>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Z pamiętnika supportu

M 9

mizeryja

Użytkownik
Pracowałem dla kilku dużych, nawet wielkich firm bukmacherskich. Posiadam
kilkuletnie doświadczenie w pracy w Dziale Support. Obecnie zmieniłem dział, dlatego chciałbym podzielić się moimi przemyśleniami zawodowymi.
Polska jest dobrym rynkiem dla firm bukmacherskich,
lubimy się zakładać, lubimy dodatkowy zysk. Jesteśmy jednym z najbardziej
aktywnych narodów, pomimo zakazu reklamowania hazardu.
Pisze ten post, nie po to aby nie zachwalać polaków, wręcz przeciwnie, chciałbym opisać kilka &quot;specjalności&quot; naszego narodu, jak również
generalne problemy klientów, oraz ich podejście do tematyki &quot;obstawiania&quot;, bo tak potocznie klienci nazywają, zawieranie
zakładów.
Często głównym problemem jest brak cierpliwości, oraz ogólne przeświadczenie,
że jest się najważniejszym klientem firmy, dlatego &quot;ja chce
bonus i koniec kropka&quot;. Pracowałem tylko na polskim rynku, i z
doświadczenia wiem, ze możemy podzielić klientów na kilka
kategorii:
1. Żółtodziób.
Tutaj mamy kilka wersji osobowości. Najczęściej napotykamy kogoś kto stawia
wiele pytań, zanim zdążył się zarejestrować,
i zapoznać ze strona. Marnuje czas supportu, który mógłby w tym czasie rozwiązywać ważniejsze problemy. Mógłbym teraz unieść się misją supportu i powiedzieć &quot;dobrze, że pyta,od tego jesteśmy&quot;, ale powiem nie! Na stronie
widnieje 99% informacji potrzebnych żółtodziobowi.
Często taka osoba nie wie co to Handicap, aż korci żeby polecić takiemu
osobnikowi wyszukiwarkę google. Z drugiej strony są osoby (kobiety), dla których zawsze byłem bardziej wyrozumiały, ponieważ one stawiają raczej dla zabawy, chociaż nie jest to regułą. Sa uprzejme, piszą poprawnie po polsku (raczej), przedstawiają się przy każdym kontakcie, podają numer konta,
lub login konta. Takie osoby zawsze są bardziej mile widziane od osób, które
są zbyt leniwe, żeby przeczytać jedną zakładkę na stronie, i brakuje im podstaw kultury
osobistej.
2. Malo wiem, ale jestem ważniak.
Najczęściej spotykany gatunek. Gra na stawkach od minimalnej do 20 PLN.
Osoba taka uważa, że my jesteśmy tylko po to aby dawać bonusy i żeby się z nim kłócić. Taka osoba od pierwszego kontaktu uznaje support za największego wroga, na drodze do wielkich wygranych. Często obwinia support za anulowane kupony, pomimo tego, ze zostało to zrobione zgodnie z regulaminem, który jest widoczny na stronie. Według takiego klienta, to support po kryjomu kradnie pieniądze graczy i wysyła do rajów podatkowych. Negatywne nastawienie od samego początku.

