>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Znów to samo... żeby wygrać!

robik992 0

robik992

Użytkownik
Witam. Z tego powodu, że jestem początkujący, może... doświadczeni gracze, którzy z tego żyją mogliby doradzić jak najlepiej zacząć. Jestem młody, uczę się i staram w jakikolwiek sposób zarabiać pieniążki żeby pomóc w domu i odłożyć coś dla siebie. Kolega polecił mi bukmacherke, wpłaciłem swoje oszczędności 180zł ???? i zaraz szybko przegrałem- 2 dni ???? Grałem na live i byłem do przodu z 20zł, a potem, było już gorzej w jednym słowie działy się jaja :grin: drużyna która przegrywała 0:2 w 80min zremisowała na 3:3 :? Inter... a dzisiaj jeszcze Arsenal... Mam prośbę o jakąś rade, może być prywatnie od siebie na prv, komuś bd zależeć na ewentualnych kosztach zapraszam do rozmowy prywatnej. Z góry dzięki i pozdrawiam.:zoltakartka::zoltakartka:????

b_r_u_t_u_s 229

b_r_u_t_u_s

Użytkownik
jeśli myślisz że ktoś powie ci co grać to powodzenia.
Ja nie podejmę takiego ryzyka na 100% powiem ci jedno zakłądy live stosuje tylko gdy:
Potrzebuję puścić kontrę
Początkowy kurs jest za niski na live w 15minucie np będzie z 20% wyższy
Nudzę się to gram sobie , ale ustalam jakiś próg np 5% kapitału i się bawię ..
poszło PW

macieqleo 5,3K

macieqleo

Użytkownik
a) to że ktoś tam zremisował wygrywająć 2:0 czy coś to nie żadne jaja tylko sport, tak sie po prostu czasem dzieje, dlatego nie ma tzw. pewniaków
b) skoro przegrałeś 180 zł. czyli wszystko co wpłaciłeś, w 2 dni to dobierałeś złe stawki
c) dopiero zaczynasz, musisz troche doświadczyć tego grania, na początku mało kto wygrywa, a jeśli już to przez odrobinę szczęścia, na twoim miejscu cieszyłbym sie gdybym osiągnął jakikolwiek zysk w powiedzmy pierwszym miesiącu gry

robik992 0

robik992

Użytkownik