culepl
Użytkownik
Mam dwa konta. Jedno na prawdziwe dane, drugie fałszywe. Na tym drugim mam zablokowane 125zł i nie mogę wypłacić bo zostałem poproszony o przesłanie dowodu osobistego. Tego dowodu nie mogę przesłać bo konto zakładałem na fałszywe dane.
Prosiłem o zamknięcie konta to mi odpisali, że najpierw muszę im wysłać dowód tożsamości.
W zakładce Pomoc Drogą Elektroniczną ->Konto/Bezpieczenstwo zauważyłem taką opcje: "Otworzyłem więcej niż jedno konto Skrill (Moneybookers)"
z takimi opcjami:
Czy mogę im napisać że to konto jest moim drugim założonym na MB i jest na fałszywe dane oraz że mam prośbę o przelanie środków 125zł na moje prawdziwe konto?
Prosiłem o zamknięcie konta to mi odpisali, że najpierw muszę im wysłać dowód tożsamości.
W zakładce Pomoc Drogą Elektroniczną ->Konto/Bezpieczenstwo zauważyłem taką opcje: "Otworzyłem więcej niż jedno konto Skrill (Moneybookers)"
z takimi opcjami:
Czy mogę im napisać że to konto jest moim drugim założonym na MB i jest na fałszywe dane oraz że mam prośbę o przelanie środków 125zł na moje prawdziwe konto?