3. &quot;Doświadczony gracz, regularny gracz.&quot;
Tu może być albo milo i przyjemnie, albo bardzo słabo. Największym mankamentem jest brak poprawnej polszczyzny. Nasz jezyk nie należy do latwych, zdarzają się błędy, ale jak ktoś pisze:
&quot;Co z mojom wplata ktura zrobilem niedawno, i do teraz nie ma&quot;, to można się załamać.
Cytat jest całością emaila, i nic poza tym, tylko tyle. Żadnych szczegółów dotyczacych daty przelewu, medoty wpłaty,loginu do serwisu, nic. Uwielbiam maile w stylu: &#39;co z moim kuponem! jest źle wypłacony złodziejeee!!! aaa !!&#39;
Po pierwsze kolego, podaj jaki kupon, jego numer, lub wklej go w całości,
podaj swój login, albo numer użytkownika, żebym mógł sprawdzić. Nie siedzimy na twoim koncie czekąjac, i monitorując co zrobi Kowalski.
Czasami zdarzają się pomyłki przy wypłacie kuponu, przy wyniku. Czasem jest to błąd bukmachera, czasem statystyk na takiej czy innej stronie internetowej. Jeżeli firma oferuje kilka tysięcy czy kilkadziesiąt tysięcy zakładów
to logiczne, ze czasem pojawi się błąd. Jesteśmy tylko ludźmi.
Na pytanie ogólne, bez składu ani ładu czasem nie wiadomo jak odpisać. Klient
sam traci czas, ponieważ otrzymuje ponownego maila, z prośbą o podanie
szczegółowych danych, ewentualnie kopii wpłaty. Często takie osoby, są na tyle bezczelne, żeby
napisać, że przez support to tak długo trwa. Jeżeli ktoś nie potrafi się
wysłowić, to nie nasz problem. Wystarczy przelać myśli na papier (emaila), umiejetnie się wysłowić, ażeby
firma mogła zacząć sprawdzać w czym problem z tym przelewem. Już pomijam fakt, który wszystkich szokuje, czyli ogólnopolska niedbałość do
wypełniania przelewów. Jak można wypełnić przelew, nie sprawdzając czy numer konta się zgadza, czy numer referencyjny sie zgadza (wpłaty p24, czasami też bankowe, w zależności od serwisu). Nie mogę pojąć, jak ktoś, może wysyłać swoje środki, a często są to bardzo duże sumy, w tak niedbały sposób.
Zagubione wpłaty, to częsty problem naszych klientów. Niestety, wina nie leży po
stronie żadnej z poszczególnych firm bukmacherskich.
Pomyślcie, jest liga mistrzów, przelewy24 są najpopularniejsza metodą
płatności w Polsce, wśród zakładów sportowych. I teraz kilkaset tysięcy
Kowalskich w tej samej godzinie realizuje wpłaty na dziesiątki milionów
złotych. Firma realizująca wpłaty, też ma jakiś założony kapitał, dlatego
często blokuje wpłaty, nawet jeżeli są prawidłowo wypełnione. Jest to zabezpieczenie, jest to metoda przedplaty, czyli zanim środki od was dojdą do firmy przelewy24, oni już zrobili swoje i &quot;przekazali&quot; te środki do firmy bukmacherskiej. Pieniądze z waszego konta bankowego dojdą do nich za jakiś dłuższy czas. Dlatego
często są po prostu &quot;blokowane&quot;.
Muszą więc się zabezpieczać, żeby mieć pewność, że wszystkie transakcje są
przeprowadzone prawidłowo, i że te środki do nich trafią.
Jest to wliczone w ryzyko transakcji. Więc jeżeli wkurzasz się, że wpłaty nie dochodzą na czas, to zrób sobie przelew bankowy tydzień wcześniej,a nie w momencie największego oblężenia.


4. &quot;Oszuści&quot;.

Bonus abuserzy, cwaniacy, którzy są bardziej głupi niż ustawa przewiduje.
Support ma wszystko jak na tacy podane, i wystarczy, że przeczytam te informacje aby wiedzieć, czy ktoś jest abuserem czy nie. Oczywiście nie mówię tutaj o osobach, które nie dostały bonusu, ponieważ dzielą łącze internetowe z innym klientem, czy cokolwiek innego. To jest inna sprawa, zwykły regulamin. Mam tu na myśli osoby, które zakładają po kilka kont, a potem wielce zdziwieni, że nie mogą wypłacić pieniędzy. Mamy też klientów, którzy są podejrzewani o rejestracje na dane innego domownika, to jest powszechne, i często wyłapywane. Jeżeli grasz na cudze dane, to może nadejść taka chwila, ze się niemiło rozczarujesz ????


5. &quot;Kulturalni, normalni ludzie&quot;.

O tej malej grupie, nie można napisać niczego złego. Potrafią czytać ze
zrozumieniem, w kontakcie mailowym są uprzejmi. Piszą z rozpoczęciem,
rozwinięciem i zakończeniem, wiadomości maja logiczna całość. Można je
przeczytać, bez zbędnego mrużenia oczu ( jeżeli wiecie co mam na myśli).

