Bardzo ważna sprawa, proszę o pomoc.
Dostałem coś takiego:
"Chcielibyśmy potwirdzić jeszcze raz że Pana konto bankowe zostało pomyślnie zweryfikowane. Otrzymaliśmy jednak informację do naszego działu Bezpieczeństwa, że Pana konto Moneybookers zostało czasowo zablokowane ze standardowych wzgłędów bezpieczeństwa.
Aby Pana konto znow moglo byc aktywne, uprzejmie prosimy o przeslanie informacji do jakich celow wykorzystuje Pan swoje konto Moneybookers (do jakich oplat, uslug itp) oraz w imie jakich uslug/towarow czy tez innych przyczyn otrzymuje Pan srodki na Pana konto Moneybookers od innych uzytkownikow (tu pojawiły się maile kilku osób, od których otrzymałem pieniądze).
Aby przeslac informacje, wystarczy zalogowac sie na stronie
http://www.moneybookers.com a nastepnie przejsc do zakladki 'Pomoc droga elektroniczna' > 'Konto/bezpieczenstwo' > 'Zostalem poproszony o przeslanie informacji i/lub dokumentow'. Tu nalezy wpisac wiadomosc. Numer identyfikacyjny Pana biletu to XXXXXXX. Po otrzymaniu niezbednych informacji postaramy sie rozwiazac problem najszybciej jak to tylko mozliwe.
Dziekujemy za kontakt z Moneybookers. W razie jakichkolwiek watpliwosci czekamy na pytania."
I teraz pojawia się pytanie - co najlepiej im odpowiedzieć? Chciałbym zaznaczyć, że nie wymieniono żadnego maila związanego z bukmacherami internetowymi, tylko maile osób prywatnych. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.