Dudek i Vaculik to pewnie zawodnicy na 12+, ale co dalej? Cała reszta może się pogubić. Hampel to jednak duże wzmocnienie, imo przy takich dziwnych przygotowaniach do sezonu doświadczenie tu może być kluczowe. Juniorzy Zielonki również nie błyszczą. Dla mnie to już taki mecz 40/60, więc oczywiste, że 3,3 trzeba łapać. U siebie będą mocni, myślę podobnie jak w sezonie 2017. Wiadomo, wtedy Woryna na juniorce, ale jako seniorzy Szombierski czy Baliński.Wzmocnienie na pewno, ale czy takie, które pozwoli zwyciężyć ?
Co przemawia za Rybnikiem ? Na pewno możliwość przygotowania i dopasowywania się do toru przez 2 tygodnie. Hampel ok. Może pewna nieprzewidywalność i zlekceważenie beniaminka (przykład Motoru z zeszłego sezonu).
Przeciw Rybnikowi ? Jednak słaby skład jak na standardy ekstraligowe. Bardzo słabi juniorzy, którzy więcej niż 1-2 pkt nie dorzucą do dorobku drużyny.
Zobaczymy jak będą zmieniać się kursy i czy Hampel rzeczywiście przyjdzie. Jestem gotów zagrać na Zielonkę, jeśli kurs wzrośnie.
Pospieszyłem się trochę, tytuł w PS sugerował, że to kwestia godzin. Ale tak jak napisał gelo - nie za bardzo ma gdzie iść, tym bardziej, że w innych zespołach (Wrocław, Częstochowa, Grudziądz) składy pozamykane. Na moje oko to zostaje ZG, ale to do walki z Lindbackiem o skład. Lublin odpada - straty z braku kibiców raczej ograniczają budżet. Jest jeszcze Gorzów, do walki z Thomsenem i Kasprzakiem, ale z racji na te kilka lat w ZG tę opcję odrzucam. Niby Toruń się zgłasza, ale z punktu widzenia Hampela nie ma to żadnego sensu.Jaro nie jest jeszcze potwierdzony w Rybniku z tego co mi wiadomo , Rodzyn7 masz już info, że podpisał ?