6. Bogole
Osoby, które stawiają więcej, niż wynosi typowa roczna pensja polaka. W
przeciągu roku mogą przegrać kilka milionów. Można powiedzieć &quot;Grube Ryby&quot;, ktoś kto nie płacze po przegraniu kilkudziesięciu, czy kilkunastu kafli. Stać ich, to się bawią. Nie mnie to oceniać. W większości przypadków nie sprawiają problemów.
Najwięcej marudzą goście którzy stawiają 50 groszy lub złotówkę za kupon. W sumie lubię grube ryby, bo nie truja dupy.

7. Nieletni.
Nie zbyt wielu. Jeżeli już mają konta, to rzadko który, gra regularnie. Często się ośmieszają w kontakcie z supportem, gdy podczas rozmowy wychodzi, że konto jest na dziadka. Potem wielkie zdziwienie i
standardowy tekst &quot;to tak nie można?&quot;. Często też zadają absurdalne pytania, czy mogę założyć konto na mamę i dostać drugi raz bonus? Nie kolego, już nie zagrasz wcale. Właśnie zbanowałem ci konto.

Apeluję do was drodzy gracze, abyście używali częściej mózgu, szczególnie przy przystępowaniu do promocji. Przeczytać ja 10 razy, jeżeli dalej nie rozumiesz, przeczytaj poszczegolne zdanie. Dalej nie rozumiesz? przeczytaj słowo po słowie, potem literka po literce.
Potem napisz do supportu, opisz co rozumiesz, a czego nie. W którym etapie czytania, twój mózg przestał rozumieć reguły gry.
Przeczytaj regulamin! W jakich przypadkach firma może odmówić przystąpienia do promocji!
Nie zapomnij o prawidłowej formie maila! To prawie tak jakbyś pisał list:

Witam
Mój numer gracza/ login to bobek6212129. Wyjaśnij dokładnie w czym problem.
Kiedy dokładnie nastąpił. Jezeli masz problem z wpłatą, podaj jaką metodą wpłacałeś. Jeżeli pojawił się komunikat na ekranie, podaj
jakiej dokładnie treści. W którym momencie. Zawiesiła się gra,
lub ruletka? Okey, spokojnie, podaj jaki numer gry, za jaka stawkę o której
godzinie dokladnie.
Jezeli źle rozliczyliśmy kupon, wklej jego numer, lub najlepiej wklej go w całości do treści
maila.
Podpisz się imieniem i nazwiskiem, tak żeby to jakoś wyglądało. Nie musisz
pozdrawiać, bez przesady. Wymagamy tylko aby wiadomość miała skład i ład. Podawaj jaknajwięcej
szczegółów.
Mizeryja.
 
Otrzymane punkty reputacji: +9
aka-shakal 16,7K

aka-shakal

Użytkownik
Przeczytałem, całe i nawet ciekawe ???? . Nic dziwnego, że lubisz grube ryby ???? . Ale jakoś mi się wydaje, że mentalność ludzi już taka po prostu jest i raczej trudno to zmienić, a raczej śmiem twierdzić, że jest to niemożliwe ???? .
Dobrze, jakbyś coś jeszcze napisał o backstejdżu bukmachera ???? .
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Śmierdzi fake&#39;iem. Jednak jeśli to nie fake to pięknie wylane żale ????.

Nie było odwagi rezygnacji z pracy, nie było odwagi napisania czegoś wprost klientowi, pozostało utopienie żalów w czeluściach kliku for internetowych. Reakcja na poziomie! Jestem dumny z Naszego małego mężczyzny :grin:.

&quot;Szanuj szefa swego, bo możesz mieć gorszego&quot;. Przytulnych etatów w supermarketach nie brakuje, więc nie trzeba było wypruwać sobie żył w supporcie. Jeśli problemem są Polacy (warto rozpoczynać to słowo dużą literą) to zawsze pozostają zbiory agrestu za Naszą zachodnią granicą. Ścieżka kariery nie jest ograniczona do codziennego znoszenia &#39;trucia dupy&#39; (swoją drogą &#39;trucie dupy&#39; - Himalaje kultury osobistej).

Co dziwnego w tym, że ktoś chce być &#39;najważniejszym klientem&#39;? Konkurencja na rynku bukmacherskim jest na tyle duża, że skoro komuś doskwiera klient to szybko może się z klientem pożegnać. Tu sprawa jest prosta. Jeśli człowiekowi pracującemu w supporcie przeszkadzają klienci to chyba pomylił zawód. Jeśli na stronie znajdują się informacje napisane w przystępny sposób to szczytem niekompetencji jest niepodanie klientowi konkretnego linku. O kompetencjach wspomnę też za moment.

&#39;Klient marnuje czas supportu&#39; :? . W ofercie pracy pewnie nikt nie wspomniał, że ta praca opiera się na kontaktach z ludźmi. Centrum doradztwa zawodowego sugeruje zostanie polarnikiem :grin:.

&#39;Klientom brakuje podstaw kultury osobistej&#39;? Cytowanie korespondencji jest za to w świetnym guście :grin:. Można powiedzieć, że to wręcz kanon savoir-vivre.

Pomyślcie, jest liga mistrzów, przelewy24 są najpopularniejsza metodą płatności w Polsce, wśród zakładów sportowych. I teraz kilkaset tysięcy Kowalskich w tej samej godzinie realizuje wpłaty na dziesiątki milionów
złotych.
Dziesiątki milionów? Może od razu setki miliardów w tej samej godzinie? :grin:. &quot;Takie bajki to My, a nie Nam.&quot;

Firma realizująca wpłaty, też ma jakiś założony kapitał, dlatego często blokuje wpłaty, nawet jeżeli są prawidłowo wypełnione. Jest to zabezpieczenie, jest to metoda przedplaty, czyli zanim środki od was dojdą do firmy przelewy24, oni już zrobili swoje i &quot;przekazali&quot; te środki do firmy bukmacherskiej. Pieniądze z waszego konta bankowego dojdą do nich za jakiś dłuższy czas. Dlatego często są po prostu &quot;blokowane&quot;.
Chyba w Tworkach :grin:. Przelewy24 nie wyślą żadnemu swojemu partnerowi ani potwierdzenia, ani pieniędzy dopóki te nie trafią na ich konto.

Jak wykonywane jest w serwisie potwierdzenie płatności wykonanej przelewem?

Program serwisu sprawdza okresowo poprzez odczyt i analizę historię konta bankowego, na który ma wpłynąć dana płatność klienta. Kontrola dokonywana jest co 3 minuty w 15-minutowym przedziale oczekiwania od momentu inicjacji płatności oraz nie rzadziej niż co godzinę. Jeśli z historii konta zostanie odczytany przelew o oczekiwanym numerze transakcji i ustalonej kwocie - przekazywane jest potwierdzenie.
Przelewy24 mają konta w najpopularniejszych polskich bankach. Przed dokonaniem przelewu klient wybiera swój bank i zależnie od wyboru banku dostaje odpowiedni numer konta na które ma przelać pieniądze (numer konta w tym samym banku). Przelewy między kontami w jednym banku księgowane są w ciągu kilku minut (lub nawet natychmiastowo). P24 wysyłają potwierdzenie dopiero gdy pieniądze pojawią się na ich koncie.

zanim środki od was dojdą do firmy przelewy24, oni już zrobili swoje i &quot;przekazali&quot; te środki do firmy bukmacherskiej
Z tego cały czas mam ubaw. Jeśli informacje, którymi &#39;Pan Support&#39; obdarowywał swoich klientów były na podobnym poziomie merytorycznym to nawet nie dziwie się, że współpraca się nie układała :cool:.

Muszą więc się zabezpieczać, żeby mieć pewność, że wszystkie transakcje są przeprowadzone prawidłowo, i że te środki do nich trafią.
W celu dodatkowego zabezpieczenia zakładają dwie prezerwatywy, a później gorliwie się modlą aby nikt ich nie chciał oszukać :grin:.

Otóż &#39;Panie Support&#39; aż aż korci żeby polecić Panu wyszukiwarkę google w celu dalszego dokształcenia. Nie wspomnę już o tym, że był Pan zbyt leniwy, żeby przeczytać FAQ na stronie P24 ????.

Ciach bajera :razz:.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
Do góry Bottom