L
0
lollercoaster
Użytkownik
Witam.
Opisze sytuacje jaka miała miejsce od początku i proszę o pomoc co robić w takim przypadku i zachowaniu osoby sprawdzającej tożsamość...
Moja dziewczyna zalozyła konto konto na betssonie 15 czerwca. Grala na nim mecze z euro. Było to około 6 meczy. Bonus został obrócony, warunki spełnione, na koncie wygrane 3000 zł. W niedziele wpłacone zostało 200 zł do którego dostała bonus 200zł. W poniedziałek zleciła wypłate tych 3tysiecy złotych. We wtorek przyszedł mail z prosba o przeslanie dokumentow do weryfikacji konta, bez tego wypłata nie mogła byc zlecona. Dokumenty zostały przesłane, tego samego dnia. Po czym w srode konto zostaje zamrozone... Dzisiaj ja napisałem do supportu na czacie z jakiego powodu tak sie stało. Na czacie agent(Maciej) powiedzial ze potrzebna jest rozmowa telefoniczna do weryfikacji i umowilisy sie na godzine 16. O 16 przyszły maile ze wszystkie dokumenty zweryfikowane pozytywnie. I myslelismy ze wszystko ok, ale niestety konto wciaz było zamrozone. Wiec czekalismy na telefon, ale nie zadzwonił nikt, wiec po raz kolejny napisalimy tym razem we dwoje na czacie i ten sam pan powiedział ze zadzwoni w ciagu 10 minut. Zadzwonił i myslelismy ze spyta o dane itd, a on wypytywał o nastepujace rzeczy:
-wszystkie pytania dotyczace danych
-w jaki sposób wpłaciła pieniadze na konto
-jaka kwota została wplacona i z jakiego bonusu korzystala
-z jakiej oferty najczęsciej korzysta
-jakie mecze obstawiała
-co to jest liczba bramek poniżej/powyżej 1.5
-co to jest handicap azjatycki
-jaki grała pierwszy mecz i czy był on w rundzie eliminacyjnej
-jaki mecz grała ostatni na kuponie i za jaka stawkę oraz ile na tym meczu wygrała
Nie wiedziała co to jest handicap ani liczba bramek, na reszte odpowiedziała poprawnie. Po tych pytaniac ten ''miły'' agent Maciej powiedział, ze ktos jej podpowiada a odpowiedz dlaczego konto zostało zamrozone przyjdzie na maila....
Czy to jest normalna sytuacja, ze tak sie traktuje klienta betssona?
Opisze sytuacje jaka miała miejsce od początku i proszę o pomoc co robić w takim przypadku i zachowaniu osoby sprawdzającej tożsamość...
Moja dziewczyna zalozyła konto konto na betssonie 15 czerwca. Grala na nim mecze z euro. Było to około 6 meczy. Bonus został obrócony, warunki spełnione, na koncie wygrane 3000 zł. W niedziele wpłacone zostało 200 zł do którego dostała bonus 200zł. W poniedziałek zleciła wypłate tych 3tysiecy złotych. We wtorek przyszedł mail z prosba o przeslanie dokumentow do weryfikacji konta, bez tego wypłata nie mogła byc zlecona. Dokumenty zostały przesłane, tego samego dnia. Po czym w srode konto zostaje zamrozone... Dzisiaj ja napisałem do supportu na czacie z jakiego powodu tak sie stało. Na czacie agent(Maciej) powiedzial ze potrzebna jest rozmowa telefoniczna do weryfikacji i umowilisy sie na godzine 16. O 16 przyszły maile ze wszystkie dokumenty zweryfikowane pozytywnie. I myslelismy ze wszystko ok, ale niestety konto wciaz było zamrozone. Wiec czekalismy na telefon, ale nie zadzwonił nikt, wiec po raz kolejny napisalimy tym razem we dwoje na czacie i ten sam pan powiedział ze zadzwoni w ciagu 10 minut. Zadzwonił i myslelismy ze spyta o dane itd, a on wypytywał o nastepujace rzeczy:
-wszystkie pytania dotyczace danych
-w jaki sposób wpłaciła pieniadze na konto
-jaka kwota została wplacona i z jakiego bonusu korzystala
-z jakiej oferty najczęsciej korzysta
-jakie mecze obstawiała
-co to jest liczba bramek poniżej/powyżej 1.5
-co to jest handicap azjatycki
-jaki grała pierwszy mecz i czy był on w rundzie eliminacyjnej
-jaki mecz grała ostatni na kuponie i za jaka stawkę oraz ile na tym meczu wygrała
Nie wiedziała co to jest handicap ani liczba bramek, na reszte odpowiedziała poprawnie. Po tych pytaniac ten ''miły'' agent Maciej powiedział, ze ktos jej podpowiada a odpowiedz dlaczego konto zostało zamrozone przyjdzie na maila....
Czy to jest normalna sytuacja, ze tak sie traktuje klienta betssona?