
5. Niemcy liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) Powyżej
6. Japonia liczba goli: Powyżej / Poniżej 1,5 (2pkt) poniżej
7. Czy obie drużyny strzelą gola: Tak / Nie (3pkt) Nie
8. Kiedy pierwszy gol Niemcy: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) I Połowa
9. Kiedy pierwszy gol Japonia: I połowa / II połowa / brak goli (2pkt) Brak Goli
10. Wynik po 1 połowie / wynik na koniec meczu: np. Remis / Japonia (8pkt) Niemcy/Niemcy
11. Zdobywca pierwszego gola: np. Gundogan lub brak goli (5pkt) Havertz
12. Liczba rzutów różnych: Powyżej / Poniżej 9,5 (4pkt) Powyżej
13. ***Liczba żółtych kartek w meczu: Powyżej / Poniżej 4,5 (4pkt) Poniżej
14. Czy będzie rzut karny: Tak / Nie (2pkt) Nie
15. Czy będzie czerwona kartka: Tak / Nie (2pkt) Nie
16. Kto będzie miał większe posiadanie piłki (wg. fifa.com): Niemcy / Remis / Japonia (3pkt) Niemcy
17. Doliczony czas w 1 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 lub więcej minut (2pkt) 3
18. Doliczony czas w 2 połowie: 0 / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 lub więcej minut (3pkt) 9
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom