>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Luźna dyskusja Hokejowy Chat

rasijskij 246,2K

rasijskij

Forum VIP
A już miałem pisać, że Lokomotiv dał się ograć jak amatorzy 😅 Amur zagrał dobry mecz. Szkoda tej przegranej w ostatniej minucie.

mark1973 794,9K

mark1973

Znawca - Hokej
Win Loko zasłużony, pierwszą tercje powinni wygrać 0-4, robili co chcieli, fakt słupek ich uratował, w drugiej przy 0-3 niepotrzebnie zaczęli bronić, że trzecia też już dobra, ale trzeba popracować bo jak prowadzą to dają czasem prezent rywalowi

dobi 215,9K

dobi

Znawca - Premier League
Cześć Panowie, nie mogę nigdzie znaleźć tego typu z jakąś analizą a ja nie znam się na hokeju, jednak mój wzrok przyciągnął dziś mecz Vaxjo ze Szwecji, czy ktoś mógłby parę zdań od siebie dorzucić czy lepiej odpuścić temat? ew. Lulea 1X też myślałem do AKO :)

rasijskij 246,2K

rasijskij

Forum VIP
Cześć Panowie, nie mogę nigdzie znaleźć tego typu z jakąś analizą a ja nie znam się na hokeju, jednak mój wzrok przyciągnął dziś mecz Vaxjo ze Szwecji, czy ktoś mógłby parę zdań od siebie dorzucić czy lepiej odpuścić temat? ew. Lulea 1X też myślałem do AKO :)
Zajrzyj do tematu SHL. Tam suomi suomi dzisiaj pisał na temat dzisiejszych spotkań.

mark1973 794,9K

mark1973

Znawca - Hokej
Ja osobiście zagrałem Lulea z x, skład mają mocny i wg mnie wchodzą na wyższe obroty, ostatnia ich porażka po meczu w którym z gry mieli więcej ale taki sport, wynik nie odzwierciedla gry. Vaxio gra z Osksrshamm które kto wie czy dziś nie przełamie pasma porażek. Łatwo nie będzie ale myślę że lulea w rt nie przegra

Otrzymane punkty reputacji: +15
suomi 114,1K

suomi

Znawca - Hokej
Odnośnie Lulea widziałem i chyba wezmę tę Luleę ale to Vaxjo jakoś mi tak chodzi, że to wezmą w regulaminowym :D