On tak gra od meczu z Shapo w US Open. Tak jakby za karę. To samo było z Sinnerem w RG gdzie był tylko statysta na korcie. I w kolejnych meczach. Wychodzi na kort tylko by odbebnic mecz. Przerwa powinna mu posłużyć bo wygląda na brak motywacji. Nawet na turniej u siebie nie zaskoczyło.
On tak gra od meczu z Shapo w US Open. Tak jakby za karę. To samo było z Sinnerem w RG gdzie był tylko statysta na korcie. I w kolejnych meczach. Wychodzi na kort tylko by odbebnic mecz. Przerwa powinna mu posłużyć bo wygląda na brak motywacji. Nawet na turniej u siebie nie zaskoczyło.
Miał 3 piłki meczowe i jak dla mnie (choć jestem laikiem w tej dziedzinie) to on je specjalnie popsuł... Tak to wyglądało z punktu widzenia zwykłego widza...
Dzisiaj umnie tragedja ,choć troche weszło na gole a hokej to lipa ,a zawsze padało dużo goli a dziś jak nazłość mało ,trudno ,ważne ż ebecik za wszystko siadł i 2 też wchodzi ,to troszke się polepszyło ,ale dzisiaj to do tyłu się jest ,chyba że coś znajdę ostatni becik za wszystko ,moz ecoś na live przywale ostro ,i będzie polepszony nastrój
Ktoś ma coś fajnego obojętnie jaki kurs ,oby po mału do przodu
Dziękuję
Post automatycznie złączony:
UNIVERSITARIO LIMA - CIENCIANO 1 1.70
UNIVERSITARIO LIMA - CIENCIANO gol połowa tak 1.40
UNIVERSITARIO LIMA - CIENCIANO over 1,5 1.40
RAMPLA JUNIORS - VILLA ESPANOLA over 1,5 1.50
Dziękuje sporo odrobiłem to mnie cieszy ,fartem weszło 2 secik ale liczy się że weszło
Narazie przerwa bo za dobrze idzie ,i niechce tego rozwalić ,co za dużo to nie zdrowo
BOLIVAR LA PAZ - AUDAX ITALIANO gol połowa tak 1.30
Uciekam ostatni bet dałem w temacie za wszystko nie wejdzie to nie ,nie będzie tragedji ,bo i tak co zarobie to wtopie i tak w kółko ,lepiej od razu walić i mieć dobry nastrój i się nie męczyć już
Miłego wieczoru ja już rezygnuje ze wszystkiego
Powodzenia Wszystkim
BOLIVAR LA PAZ - AUDAX ITALIANO gol połowa tak 1.30